Otwarte szkolenie
sprzedażowe

Szkolenie „Techniki sprzedaży i negocjacje cenowe”
Warszawa, 28-29 października 2019 r.
 
 
Pobierz ofertę
Wpisz swój adres e-mail, a natychmiast wyślemy Ci naszą ofertę 🙂
Wyślij do mnie ofertę
Interesują mnie...
Szkolenie grupowe zamknięte – tylko dla mojej firmy
Szkolenie grupowe otwarte – osoby z różnych firm w jednej grupie
Szkolenie indywidualne – tylko dla mnie

lub

Szkolenie sprzedażowe

Czy to dla mnie?

 
Czy jesteś jedną z tych osób:

  • Aktywnie pozyskujesz nowych klientów?
  • Prowadzisz rozmowy sprzedażowe z klientami?
  • Szukasz nowoczesnych technik sprzedaży?
  • Jesteś handlowcem, RKS, KAM-em, menedżerem sprzedaży, a może właścicielem firmy?
  • Chcesz się rozwijać?

To szkolenie jest dla Ciebie!

Dla zespołów handlowych prowadzimy też zamknięte szkolenia z technik sprzedaży.

Do jakich sytuacji?

 
Czy szukasz dodatkowych możliwości aby:

  • Skuteczniej pozyskiwać klientów
  • Świadomie kontrolować rozmowy sprzedażowe
  • Zainteresować klienta, gdy mówi „Nie jestem zainteresowany”, „Już mam dostawcę”
  • Radzić sobie z obiekcjami klientów i presją cenową
  • Nie ulegać roszczeniom i grom kupców
  • Korzystnie negocjować cenę i inne warunki
  • Zwiększyć skuteczność domykania sprzedaży

Znajdziesz je na tym szkoleniu sprzedażowym.

Program szkolenia

 
Kluczowe punkty programu szkolenia:

  • Kontrolowanie procesu rozmowy sprzedażowej
  • Budowanie korzystnej relacji z klientem
  • Poznawanie oczekiwań klienta
  • Psychologia sprzedaży
  • Techniki prezentacji językiem korzyści
  • Radzenie sobie z obiekcjami klienta
  • Negocjacje cenowe i strategia wymian
  • Skuteczne techniki sprzedaży

Pełny program znajdziesz w ofercie do pobrania.

Pobierz ofertę

lub

Metody szkolenia ze sprzedaży

Jak pracujemy?

Szkolenie warsztatowe opiera się na nauce przez doświadczenie:

  • Wraz z uczestnikami określimy sytuacje w rozmowie sprzedażowej z klientem, którymi się zajmiemy. Będziesz mógł wskazać na konkretne sytuacje z Twoich realiów.
  • Tak powstanie scenariusz scenki. Zaprosimy uczestników do jej odegrania i nagrania na kamerę (na filmie obok znajdziesz przykład takiej scenki z naszym udziałem).
  • Wspólnie przeanalizujemy nagranie – szukając optymalnych rozwiązań bez oceniania uczestników.
  • Pokażemy nowe techniki sprzedaży i narzędzia komunikacyjne, adekwatne do tej sytuacji i możliwych reakcji klienta.
  • Następnie będziesz mógł przećwiczyć nowe umiejętności ze wsparciem trenerów.
  • Jeśli masz specyficzne sytuacje, o których nie chcesz rozmawiać na forum grupy – będziesz mógł skorzystać z oddzielnych, indywidualnych konsultacji z trenerami (na koniec warsztatu). Mogą dotyczyć np. trudnych sytuacji, specyfiki Twojej branży, gier handlowych Twoich klientów i wielu innych…

Jak analizujemy scenki?

W komentarzach do filmu z naszym udziałem pokazujemy, na co zwracamy uwagę analizując sposób prowadzenia rozmowy sprzedażowej przez handlowca.

Jak skutecznie poprowadzić taką rozmowę? Odpowiedź znajdziesz w naszym artykule.

Pobierz ofertę

lub

Kto prowadzi szkolenia sprzedażowe?

Otwarte szkolenie sprzedażowe poprowadzi dwóch trenerów STS.

Mirosław Smoczyński

Mirosław Smoczyński

Od ponad 20 lat jestem handlowcem i właścicielem firmy.

Na początku mojej ścieżki zawodowej zajmowałem się psychoterapią. W latach 90-tych przeszedłem do biznesu. Założyłem własną firmę, sprzedawałem jej produkty i usługi, z czasem zacząłem zarządzać zespołem handlowców.

