Trening Symulacyjny
– negocjacje dla
zaawansowanych

 
 

Pobierz ofertę
Wpisz swój adres e-mail, a jednorazowo wyślemy Ci naszą ofertę 🙂
Wyślij do mnie ofertę
Twój e-mail zostanie użyty tylko jeden raz w celu przesłania wybranej przez Ciebie oferty.
Interesują mnie...
Szkolenie grupowe zamknięte – tylko dla mojej firmy
Szkolenie grupowe otwarte – osoby z różnych firm w jednej grupie
Szkolenie indywidualne – tylko dla mnie

lub

∨

Trening Symulacyjny STS

Dla kogo?

 
Trening Symulacyjny dedykujemy dla:

  • Zespołów handlowych, kupieckich i innych prowadzących zaawansowane negocjacje.
  • Osób ze średnim i dużym doświadczeniem w prowadzeniu negocjacji B2B.
  • Zespołów, które uczestniczyły w szkoleniach z negocjacji i potrzebują zaawansowanego treningu.

Co wyróżnia Trening?

 
Kluczowe różnice do gotowych gier negocjacyjnych:

  • Gra w całości oparta na aktualnych realiach rynkowych Twojej Firmy, przygotowana specjalnie dla Ciebie.
  • Intensywna formuła: 20 godzin negocjacji podczas 36 spotkań w trakcie jednego Treningu.
  • Możliwość wejścia w rolę dostawcy lub kupca.
  • Symulacja całego procesu – od rozpoczęcia negocjacji do finalizacji ustaleń.
  • Możliwość prowadzenia procesów negocjacyjnych z kilkoma kontrahentami.
  • Indywidualny feedback od 3 trenerów.
  • W podsumowaniu jednoznaczne określenie kompetencji negocjacyjnych i wyników biznesowych.
  • Autorska metoda STS, udoskonalana od 18 lat we współpracy z największymi korporacjami.

Do jakich sytuacji?

 
Gdy szukasz zaawansowanych możliwości:

  • Jak kontrolować proces, aby osiągnąć swoje cele negocjacyjne?
  • Jak panować nad przebiegiem zaawansowanych, wielowątkowych negocjacji?
  • Jak zjednać do współpracy w sytuacji ograniczonego wyboru, a jak przy dużej konkurencji rynkowej?
  • Jak przejść od obiekcji do interesów kontrahenta?
  • Jak inicjować, rozpoznawać i rozgrywać gry handlowe?
  • Jak nie ulec roszczeniom i manipulacjom kontrahenta świadomego swojej mocnej pozycji?
  • Jak wyjść z impasu, gdy negocjacje utknęły w martwym punkcie i nie widać możliwości współpracy?
  • Jak uzyskać korzystne i satysfakcjonujące obie strony warunki („win-win”)?
Pobierz ofertę

lub

∨

Metoda Treningu Symulacyjnego

Jak pracujemy?

Trening Symulacyjny opiera się na grze negocjacyjnej:

  • Przygotujemy scenariusz gry, oparty na realiach Twojej Firmy. Np. jeśli negocjujesz warunki sprzedaży maszyn przemysłowych, to tego dotyczy symulacja.
  • Uczestnicy są podzieleni na zespoły negocjacyjne (1-2 osobowe): 3-4 zespoły konkurujących ze sobą dostawców oraz 3-4 zespoły potencjalnych klientów.
  • Każdy z zespołów otrzyma swoje założenia (uwarunkowania handlowe, cele negocjacyjne), na podstawie których przygotowuje się do negocjacji.
  • Rozpoczyna się pierwsza runda spotkań – każdy dostawca spotka się z każdym z potencjalnych klientów. W każdym spotkaniu uczestniczy jeden z trzech trenerów STS, całość jest nagrywana na kamerę.
  • Po wyjściu z każdego spotkania uczestnicy otrzymują indywidualny feedback od trenera (oddzielnie dostawcy i kupujący). Trener wskazuje także dodatkowe możliwości negocjacyjne, które zespoły mogą wykorzystać w kolejnym spotkaniu.
  • Na identycznej zasadzie odbywają się kolejne rundy spotkań wszystkich dostawców ze wszystkimi klientami.
  • W podsumowaniu omawiamy osiągnięte w kontraktach warunki handlowe.

