Otwarte szkolenie sprzedażowe online

„Techniki sprzedaży i negocjacje cenowe”

Pobierz ofertę
Wpisz swój adres e-mail, a natychmiast wyślemy Ci naszą ofertę 🙂
Wyślij do mnie ofertę
Interesują mnie...
Szkolenie grupowe zamknięte – tylko dla mojej firmy
Szkolenie grupowe otwarte – osoby z różnych firm w jednej grupie
Szkolenie indywidualne – tylko dla mnie

lub

∨

Warsztaty sprzedażowe online

Szkolenie zakupowe online

5 spotkań online

Ćwiczenia z 2 trenerami

Pakiet indywidualnych konsultacji

Pierwsze spotkanie bezpłatnie!

Pobierz ofertę
Pobierz ofertę

lub

∨

Moduły szkolenia online dla handlowców

Bezpłatny warsztat otwarcia:
Gry handlowe

  • Jak w zmiennej rzeczywistości umawiać spotkania z klientami?
  • Jak prowadzić ciekawe i angażujące prezentacje, również w wersji online?
  • Jak radzić sobie z obiekcjami klienta w nowej rzeczywistości?
  • Jak prowadzić negocjacje cenowe aby skutecznie finalizować sprzedaż?

Najbliższe terminy warsztatu online:
19 października 2021 r. (15:00-17:00) [dostępne miejsca]
09 listopada 2021 r. (15:00-17:00) [dostępne miejsca]

Udział w warsztacie otwarcia jest bezpłatny!

Zapraszamy na warsztat składający się z 4 modułów:

Moduł 1: Jak w zmiennej rzeczywistości umawiać spotkania z klientami?

Moduł 2: Jak prowadzić ciekawe i angażujące prezentacje, również w wersji online?

Moduł 3: Jak radzić sobie z obiekcjami klienta w nowej rzeczywistości?

Moduł 4: Jak prowadzić negocjacje cenowe aby skutecznie finalizować sprzedaż?

 

Dodatkowe informacje poniżej. Zapraszamy – zespół STS

 

Warsztat otwarcia: Gry handlowe
∨

Moduł 1: Jak w zmiennej rzeczywistości umawiać spotkania z klientami?

  • Jak budować relację klienta w kontakcie online?
  • Jak zainteresować możliwością spotkania, gdy słyszysz „Proszę wysłać ofertę…”?
  • Jak otworzyć klienta, gdy słyszysz „Niczego nie potrzebujemy, bo Covid”?

Najbliższe terminy Modułu 1 szkolenia online:
23 listopada 2021 r. (14:00-18:00)

Moduł 1: Jak w zmiennej rzeczywistości umawiać spotkania z klientami?
∨

Moduł 2: Jak prowadzić ciekawe i angażujące prezentacje, również w wersji online?

  • Jak wykorzystać prezentację do badania potrzeb klienta?
  • Jak wciągnąć klienta w rozmowę?
  • Jak zainteresować klienta, gdy mówi „Już mam dostawcę”, „Nie jestem zainteresowany”?

Najbliższe terminy Modułu 2 szkolenia online:
30 listopada 2021 r. (14:00-18:00)

Moduł 2: Jak prowadzić ciekawe i angażujące prezentacje online?
∨

Moduł 3: Jak radzić sobie z obiekcjami klienta w nowej rzeczywistości?

  • Jak zamieniać obiekcje klienta na możliwości handlowe?
  • Jak przekonać do siebie klienta, który mówi że konkurencja daje mu lepsze warunki?
  • Jak nie kończyć rozmowy na „jeszcze się zastanowię”, „oddzwonię”?

Najbliższe terminy Modułu 3 szkolenia online:
07 grudnia 2021 r. (14:00-18:00)

Moduł 3: Jak radzić sobie z obiekcjami klienta w nowej rzeczywistości?
∨

Moduł 4: Jak prowadzić negocjacje cenowe aby skutecznie finalizować sprzedaż?

  • Jak radzić sobie z presją na cenę?
  • Jak rozgrywać gry i roszczenia klientów?
  • Jak zwiększyć skuteczność domykania sprzedaży?

Najbliższe terminy Modułu 4 szkolenia online:
13 grudnia 2021 r. (14:00-18:00)

Moduł 4: Jak prowadzić negocjacje cenowe aby skutecznie finalizować sprzedaż?
Pobierz ofertę
Pobierz ofertę

lub

∨

Metody warsztatu online

Fragment naszego szkolenia online

Praca w interakcji z grupą i 2 trenerami

Wszyscy uczestnicy i trenerzy pracują z włączoną kamerą wideo i mikrofonem. To umożliwia interakcję, wymianę doświadczeń, praktycznych wskazówek i porad „z życia”.