Od wielu lat zajmuję się także projektami rozwojowymi. W 2000 roku założyłem firmę STS. Prowadzę m.in. doradztwo oraz coaching indywidualny dla handlowców. Publikuję też artykuły i poradniki.

Specjalizuję się w doradztwie i szkoleniach sprzedażowych, negocjacyjnych, managerskich i efektywnej komunikacji.

Prywatnie jestem pasjonatem podróży, motocykli i fotografii.

Rafał Mysiorek

Rafał Mysiorek

Od ponad 20 lat jestem handlowcem i trenerem.

Doświadczenia sprzedażowe zdobywałem głównie w dużych korporacjach (Mars, Cadbury Wedel, Novartis Alima-Gerber). Przeszedłem ścieżkę od przedstawiciela handlowego do szefa sprzedaży. Obecnie zarządzam własną firmą handlową.

Z czasem zacząłem przygotowywać projekty szkoleniowo-rozwojowe dla handlowców i menedżerów. Od 2003 roku jestem współwłaścicielem STS. Posiadam certyfikat trenera EAGT oraz doświadczenie w prowadzeniu treningów grupowych jako psychoterapeuta Gestalt.

Specjalizuję się w szkoleniach i konsultacjach z zakresu sprzedaży, negocjacji, zarządzania oraz komunikacji.

A w wolnym czasie realizuję swoją pasję, czyli podróże motocyklowe. Przejechałem m.in. całą trasę z RPA do Polski.

Jacek Jóźwiak

Jacek Jóźwiak

Od ponad 10 lat jestem handlowcem i trenerem.

W biznesie jako handlowiec zdobywam doświadczenia negocjacyjne – początkowo w sieci Auchan-Elea, a następnie we własnej firmie handlowej.

Doskonaląc swój warsztat trenerski, ukończyłem XIII Szkołę Liderów Społeczeństwa Obywatelskiego oraz Szkołę Trenerów Organizacji Pozarządowych.

Z STS na stałe współpracuję od 2008 roku. Specjalizuję się w szkoleniach sprzedażowych, handlowych, negocjacyjnych, i menedżerskich. Odpowiadam także za negocjacje z klientami i organizację szkoleń.

Prywatnie jestem pasjonatem gór i podróży. Konsekwentnie zdobywam koronę polskich gór.

Pobierz ofertę

lub

Poznaj nas bliżej

Nasze podejście do sprzedaży
– poradnik handlowca

Gry i taktyki w negocjacjach

Autor: Mirosław Smoczyński
 

Kupcy i dostawcy często rywalizują w grach handlowych. Niektórzy są gotowi „zagrać się na śmierć”. Czy w ogóle warto grać w gry handlowe? A jeśli tak, to po co?

Przeczytaj

Wszystko zależy od ceny…

Gry handlowe
 

Gdy rozpoczynam negocjacje handlowe z klientem, na moje pytanie o możliwość współpracy często słyszę: Niewykluczone, ale wszystko zależy od ceny.

Jak odejść od rozmowy o cenie?
 

Przeczytaj

Już mam dostawcę…

Gry handlowe
 

Gdy staram się pozyskać nowego klienta, często słyszę: Już mam dostawcę, niby dlaczego miałbym robić jakieś zmiany?

Jak dalej prowadzić rozmowę handlową?
 

Przeczytaj

Proszę mówić, ja mam podzielność uwagi…

Gry handlowe
 

Rozpoczynając spotkanie handlowe, usłyszałem ostatnio od klienta: Proszę mówić, ja mam podzielność uwagi, tylko napiszę króciutkiego maila.

Jak ściągnąć uwagę klienta?
 

Przeczytaj

Gdy klient „ma tylko kilka minut”

Gry handlowe
 

Rozpoczynając spotkania z klientami, co jakiś czas spotykam się z sytuacją, gdy klient mówi: Mam teraz na głowie sporo spraw i mam tylko kilka minut na rozmowę.

Jak zdobyć czas klienta?
 

Przeczytaj

Jak wyrwać z rutyn i nastawień zespół handlowy?

Zarządzanie zespołem handlowym
 

Jak powstają nastawienia i rutyny w komunikacji? Które ich aspekty są korzystne, a które nie? Co może wpływać korzystnie na nastawienia klientów? Jak radzić sobie z własnymi nastawieniami?