 

Rafał Mysiorek, jeden z trenerów prowadzących Treningi Symulacyjne
opowiada o metodach pracy:

Pobierz ofertę

lub

∨

Etapy pracy

1 etap

PRZYGOTOWANIE TRENINGU SYMULACYJNEGO

Aby dostosować program Treningu do Twoich oczekiwań, potrzeb uczestników i specyfiki Firmy, proponujemy spotkanie z grupą uczestników, ich szefem oraz udział trenera STS w Waszych realnych spotkaniach negocjacyjnych.

Na tej podstawie przygotujemy scenariusz gry negocjacyjnej – symulacji opracowanej specjalnie dla Twojej Firmy i opartej na jej realiach rynkowych.

2 etap

REALIZACJA TRENINGU SYMULACYJNEGO

Trening Symulacyjny prowadzi równolegle 3 trenerów. Umożliwia to udzielenie każdemu uczestnikowi indywidualnej informacji zwrotnej i spersonalizowany trening umiejętności negocjacyjnych.

Wspólnie ustalamy termin i przyjeżdżamy w wybrane przez Ciebie miejsce zajęć. Treningi Symulacyjne trwają najczęściej dwa i pół dnia.

3 etap

WSPARCIE WE WDROŻENIU

Gwarantujemy serwis poszkoleniowy – bezpłatne konsultacje telefoniczne i mailowe dla wszystkich uczestników przez 6 miesięcy.

Możesz także wykorzystać pakiet „godzin trenerskich”, np. na dodatkowe konsultacje indywidualne lub udział trenera STS w realnych spotkaniach negocjacyjnych z informacją zwrotną dla pracownika prowadzącego negocjacje.

Dodatkowo proponujemy szkolenie menedżerskie, dzięki któremu bezpośredni przełożeni będą mieli możliwość wspierania pracowników we wdrażaniu nowych umiejętności.

Pobierz ofertę

lub

∨

Kto prowadzi Trening Symulacyjny?

Aby zapewnić możliwość indywidualnego feedbacku, Treningi Symulacyjne są prowadzone przez trzyosobowy zespół trenerów.

Mirosław Smoczyński

Mirosław Smoczyński

Ścieżkę zawodową rozpoczął w 1983 w strukturze ZOZ, gdzie zajmował się prowadzeniem zajęć terapeutycznych oraz psychoedukacyjnych. W 1986 został po raz pierwszy kierownikiem zespołu.

W latach 90-tych stopniowo przeszedł do biznesu w różnych firmach, w których zbierał doświadczenia z zakresu umiejętności handlowych oraz budowania i zarządzania zespołem.

Od 1996 roku tworzy i realizuje projekty szkoleniowe i doradcze dla biznesu.

W 2000 roku był współzałożycielem firmy doradczo – szkoleniowej STS.
W ramach STS, oprócz prowadzenia warsztatów i treningów symulacyjnych, zajmuje się również doradztwem biznesowym oraz prowadzi indywidualne procesy rozwojowe dla menedżerów.
Merytorycznie specjalizuje się w doradztwie i projektach z zakresu umiejętności menedżerskich, handlowych i efektywnej komunikacji wewnątrz firmy. Z tych zakresów publikuje artykuły i poradniki dla menedżerów i handlowców.

Jednocześnie stale pogłębia swoje doświadczenia i praktyczne umiejętności w budowaniu
i prowadzeniu różnych relacji handlowych. 

Prywatnie jest pasjonatem podróży, motocykli i fotografii.

Rafał Mysiorek

Rafał Mysiorek

Od ponad 20 lat prowadzę negocjacje jako handlowiec i kupiec.

Doświadczenia zawodowe zdobywałem głównie w dużych korporacjach (Mars, Cadbury Wedel, Novartis Alima-Gerber). Przeszedłem ścieżkę od przedstawiciela handlowego do szefa sprzedaży. Obecnie zarządzam własną firmą handlową.