Fragment naszego szkolenia sprzedażowego online

Analiza case’ów handlowych (wideo)

Wspólnie z grupą analizujemy nagrania wideo przykładowych rozmów handlowych. Szukamy optymalnych rozwiązań i pomysłów do konkretnej sytuacji.

∨
Fragment naszego szkolenia handlowego online

Konkretne narzędzia i techniki

Pokażemy konkretne techniki i narzędzia, które umożliwią osiąganie zakładanych efektów. Opowiemy o naszych osobistych doświadczeniach, które uczą nas koncentrować się na celach i dostosowaniu do człowieka, a nie schematach postępowania.

Fragment naszego szkolenia online

Ćwiczenia komunikacyjne w podgrupach

Unikamy teoretycznego podejścia, uogólniania problemów i powielania schematów, które nie sprawdzają się w każdej sytuacji. Dlatego zaprosimy Cię do indywidualnego treningu ze wsparciem trenera. Dzięki temu zyskasz możliwość indywidualnego dostosowania.

∨
Przykładowe zadanie wdrożeniowe

Inspirujące zadania wdrożeniowe

Otrzymasz od nas dodatkowe materiały i zadania, które mogą być inspiracją i wsparciem we wdrożeniu nowych umiejętności w realnych rozmowach handlowych z klientami.

Przykładowe konsultacje indywidualne z trenerem STS

Indywidualne konsultacje z trenerem

W specjalnie zarezerwowanym czasie możesz skorzystać z osobistych wideo konsultacji z trenerem. Zyskasz możliwość indywidualnego podejścia i praktycznego dostosowania narzędzi do Twoich specyficznych sytuacji handlowych.

Pobierz ofertę
Pobierz ofertę

lub

∨

Kto prowadzi szkolenie handlowe?

Każdy moduł szkolenia sprzedażowego online poprowadzi dwóch trenerów STS spośród niżej opisanych.

Robert Kasperczyk

Mirosław Smoczyński

Trener, certyfikowany coach, konsultant z ponad 20-letnim doświadczeniem w biznesie. Specjalista w tematach związanych z szeroko rozumianą sprzedażą, szczególnie pod kątem wzrostu efektywności indywidualnej i zespołowej.

Specjalizuje się w obszarach sprzedaży, zarządzaniem zespołem
i motywowaniem pracowników, prowadzeniem prezentacji oraz spotkań, tworzeniem i wdrażaniem standardów obsługi, budowaniem systemów zarządzania zespołami.

Coach Action Learning WIAL. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu “Moderator” we Wrocławiu. Absolwent podyplomowych studiów menedżerskich na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.

Adam Lisiecki

Rafał Mysiorek

Od ponad 22 lat jest menedżerem, od 4 lat również właścicielem firmy. Ukończył studia z zakresu planowania i zarządzania. Swoje doświadczenie zawodowe budował w korporacjach doradczych i sprzedażowych (Fundusz Współpracy, PKO BP, Kredyt Bank, mBank, Bank Pekao SA).

Nadal uczestniczy w rozmaitych projektach usprawniających funkcjonowanie sieci sprzedaży czy też podnoszących kompetencje menedżerów zarządzających zespołami handlowymi.

Od kilku lat współpracuje również z uczelniami wyższymi, prowadząc zajęcia w formie ćwiczeń i konwersatoriów, w ramach kilku specjalizacji kierunku zarządzania.

Pobierz ofertę
Pobierz ofertę

lub

∨

Poznaj nas bliżej

Nasze poradniki
dla handlowców

Gry i taktyki w negocjacjach

Autor: Mirosław Smoczyński
 

Kupcy i dostawcy często rywalizują w grach handlowych. Niektórzy są gotowi „zagrać się na śmierć”. Czy w ogóle warto grać w gry handlowe? A jeśli tak, to po co?

Wszystko zależy od ceny…

Gry handlowe
 

Gdy rozpoczynam negocjacje handlowe z klientem, na moje pytanie o możliwość współpracy często słyszę: Niewykluczone, ale wszystko zależy od ceny.

Jak odejść od rozmowy o cenie?
 