Przeczytaj

Doświadczony handlowiec nie realizuje targetów

Zarządzanie zespołem handlowym
 

Handlowiec z dużym doświadczeniem trafia do nowej firmy. I okazuje się, że nie jest w stanie zrealizować swoich planów sprzedażowych. Co jest przyczyną trudności?

Przeczytaj

Co wyróżnia to szkolenie sprzedażowe – opinie uczestników

Opinia dyrektora handlowego

 

Zajęcia były prowadzone w atmosferze sprzyjającej poszukiwaniu praktycznych rozwiązań, możliwych do zastosowania w realizacji celów sprzedażowych. Prowadzący dołożyli wszelkich starań, aby uczestnicy zaangażowali się w ćwiczenia i tworzenie nowych narzędzi, przydatnych w codziennej pracy.

 
5 gwiazdek
Mirosław Spaniał
Dyrektor Handlowy, Premium Foods
 

Opinia menedżera ds. szkoleń

 

Bardzo ciekawe i praktyczne oraz zachęcające do refleksji nad własną pracą szkolenie handlowe. Zajęcia na bardzo wysokim poziomie – rzetelność, kompetencje, terminowość. Serdecznie polecam – sprawdzona firma, bardzo kompetentni trenerzy biznesu, a przy tym niezwykle sympatyczni…

 
5 gwiazdek
Robert Kasperczyk
Menedżer ds. szkoleń, Oknoplast

Opinia dyrektora zarządzającego

 

Rewelacyjny kontakt z uczestnikami, a wiedza podana w bardzo „zjadliwy” sposób. Firmę poznałem w 2002 roku, na początku swojej kariery managerskiej. W tym roku wspólnie przeprowadziliśmy szkolenie dla części mojego zespołu… To już 16 lat, kiedy polecam STS!

 
5 gwiazdek
Wojciech Węcławek
Managing Director, Saint-Gobain

Pobierz ofertę

lub

Termin, miejsce, koszt szkolenia

Organizacja

Miejsce szkolenia
Szkolenie sprzedażowe: Warszawa

Termin szkolenia
28-29 października 2019 r.

Godziny szkolenia
Dzień 1: 10:00-18:00 + czas na konsultacje
Dzień 2: 09:00-17:00 + czas na konsultacje
 

Szukasz innego terminu?

Zostaw Twój adres e-mail.
Chętnie Cię o nim poinformujemy.

Wartość inwestycji

Pakiet szkoleniowy obejmuje:

  • Twój udział w 2-dniowym szkoleniu sprzedażowym.
  • Lunch i serwis kawowy.
  • Materiały szkoleniowe i zaświadczenie.
  • Konsultacje indywidualne.
  • Wsparcie po szkoleniu – możliwość zdalnych konsultacji przez 6 miesięcy.

 

Koszt inwestycji:

Standardowo: 1 800 zł netto.

Z rabatem: 1 600 zł netto.
Rabat obowiązuje dla pierwszych 4 zgłoszeń i przy wpłacie do 27 września.

Zgłoszenia

Aby zagwarantować miejsce dla siebie:

lub wyślij formularz przez e-mail (plik do pobrania).

 

Zasady zgłoszeń:

  • Maksymalna liczba uczestników w grupie – 12 osób.
  • Rezerwacja miejsca nastąpi w momencie zaksięgowania wpłaty.
  • Termin szkolenia potwierdzimy ostatecznie po otrzymaniu zgłoszeń od łącznie 4 osób (najpóźniej do 14 października).

Kogo szkoliliśmy?

Szkolenia
dla FMCG

ArtCoffee Sp. z o.o.
Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o.
Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o.
Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.
Colgate-Palmolive Poland Sp. z o.o.
EuroSer Sp. z o.o.
Mars Polska Sp. z o.o.
Maspex Wadowice Sp. z o.o.
Mondelez Europe Services GmbH (LU Polska)
Premium Foods S.A.
Sawex Sp. z o.o.
Wyborowa S.A. (V&S Luksusowa)

Szkolenia
dla retail

Adidas Poland Sp. z o.o.
Autogala Sp. z o.o.
Bać-Pol S.A.
BigStar LTD Sp. z o.o.
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Charlie Food & Friends Sp. z o.o.
Digel Polska Sp. z o.o.
Galeria Pomorska Investments Sp. z o.o.
Kolporter S.A.
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Redan S.A.
TOP SECRET Sp. z o.o.
TravelPlanet.pl S.A.
TXM S.A.
VisionOptyk