Z czasem zacząłem przygotowywać projekty szkoleniowo-rozwojowe dla handlowców, kupców i menedżerów. Od 2003 roku jestem współwłaścicielem STS. Posiadam certyfikat trenera EAGT oraz doświadczenie w prowadzeniu treningów grupowych jako psychoterapeuta Gestalt.

Specjalizuję się w szkoleniach i konsultacjach z zakresu negocjacji handlowych, zarządzania oraz komunikacji.

A w wolnym czasie realizuję swoją pasję, czyli podróże motocyklowe. Przejechałem m.in. całą trasę z RPA do Polski.

Pobierz ofertę

lub

∨

Poznaj nas bliżej

Nasze artykuły z zakresu
negocjacji handlowych

Gry i taktyki w negocjacjach

Autor: Mirosław Smoczyński
 

Kupcy i dostawcy często rywalizują w grach handlowych. Niektórzy są gotowi „zagrać się na śmierć”. Czy w ogóle warto grać w gry handlowe? A jeśli tak, to po co?

Wszystko zależy od ceny…

Gry handlowe
 

Gdy rozpoczynam negocjacje handlowe z klientem, na moje pytanie o możliwość współpracy często słyszę: Niewykluczone, ale wszystko zależy od ceny.

Jak odejść od rozmowy o cenie?
 

Już mam dostawcę…

Gry handlowe
 

Gdy staram się pozyskać nowego klienta, często słyszę: Już mam dostawcę, niby dlaczego miałbym robić jakieś zmiany?

Jak dalej prowadzić rozmowę handlową?
 

Proszę mówić, ja mam podzielność uwagi…

Gry handlowe
 

Rozpoczynając spotkanie handlowe, usłyszałem ostatnio od klienta: Proszę mówić, ja mam podzielność uwagi, tylko napiszę króciutkiego maila.

Jak ściągnąć uwagę klienta?
 

Gdy klient „ma tylko kilka minut”

Gry handlowe
 

Rozpoczynając spotkania z klientami, co jakiś czas spotykam się z sytuacją, gdy klient mówi: Mam teraz na głowie sporo spraw i mam tylko kilka minut na rozmowę.

Jak zdobyć czas klienta?
 

Jak wyrwać z rutyn i nastawień zespół handlowy?

Zarządzanie zespołem handlowym
 

Jak powstają nastawienia i rutyny w komunikacji? Które ich aspekty są korzystne, a które nie? Co może wpływać korzystnie na nastawienia klientów? Jak radzić sobie z własnymi nastawieniami?

Doświadczony handlowiec nie realizuje targetów

Zarządzanie zespołem handlowym
 

Handlowiec z dużym doświadczeniem trafia do nowej firmy. I okazuje się, że nie jest w stanie zrealizować swoich planów sprzedażowych. Co jest przyczyną trudności?

Co wyróżnia Trening Symulacyjny
– opinie uczestników

Opinia Key Account Managera

 

Minimalna ilości teorii, całość nastawiona na realne spotkania biznesowe. Możliwość znalezienia się po drugiej stronie relacji handlowiec-klient, a dzięki temu przyjrzenia się narzędziom stosowanym przez handlowców. Po spotkaniach „na gorąco” analiza tego, co się wydarzyło. Następnie odświetlenie nagrania – spojrzenie z zewnątrz pozwala zrozumieć i zobaczyć, co faktycznie się zadziało.

 
5 gwiazdek
Key Account Manager
BP Europa SE Oddział w Polsce
 

Opinia Kupca

 

Scenki negocjacyjne oraz feedback zaraz po pozwoliły na spojrzenie na siebie z innej perspektywy. Analiza nagrań uświadamia i pokazuje różne możliwości dalszych ruchów. W kolejnych scenkach można było przełożyć pomysły na praktykę. Po Treningu lepiej rozumiem drugą stronę, miałam okazję poznania pozycji dostawcy.

 
5 gwiazdek
Kupiec
Top Secret Sp. z o.o.
 