Już mam dostawcę…

Gry handlowe
 

Gdy staram się pozyskać nowego klienta, często słyszę: Już mam dostawcę, niby dlaczego miałbym robić jakieś zmiany?

Jak dalej prowadzić rozmowę handlową?
 

Proszę mówić, ja mam podzielność uwagi…

Gry handlowe
 

Rozpoczynając spotkanie handlowe, usłyszałem ostatnio od klienta: Proszę mówić, ja mam podzielność uwagi, tylko napiszę króciutkiego maila.

Jak ściągnąć uwagę klienta?
 

Gdy klient „ma tylko kilka minut”

Gry handlowe
 

Rozpoczynając spotkania z klientami, co jakiś czas spotykam się z sytuacją, gdy klient mówi: Mam teraz na głowie sporo spraw i mam tylko kilka minut na rozmowę.

Jak zdobyć czas klienta?
 

Jak wyrwać z rutyn i nastawień zespół handlowy?

Zarządzanie zespołem handlowym
 

Jak powstają nastawienia i rutyny w komunikacji? Które ich aspekty są korzystne, a które nie? Co może wpływać korzystnie na nastawienia klientów? Jak radzić sobie z własnymi nastawieniami?

Doświadczony handlowiec nie realizuje targetów

Zarządzanie zespołem handlowym
 

Handlowiec z dużym doświadczeniem trafia do nowej firmy. I okazuje się, że nie jest w stanie zrealizować swoich planów sprzedażowych. Co jest przyczyną trudności?

Co wyróżnia szkolenie sprzedażowe STS – opinie uczestników

Opinia dyrektora handlowego

 

Zajęcia były prowadzone w atmosferze sprzyjającej poszukiwaniu praktycznych rozwiązań, możliwych do zastosowania w realizacji celów sprzedażowych. Prowadzący dołożyli wszelkich starań, aby uczestnicy zaangażowali się w ćwiczenia i tworzenie nowych narzędzi, przydatnych w codziennej pracy.

 
5 gwiazdek
Mirosław Spaniał
Dyrektor Handlowy, Premium Foods
 

Opinia dyrektora zarządzającego

 

Rewelacyjny kontakt z uczestnikami, a wiedza podana w bardzo „zjadliwy” sposób. Firmę poznałem w 2002 roku, na początku swojej kariery managerskiej. W tym roku wspólnie przeprowadziliśmy szkolenie dla części mojego zespołu… To już 16 lat, kiedy polecam STS!

 
5 gwiazdek
Wojciech Węcławek
Managing Director, Saint-Gobain

Pobierz ofertę
Pobierz ofertę

lub

∨

Warunki i koszt szkolenia online

Wymogi techniczne

Będą Ci potrzebne:

  • Komputer z mikrofonem i kamerą internetową. Nie zalecamy łączenia się z telefonu lub tabletu – aplikacja mobilna zawiera liczne ograniczenia.
  • Aktualna wersja komunikatora Zoom (otrzymasz od nas link do bezpłatnego pobrania programu).
  • Stabilny dostęp do Internetu.
  • Dostęp do skrzynki e-mail podczas warsztatu.

Zasady udziału w warsztacie:

  • Warunkiem udziału w warsztacie jest włączenie kamery i transmisji wideo.
  • Rekomendujemy korzystanie z podłączanych słuchawek i mikrofonu.

Koszty

Koszt szkolenia online zawiera:

  • Twój udział w warsztacie otwarcia (2 h).
  • Udział w 4 modułach szkolenia sprzedażowego online. Każdy moduł trwa 4 godziny – łącznie 16 godzin warsztatu.
  • Szkolenie prowadzone przez 2 trenerów.
  • Materiały szkoleniowe i zadania wdrożeniowe.
  • Możliwość indywidualnych konsultacji wdrożeniowych z trenerem w zarezerwowanym czasie.

Koszt udziału:

2 000 zł netto / osobę.

Zgłoszenia

Aby zagwarantować miejsce dla siebie:

 
Zasady zgłoszeń:

  • Ostateczna rezerwacja miejsca nastąpi w momencie zaksięgowania wpłaty.
  • Liczba uczestników w grupie – od 4 do 10 osób, co zapewnia optymalne warunki pracy warsztatowej.
Pobierz ofertę
Pobierz ofertę

lub

∨

Kogo szkoliliśmy?

