Szkolenie „Budowanie zespołu handlowego i zarządzanie sprzedażą”

Szkolenie dla menedżerów sprzedaży

Pobierz ofertę
Wpisz swój adres e-mail, a jednorazowo wyślemy Ci naszą ofertę 🙂
Wyślij do mnie ofertę
Twój e-mail zostanie użyty tylko jeden raz w celu przesłania wybranej przez Ciebie oferty.
Interesują mnie...
Szkolenie grupowe zamknięte – tylko dla mojej firmy
Szkolenie grupowe otwarte – osoby z różnych firm w jednej grupie
Szkolenie indywidualne – tylko dla mnie

lub

∨

Szkolenie dla menedżerów sprzedaży

Czy to dla mnie?

 
To szkolenie dedykujemy dla:

  • Menedżerów sprzedaży, dyrektorów handlowych i właścicieli firm.
  • Osób budujących zespół handlowy.
  • Innych osób zarządzających zespołami handlowymi i wspierających dział sprzedaży.

 

Do jakich sytuacji?

 
Gdy szukasz dodatkowych możliwości aby:

  • Zaplanować efektywny proces sprzedaży
  • Zbudować skuteczny zespół handlowy
  • Monitorować realizację celów aby zarządzać procesem sprzedaży
  • Stawiać cele handlowcom i korygować ich realizację
  • Dałeś zespołowi niezbędne narzędzia i chcesz, aby handlowcy skutecznie je wykorzystywali

Znajdziesz je na tym szkoleniu.

Program szkolenia

 
Kluczowe punkty programu szkolenia:

  • Zarządzanie procesem sprzedaży – od leadu do domknięcia
  • Budowanie zespołu handlowego
  • Ścieżka wdrożenia handlowca
  • Zarządzanie zespołem handlowców
  • Wyznaczanie i korygowanie realizacji celów handlowych
  • Systemy motywacyjne i premiowe dla handlowców
  • Wsparcie handlowca zniechęconego, narzekającego

Pełny program znajdziesz w ofercie do pobrania.

Pobierz ofertę
Pobierz ofertę

lub

∨

Metody szkolenia z budowania zespołu

Jak pracujemy?

Szkolenie warsztatowe opiera się na nauce przez doświadczenie:

  • Wykorzystujemy aktywne metody pracy: burza mózgów, wymiana doświadczeń, praca w podgrupach.
  • Wraz z uczestnikami określimy sytuacje, którymi się zajmiemy (np. delegowanie celów handlowcowi). Będziesz mógł wskazać na konkretne sytuacje z Twoich realiów.
  • Tak powstanie scenariusz scenki. Zaprosimy uczestników do jej odegrania i nagrania na kamerę.
  • Wspólnie przeanalizujemy nagranie – szukając optymalnych rozwiązań bez oceniania uczestników.
  • Pokażemy nowe narzędzia menedżerskie i komunikacyjne, adekwatne do tej sytuacji i możliwych reakcji handlowca.
  • Następnie będziesz mógł przećwiczyć nowe umiejętności ze wsparciem trenerów.
  • Jeśli masz specyficzne sytuacje, o których nie chcesz rozmawiać na forum grupy – będziesz mógł skorzystać z oddzielnych, indywidualnych konsultacji z trenerami (na koniec warsztatu). Mogą dotyczyć np. specyfiki zarządzania sprzedażą w Twojej branży, realnych trudności z konkretnym handlowcem, zarządzania zespołem mobilnym i wielu innych…

Przykładowe case-study

Jakiś czas temu szef firmy produkcyjno-handlowej zwrócił się do nas o wsparcie w rozwiązaniu trudności w zespole handlowym. Tak opisał sytuację…

Całe case-study znajdziesz tutaj.

Pobierz ofertę
Pobierz ofertę

lub

∨

Kto prowadzi szkolenie zarządzanie sprzedażą?

Szkolenie dla menedżerów sprzedaży poprowadzi dwóch trenerów STS.

Mirosław Smoczyński

Mirosław Smoczyński

Ścieżkę zawodową rozpoczął w 1983 w strukturze ZOZ, gdzie zajmował się prowadzeniem zajęć terapeutycznych oraz psychoedukacyjnych. W 1986 został po raz pierwszy kierownikiem zespołu.