Szkolenia
dla IT

ABC Data S.A.
Action S.A.
Assa Abloy Poland Sp. z o.o.
Bluerank Sp. z o.o.
BULiGL
Cross Sp. z o.o.
DPS Software Sp. z o.o.
Eagle Eye Staffing Solutions
Eventim Sp. z o.o.
Hunters Sp. z o.o.
Indata Solutions S.A.
Infover Sp. z o.o.
International Data Group Poland S.A.
Lufthansa Systems Poland Sp. z o.o.
Lumesse Sp. z o.o.
Marcel S.A.
MetaPack Poland Sp. z o.o.
NASK
Nokia - Touch Point Sp. z o.o.
Nowa Era Sp. z o.o.
RavNet Sp. z o.o.
Sony Poland Sp. z o.o.

Szkolenia
dla przemysłu

Arcelor Mittal Poland S.A.
Avon Operations Polska Sp. z o.o.
BP Europa SE Oddział w Polsce
Brenntag Polska Sp. z o.o.
C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
Castrol Lubricants Sp. z o.o.
Consolis Polska Sp. z o.o.
Coveris Rigid Polska Sp. z o.o.
MEWA Textil-Service Sp. z o.o.
MMP Premium Polska Sp. z o.o.
NUCO E. i G. Kosyl s.j.
Oknoplast Sp. z o.o.
Orlen Asfalt S.A.
PKN Orlen S.A.
Plastic Omnium Auto Sp. z o.o.
Profilex Sp. z o.o. Sp. K.
Puratos Polska Sp. z o.o.
Stora Enso Wood Products Sp. z o.o.
SWM Poland GP Sp. z o.o. s.j.
Wilo Sp. z o.o.
Wzorcownia AL-BO
Yara Poland Sp. z o.o.

Szkolenia
dla branży budowlanej

Arcelor Mittal Poland S.A.
Budimex S.A.
Budlex S.A.
C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
Consolis Polska Sp. z o.o.
Lindab Sp. z o.o.
Oknoplast Sp. z o.o.
Orlen Asfalt S.A.
Real Estate Support
Saint-Gobain Polska Sp. z o.o.
Stora Enso Wood Products Sp. z o.o.
Wilo Sp. z o.o.

Szkolenia
dla mediów i firm marketingowych

Bluerank Sp. z o.o.
Creality Sp. z o.o.
CzteryCzwarte Grupa Sp. z o.o. Sp. K.
Focus Advantage Sp. z o.o.
ITI Neovision S.A.
Polska Agencja Prasowa S.A.
POS Lab International Sp. z o.o. Sp. K.
Prowokator Sp. z o.o.
Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
Wirtualna Polska S.A.

Szkolenia
dla branży finansowej

Alior Bank S.A.
Bank BPS S.A.
Bank Pocztowy S.A.
Credit Agricole Bank Polska S.A.
DnB Bank Polska S.A.
Dom Maklerski mBanku S.A.
EGB Finanse Sp. z o.o.
EGB Investments S.A.
GBS Międzyrzecz
Grupa BPS: 107 banków spółdzielczych
ING Bank Śląski S.A.
Inotis
MasterCard
mBank S.A.
mBank Hipoteczny S.A.
Open Finance SA
Plus Bank S.A.
PKO BP S.A.
PKO Leasing S.A.
TU Europa S.A.

Szkolenia
dla branży medycznej
i farmaceutycznej

Apteka Magiczna Sp. z o.o.
Bausch & Lomb Sp. z o.o.
HAYNE Polska Sp. z o.o.
JAI KUDO Polska Sp. z o.o.
Medicare Sp. z o.o.
Novartis Poland S.A.
OPDF S.A.
VisionOptyk

Szkolenia
dla innych branż

Agrii Polska Sp. z o.o.
Alliance Française
Arbena Bis
Coris Lex Services Sp. z o.o.
Eurofins Sp. z o.o.
Fundacja UAM w Poznaniu
Greenland Technologia EM Sp. z o.o.
Panek S.A.
PLL LOT S.A. (Centralwings)
Politechnika Łódzka
Politechnika Warszawska
Poznański Park Naukowo-Technologiczny
P.P. „Porty Lotnicze”
printCARE Sp. z o.o. Sp. K.
Rolmax
SCA Hygiene Sp. z o.o.
Scotts Poland Sp. z o.o.
Sodexo Polska Sp. z o.o.
Trawena S.A.

Pobierz ofertę

lub

Dołącz do nas Facebook STS LinkedIn STS

Otwarte szkolenie sprzedażowe
4.9 (98.22%) 45 vote[s]