Szkolenia
dla FMCG

ArtCoffee Sp. z o.o.
Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o.
Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o.
Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.
Colgate-Palmolive Poland Sp. z o.o.
EuroSer Sp. z o.o.
Herbalife Polska Sp. z o.o.
Mars Polska Sp. z o.o.
Maspex Wadowice Sp. z o.o.
Mondelez Europe Services GmbH (LU Polska)
Polskie Młyny S.A.
Premium Foods S.A.
Reckitt Benckiser Poland Sp. z o.o.
Sawex Sp. z o.o.
Tarczyński S.A.
Tom-Gast s.j.
VIMAX
Wabar
Wyborowa S.A. (V&S Luksusowa)

Szkolenia
dla retail

Adidas Poland Sp. z o.o.
Autogala Sp. z o.o.
Bać-Pol S.A.
BigStar LTD Sp. z o.o.
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Charlie Food & Friends Sp. z o.o.
Delfin ZOO
Designer Sp. z o.o.
Digel Polska Sp. z o.o.
Empik S.A.
Galeria Pomorska Investments Sp. z o.o.
Kolporter S.A.
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Motpol Sp. z o.o.
Platinium Wellness Sp. z o.o.
Redan S.A.
ShopDent.pl
SZARP Sp. z o.o. Sp. k.
Take Me HOME
Tom-Gast s.j.
TOP SECRET Sp. z o.o.
TravelPlanet.pl S.A.
TXM S.A.
VisionOptyk
Włoska Robota Sp. z o.o.
WM Brands Sp. z o.o.
Zdrowit S.A.

ABC Data S.A.
Action S.A.
AlleKurier Sp. z o.o.
Assa Abloy Poland Sp. z o.o.
Bluerank Sp. z o.o.
BULiGL
Craftware Sp. z o.o.
Cross Sp. z o.o.
Cyberteam Sp. z o. o.
DPS Software Sp. z o.o.
Eventim Sp. z o.o.
Hunters Sp. z o.o.
Indata Solutions S.A.
Infover Sp. z o.o.
International Data Group Poland S.A.
Lufthansa Systems Poland Sp. z o.o.
Lumesse Sp. z o.o.
Marcel S.A.
MetaPack Poland Sp. z o.o.
myTaxi Polska Sp. z o.o.
MSI Polska Sp. z o.o.
NASK
Nokia - Touch Point Sp. z o.o.
Nowa Era Sp. z o.o.
Packhelp S.A.
Petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o.
RavNet Sp. z o.o.
Rimi.pl
Sony Poland Sp. z o.o.
Team Up Recruitment Sp. z o.o.

Szkolenia
dla przemysłu

Air Liquide Polska Sp. z o.o.
Alpla Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.
Amcor Flexibles Reflex Sp. z o.o.
Arcelor Mittal Poland S.A.
Avon Operations Polska Sp. z o.o.
Berry Superfos Poznań Sp. z o.o.
BP Europa SE Oddział w Polsce
Brenntag Polska Sp. z o.o.
C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
Castrol Lubricants Sp. z o.o.
Clariant Plastics & Coatings (Polska) Sp. z o.o.
Consolis Polska Sp. z o.o.
Coveris Rigid Polska Sp. z o.o.
Dax Cosmetics Sp. z o.o.
Dr. Schumacher Sp. z o.o.
Dynaxo Sp. z o.o.
Ergoferm Sp. z o.o.
Fuchs Oil Corporation (PL) Sp. z o.o.
Gerda Hydomat Sp. z o.o.
INTERkrąż Sp. z o.o.
Kabel-Technik-Polska Sp. z o.o.
Kirchhoff Automotive Polska Sp. z o.o.
Komarko Sp. z o.o.
Kordus
Ledvance Sp. z o.o.
MEWA Textil-Service Sp. z o.o.
MMP Premium Polska Sp. z o.o.
MS więcej niż OKNA Sp. z o.o.
NUCO E. i G. Kosyl s.j.
Oknoplast Sp. z o.o.
Orlen Asfalt S.A.
PCC Synteza S.A.
PKN Orlen S.A.
Plastic Omnium Auto Sp. z o.o.
Plasticon Poland S.A.
Plastwil Sp. z o.o.
PPG Deco Polska Sp. z o.o.
Profilex Sp. z o.o. Sp. K.
Promark SA
Puratos Polska Sp. z o.o.
Stora Enso Wood Products Sp. z o.o.
SWM Poland GP Sp. z o.o. s.j.
Unico Polska Sp. z o.o. Sp. k.
Wilo Sp. z o.o.
Wzorcownia AL-BO
Yara Poland Sp. z o.o.