W latach 90-tych stopniowo przeszedł do biznesu w różnych firmach, w których zbierał doświadczenia z zakresu umiejętności handlowych oraz budowania i zarządzania zespołem.

Od 1996 roku tworzy i realizuje projekty szkoleniowe i doradcze dla biznesu.

W 2000 roku był współzałożycielem firmy doradczo – szkoleniowej STS.
W ramach STS, oprócz prowadzenia warsztatów i treningów symulacyjnych, zajmuje się również doradztwem biznesowym oraz prowadzi indywidualne procesy rozwojowe dla menedżerów.
Merytorycznie specjalizuje się w doradztwie i projektach z zakresu umiejętności menedżerskich, handlowych i efektywnej komunikacji wewnątrz firmy. Z tych zakresów publikuje artykuły i poradniki dla menedżerów i handlowców.

Jednocześnie stale pogłębia swoje doświadczenia i praktyczne umiejętności w budowaniu
i prowadzeniu różnych relacji handlowych. 

Prywatnie jest pasjonatem podróży, motocykli i fotografii.

Rafał Mysiorek

Rafał Mysiorek

Od ponad 20 lat jestem menedżerem, handlowcem i trenerem.

Doświadczenia zawodowe zdobywałem głównie w dużych korporacjach (Mars, Cadbury Wedel, Novartis Alima-Gerber). Przeszedłem ścieżkę od przedstawiciela handlowego do szefa sprzedaży. Obecnie zarządzam własną firmą handlową.

Z czasem zacząłem przygotowywać projekty szkoleniowo-rozwojowe dla menedżerów i handlowców. Od 2003 roku jestem współwłaścicielem STS. Ukończyłem studia z psychologii zarządzania zasobami ludzkimi, uzyskałem certyfikat trenera EAGT. Posiadam też doświadczenie w prowadzeniu treningów grupowych jako psychoterapeuta Gestalt.

Specjalizuję się w konsultacjach i szkoleniach z zarządzania, negocjacji, sprzedaży oraz komunikacji.

A w wolnym czasie realizuję swoją pasję, czyli podróże motocyklowe. Przejechałem m.in. całą trasę z RPA do Polski.

Pobierz ofertę
Pobierz ofertę

lub

∨

Poznaj nas bliżej

Nasze poradniki dla menedżerów sprzedaży

Jak wyrwać z rutyn i nastawień zespół handlowy?

Autor: Mirosław Smoczyński
 

Jak powstają nastawienia i rutyny w komunikacji? Które ich aspekty są korzystne, a które nie? Co może wpływać korzystnie na nastawienia rozmówców? Jak radzić sobie z własnymi nastawieniami?

Nic tak nie utrudnia motywowania, jak kasa

Autor: Rafał Mysiorek
 

Jeśli pieniądze to jedyne narzędzie do zwiększania zaangażowania pracowników, to szef szybko znajdzie się w kłopotach.

Jak menedżer może motywować ludzi?
 

Doświadczony handlowiec nie realizuje targetów

Autor: Mirosław Smoczyński
 

Szef zatrudnia w zespole handlowca z dużym doświadczeniem. Po kilku miesiącach okazuje się, że  nie realizuje planów sprzedaży.

Co jest przyczyną? Co może w tej sytuacji zrobić menedżer sprzedaży?

Toksyczny pracownik w zespole

Autor: Mirosław Smoczyński
 

Krytyczne uwagi słyszę od handlowca już od wielu lat. Ostatnio doszło już do tego, że krytykuje mnie otwarcie przy całym zespole.

Jak zmienić „toksyczną” postawę handlowca?
 

Nie tak wyobrażałem sobie bycie szefem…

Autor: Rafał Mysiorek
 

Często słyszę od menedżerów sprzedaży:
Inaczej to sobie wyobrażałem…

Jak uniknąć typowych pułapek szefa?
 

Czy szef może być kumplem?

Autor: Rafał Mysiorek
 

Często prowadzę szkolenia dla menedżerów sprzedaży, którzy po awansie zaczęli zarządzać zespołem, z którego sami się wywodzą. Zostali szefami własnych kolegów.

Jak zbudować pozycję i autorytet szefa?
 

Jak być szefem na „rynku pracownika”?