Szkolenia
dla branży budowlanej

Arcelor Mittal Poland S.A.
Bouygues Immobilier Polska Sp. z o.o.
Budimex S.A.
Budlex S.A.
C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
CRH Materials Polska Sp. z o.o.
Consolis Polska Sp. z o.o.
Eko-Color Sp. z o.o.
Fluor S.A.
Gabra
Lindab Sp. z o.o.
Lions Estate Sp. z o.o.
Manitu Solar PL Sp. z.o.o.
Miejski Zakład Dróg i Mostów Bytom
Oknoplast Sp. z o.o.
Orlen Asfalt S.A.
Pekabex S.A.
PKP PLK S.A. Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
PPG Deco Polska Sp. z o.o.
Real Estate Support
Rothlehner – Podesty Ruchome Sp. z o.o.
Royal Cement EU Sp. z o.o.
Saint-Gobain Polska Sp. z o.o.
Salwis Sp. z o.o.
Stora Enso Wood Products Sp. z o.o.
Ultrak Security Systems Sp. z o.o.
Warstal s.j.
Wilo Sp. z o.o.

Szkolenia
dla mediów i firm marketingowych

Bluerank Sp. z o.o.
Creality Sp. z o.o.
CzteryCzwarte Grupa Sp. z o.o. Sp. K.
Dragon Event
Focus Advantage Sp. z o.o.
ITI Neovision S.A.
Polska Agencja Prasowa S.A.
POS Lab International Sp. z o.o. Sp. K.
Prowokator Sp. z o.o.
Rimi.pl
Time S.A.
Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
Wirtualna Polska S.A.

Szkolenia
dla branży finansowej

Alior Bank S.A.
Bank BPS S.A.
Bank Pocztowy S.A.
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska S.A.
DnB Bank Polska S.A.
Dom Maklerski mBanku S.A.
GBS Międzyrzecz
Grupa BPS: 107 banków spółdzielczych
ING Bank Śląski S.A.
Inotis
MasterCard
mBank S.A.
mBank Hipoteczny S.A.
Nauczycielska Agencja Ubezpieczeniowa S.A.
Plus Bank S.A.
PKO BP S.A.
PKO Leasing S.A.
PZU Na Życie S.A.
TU Europa S.A.
TUiR WARTA S.A.
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego

Szkolenia
dla branży medycznej
i farmaceutycznej

Apteka Magiczna Sp. z o.o.
Bausch & Lomb Sp. z o.o.
Centrum Badań Klinicznych PI-House Sp. z o.o.
HAYNE Polska Sp. z o.o.
JAI KUDO Polska Sp. z o.o.
Medicare Sp. z o.o.
Novartis Poland S.A.
OPDF S.A.
VisionOptyk
Zdrowit S.A.

Szkolenia
dla innych branż

ABC-Czepczyńsk Sp. z o.o.
ADI Global Distribution
Agrii Polska Sp. z o.o.
Alliance Française
Arbena Bis
Carambola LTD
Cieciórski, Wacławik Spółka Radców Prawnych
CNP Sp. z o.o.
Concordia Outsourcing Holding Sp. z o.o.
Coris Lex Services Sp. z o.o.
DalpineX
DNV GL Poland Sp. z o.o.
ETS Global BV Sp. z o.o.
Eurofins Sp. z o.o.
Freightliner PL Sp. z o.o.
Greenland Technologia EM Sp. z o.o.
International Investment Group S.A.
Inżynierowie.com Sp. z o.o.
Kancelaria CW
Logwin Poland Sp. z o.o.
Magenta Vision Polska Sp. z o.o.
MPO Sp. z o.o.
Panek S.A.
PLL LOT S.A. (Centralwings)
Politechnika Koszalińska
Politechnika Łódzka
Politechnika Warszawska
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
Polska Szkoła Dendrologii i Arborystyki
Poznański Park Naukowo-Technologiczny
P.P. „Porty Lotnicze”
printCARE Sp. z o.o. Sp. K.
Rolmax
SCA Hygiene Sp. z o.o.
Scotts Poland Sp. z o.o.
Sodexo Polska Sp. z o.o.
Sowelo Consulting Sp. z o.o.
Teatr Lalek Arlekin w Łodzi
Trawena S.A.

Pobierz ofertę
Pobierz ofertę

lub

∧

Dołącz do nas Facebook STS LinkedIn STS