Autor: Mirosław Smoczyński
 

Częstp spotykam się z pytaniami, jak być efektywnym szefem na „rynku pracownika” – gdy kandydatów do pracy jest mniej, niż wakatów. Tym bardziej, gdy ton na rynku pracy nadają „milenialsi” i „pokolenie Z”.

Oni są jacyś zdemotywowani…

Autor: Rafał Mysiorek
 

Pewien prezes tak opisał swój mi zespół:
Niektórzy są jacyś zdemotywowani. Gdy proszę, aby zrobili coś więcej, od razu mają różne roszczenia…

Jak motywować i budować zaangażowanie ludzi?
 

Komunikacja instrumentalna i podmiotowa w biznesie

Autor: Mirosław Smoczyński
 

Ostatnio uczestniczyłem w kilku rozmowach dotyczących trudności w zarządzaniu pracownikami z pokolenia X, Y, C itp.

Jak wpływać na stabilność zespołu?
 

To jest oczywiste…

Autor: Rafał Mysiorek
 

Miałem okazję prowadzić szkolenia dla wielu dyrektorów handlowych, szefów, liderów, właścicielami firm. Gdy pytam czego oczekują od handlowców, odpowiedź najczęściej brzmi:

– To czego oczekuję jest… oczywiste! Tylko co zrobić, żeby handlowcowi chciało się to zrobić?
 

„Nie będę z siebie robił idioty”

Autor: Jacek Jóźwiak
 

Ostatnio pracowałem z dyrektorem handlowym, który wdrażał w zespole nowe standardy obsługi klienta. I spotkał się z reakcją:

– Szefie, z całym szacunkiem do ciebie, te nowe standardy są bez sensu. Nie będę z siebie robił idioty.
 

Gry i taktyki w negocjacjach

Autor: Mirosław Smoczyński
 

Kupcy i dostawcy często rywalizują w grach handlowych. Niektórzy są gotowi „zagrać się na śmierć”. Czy w ogóle warto grać w gry handlowe? A jeśli tak, to po co?

Co wyróżnia to szkolenie – opinie uczestników

Opinia dyrektora handlowego

 

Zajęcia były prowadzone w atmosferze sprzyjającej poszukiwaniu praktycznych rozwiązań, możliwych do zastosowania w realizacji celów sprzedażowych. Prowadzący dołożyli wszelkich starań, aby uczestnicy zaangażowali się w ćwiczenia i tworzenie nowych narzędzi, przydatnych w zarządzaniu sprzedażą.

 
5 gwiazdek
Mirosław Spaniał
Dyrektor Handlowy, Premium Foods

Opinia właściciela firmy

 

Cenię trenerów STS za ich merytoryczne oraz metodyczne przygotowanie. Nasi przeszkoleni pracownicy wracają do nas z dużą dawką wiedzy, ćwiczonych umiejętności praktycznych oraz inspiracji do dalszego działania. Polecam szkolenia STS firmom, które są gotowe na realny rozwój swojej kadry.

 
5 gwiazdek
Sebastian Majcher
Business Partner, Eagle Eye

Opinia dyrektora zarządzającego

 

Rewelacyjny kontakt z uczestnikami, a wiedza podana w bardzo „zjadliwy” sposób. Firmę poznałem w 2002 roku, na początku swojej kariery managerskiej. W tym roku wspólnie przeprowadziliśmy szkolenie dla części mojego zespołu… To już 16 lat, kiedy polecam STS!
 

 
5 gwiazdek
Wojciech Węcławek
Managing Director, Saint-Gobain

Opinia z ankiety po szkoleniu

 

Fajna i wartościowa analiza nagrywanych scen, które rzeczywiście mogą przydać się w budowaniu zespołu handlowego. Praktyczne ćwiczenia, dawały możliwość przećwiczenia zdobytej wiedzy.

 
5 gwiazdek
Opinia menedżera zamieszczona w ankiecie po szkoleniu

Pobierz ofertę
Pobierz ofertę

lub

∨

Kogo szkoliliśmy?

Szkolenia
dla FMCG

ArtCoffee Sp. z o.o.
Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o.
Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o.
Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.
Colgate-Palmolive Poland Sp. z o.o.
EuroSer Sp. z o.o.
Herbalife Polska Sp. z o.o.
Mars Polska Sp. z o.o.
Maspex Wadowice Sp. z o.o.
Mondelez Europe Services GmbH (LU Polska)
Polskie Młyny S.A.
Premium Foods S.A.
Reckitt Benckiser Poland Sp. z o.o.
Sawex Sp. z o.o.
Tarczyński S.A.
Tom-Gast s.j.
VIMAX
Wabar
Wyborowa S.A. (V&S Luksusowa)

Szkolenia
dla retail

Adidas Poland Sp. z o.o.
Autogala Sp. z o.o.
Bać-Pol S.A.
BigStar LTD Sp. z o.o.
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Charlie Food & Friends Sp. z o.o.
Delfin ZOO
Designer Sp. z o.o.
Digel Polska Sp. z o.o.
Empik S.A.
Galeria Pomorska Investments Sp. z o.o.
Kolporter S.A.
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Motpol Sp. z o.o.
Platinium Wellness Sp. z o.o.
Redan S.A.
ShopDent.pl
SZARP Sp. z o.o. Sp. k.
Take Me HOME
Tom-Gast s.j.
TOP SECRET Sp. z o.o.
TravelPlanet.pl S.A.
TXM S.A.
VisionOptyk
Włoska Robota Sp. z o.o.
WM Brands Sp. z o.o.
Zdrowit S.A.

ABC Data S.A.
Action S.A.
AlleKurier Sp. z o.o.
Assa Abloy Poland Sp. z o.o.
Bluerank Sp. z o.o.
BULiGL
Craftware Sp. z o.o.
Cross Sp. z o.o.
DPS Software Sp. z o.o.
Eventim Sp. z o.o.
Hunters Sp. z o.o.
Indata Solutions S.A.
Infover Sp. z o.o.
International Data Group Poland S.A.
Lufthansa Systems Poland Sp. z o.o.
Lumesse Sp. z o.o.
Marcel S.A.
MetaPack Poland Sp. z o.o.
myTaxi Polska Sp. z o.o.
MSI Polska Sp. z o.o.
NASK
Nokia - Touch Point Sp. z o.o.
Nowa Era Sp. z o.o.
Petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o.
RavNet Sp. z o.o.
Rimi.pl
Sony Poland Sp. z o.o.

Szkolenia
dla przemysłu

Air Liquide Polska Sp. z o.o.
Alpla Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.
Amcor Flexibles Reflex Sp. z o.o.
Arcelor Mittal Poland S.A.
Avon Operations Polska Sp. z o.o.
Berry Superfos Poznań Sp. z o.o.
BP Europa SE Oddział w Polsce
Brenntag Polska Sp. z o.o.
C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
Castrol Lubricants Sp. z o.o.
Clariant Plastics & Coatings (Polska) Sp. z o.o.
Consolis Polska Sp. z o.o.
Coveris Rigid Polska Sp. z o.o.
Dax Cosmetics Sp. z o.o.
Dr. Schumacher Sp. z o.o.
Dynaxo Sp. z o.o.
Ergoferm Sp. z o.o.
Fluor S.A.
Fuchs Oil Corporation (PL) Sp. z o.o.
Gerda Hydomat Sp. z o.o.
INTERkrąż Sp. z o.o.
Kabel-Technik-Polska Sp. z o.o.
Kirchhoff Automotive Polska Sp. z o.o.
Komarko Sp. z o.o.
Kordus
Ledvance Sp. z o.o.
MEWA Textil-Service Sp. z o.o.
MMP Premium Polska Sp. z o.o.
MS więcej niż OKNA Sp. z o.o.
NUCO E. i G. Kosyl s.j.
Oknoplast Sp. z o.o.
Orlen Asfalt S.A.
PCC Synteza S.A.
PKN Orlen S.A.
Plastic Omnium Auto Sp. z o.o.
Plasticon Poland S.A.
Plastwil Sp. z o.o.
PPG Deco Polska Sp. z o.o.
Profilex Sp. z o.o. Sp. K.
Promark SA
Puratos Polska Sp. z o.o.
Stora Enso Wood Products Sp. z o.o.
SWM Poland GP Sp. z o.o. s.j.
Unico Polska Sp. z o.o. Sp. k.
Wilo Sp. z o.o.
Wzorcownia AL-BO
Yara Poland Sp. z o.o.

Szkolenia
dla branży budowlanej

Bouygues Immobilier Polska Sp. z o.o.
Bricoman Polska Sp. z o.o.
Budimex S.A.
Budlex S.A.
Budren Sp. z o.o.
CRH Materials Polska Sp. z o.o.
Consolis Polska Sp. z o.o.
Eko-Color Sp. z o.o.
Gabra
Lindab Sp. z o.o.
Lions Estate Sp. z o.o.
Manitu Solar PL Sp. z.o.o.
Miejski Zakład Dróg i Mostów Bytom
Oknoplast Sp. z o.o.
Orlen Asfalt S.A.
Pekabex S.A.
PKP PLK S.A. Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
PPG Deco Polska Sp. z o.o.
Real Estate Support
Rothlehner – Podesty Ruchome Sp. z o.o.
Royal Cement EU Sp. z o.o.
Saint-Gobain Polska Sp. z o.o.
Salwis Sp. z o.o.
Stora Enso Wood Products Sp. z o.o.
Ultrak Security Systems Sp. z o.o.
Warstal s.j.
Wilo Sp. z o.o.

Szkolenia
dla mediów i firm marketingowych

Bluerank Sp. z o.o.
Creality Sp. z o.o.
CzteryCzwarte Grupa Sp. z o.o. Sp. K.
Dragon Event
Focus Advantage Sp. z o.o.
ITI Neovision S.A.
Polska Agencja Prasowa S.A.
POS Lab International Sp. z o.o. Sp. K.
Prowokator Sp. z o.o.
Rimi.pl
Time S.A.
Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
Wirtualna Polska S.A.

Szkolenia
dla branży finansowej

Alior Bank S.A.
Bank BPS S.A.
Bank Pocztowy S.A.
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska S.A.
DnB Bank Polska S.A.
Dom Maklerski mBanku S.A.
GBS Międzyrzecz
Grupa BPS: 107 banków spółdzielczych
ING Bank Śląski S.A.
Inotis
MasterCard
mBank S.A.
mBank Hipoteczny S.A.
Nauczycielska Agencja Ubezpieczeniowa S.A.
Plus Bank S.A.
PKO BP S.A.
PKO Leasing S.A.
PZU Na Życie S.A.
TU Europa S.A.
TUiR WARTA S.A.
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego

Szkolenia
dla branży medycznej
i farmaceutycznej

Apteka Magiczna Sp. z o.o.
Bausch & Lomb Sp. z o.o.
Centrum Badań Klinicznych PI-House Sp. z o.o.
HAYNE Polska Sp. z o.o.
JAI KUDO Polska Sp. z o.o.
Medicare Sp. z o.o.
Novartis Poland S.A.
OPDF S.A.
VisionOptyk
Zdrowit S.A.

Szkolenia
dla innych branż

ABC-Czepczyńsk Sp. z o.o.
ADI Global Distribution
Agrii Polska Sp. z o.o.
Alliance Française
Arbena Bis
Carambola LTD
Cieciórski, Wacławik Spółka Radców Prawnych
CNP Sp. z o.o.
Concordia Outsourcing Holding Sp. z o.o.
Coris Lex Services Sp. z o.o.
Cyberteam Sp. z o. o.
DalpineX
DNV GL Poland Sp. z o.o.
ETS Global BV Sp. z o.o.
Eurofins Sp. z o.o.
Freightliner PL Sp. z o.o.
Greenland Technologia EM Sp. z o.o.
International Investment Group S.A.
Inżynierowie.com Sp. z o.o.
Kancelaria CW
Logwin Poland Sp. z o.o.
Magenta Vision Polska Sp. z o.o.
MPO Sp. z o.o.
Packhelp S.A.
Panek S.A.
PLL LOT S.A. (Centralwings)
Politechnika Koszalińska
Politechnika Łódzka
Politechnika Warszawska
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
Polska Szkoła Dendrologii i Arborystyki
Poznański Park Naukowo-Technologiczny
P.P. „Porty Lotnicze”
printCARE Sp. z o.o. Sp. K.
Rolmax
SCA Hygiene Sp. z o.o.
Scotts Poland Sp. z o.o.
Sodexo Polska Sp. z o.o.
Sowelo Consulting Sp. z o.o.
Team Up Recruitment Sp. z o.o.
Teatr Lalek Arlekin w Łodzi
Trawena S.A.

Pobierz ofertę
Pobierz ofertę

lub

∧

Dołącz do nas Facebook STS LinkedIn STS