Opinia Dyrektora Sprzedaży

 

Gra symulacyjna i możliwość omówienia efektów z trenerem dały razem bardzo praktyczny trening negocjacji handlowych. Analiza spotkań, feedback, komentarze grupy i prowadzących, pokazanie korzystnych technik – wszystko to umożliwiało zrozumienie całego procesu negocjacji.

 
5 gwiazdek
Dyrektor Sprzedaży
Mewa Textil-Service Sp. z o.o.
 

Opinia Senior Product Managera

 

Bieżący feedback od trenerów po każdym spotkaniu. Wartościowe było to, że feedback był wielopłaszczyznowy i odnosił się nie tylko do narzędzi, ale również do celów i sposobów kontrolowania całego procesu negocjacyjnego. Trening dawał możliwość analizowania sytuacji na bieżąco, weryfikowania swoich umiejętności w kolejnych rundach.

 
5 gwiazdek
Senior Product Manager
mBank SA
 

Opinia Project Managera IT

 

Spotkania negocjacyjne pozwalały poznać siebie, swoje mocne i słabe strony w negocjacjach. Trenerzy pokazując rozwiązania przytaczają realne sytuacje i konkretne przykłady, które pozwalają lepiej zrozumieć tematykę negocjacji handlowych.

 
5 gwiazdek
Project Manager w Dziale IT
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
 

Opinia Przedstawiciela Handlowego

 

Trening Symulacyjny daje możliwość ćwiczenia i jednocześnie sprawdzenia samego siebie. Case study z kamerą – pozwalały pokazać trudności i możliwości rozwoju, zmian. Najbardziej pomocne były dla mnie podpowiedzi trenerów: „trójpolówka”, negocjacje cenowe – strategia wymian, narzędzia wychodzenia z impasu.

 
5 gwiazdek
Przedstawiciel Handlowy
Profilex Sp. z o.o.
 

Opinia Kupca

 

Analiza scenek z podpowiedzią możliwych rozwiązań dały precyzyjne narzędzia do budowania korzystnych relacji z dostawcami. Można było popatrzeć na siebie z boku i wyłapać zachowania (własne, ale też drugiej strony), których na co dzień się nie dostrzega. Prowadzący podawali nowe narzędzia i przykłady, jak można było wyjść z danej sytuacji.

 
5 gwiazdek
Kupiec
Carrefour Polska Sp. z o.o.
 

Opinia Doradcy Klienta

 

Trening Symulacyjny otworzyły mi oczy – dzięki możliwość wyboru roli klienta/handlowca poznałem nową perspektywę mojej pracy. Najbardziej podobały mi się spotkania (najbardziej praktyczne elementy i aktywna praca, w dodatku z kamerą) oraz informacja zwrotna i rozmowy z trenerami po kolejnych rundach negocjacji.

 
5 gwiazdek
Doradca klienta
Budlex SA
 

Opinia Product Managera

 

Cały trening negocjacyjny w pełni mi się podobał. Bezpośrednie negocjacje w małych grupach, możliwości konsultacji z trenerem po każdej turze, a także w trakcie spotkania, podawanie przykładów jak rozwiązać daną sytuację. Analiza nagranych scenek – dała obraz temu, jak już negocjuję, a jak bym chciała.

 
5 gwiazdek
Product Manager
Redan S.A.
 

Opinia Kierownika Regionu

 

Symulacje spotkań negocjacyjnych – ogromne doświadczenie. Analiza zachowań na podstawie odtwarzanych nagrań – bardzo praktyczny feedback i uwagi trenerów: co pomaga, a co utrudnia „dogadanie się”.

 
5 gwiazdek
Kierownik Regionu
Towarzystwo Ubezpieczeń Europa S.A.
 

Pobierz ofertę

lub

∨

Kogo już szkoliliśmy?

Szkolenia
dla FMCG

ArtCoffee Sp. z o.o.
Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o.
Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o.
Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.
Colgate-Palmolive Poland Sp. z o.o.
EuroSer Sp. z o.o.
Herbalife Polska Sp. z o.o.
Mars Polska Sp. z o.o.
Maspex Wadowice Sp. z o.o.
Mondelez Europe Services GmbH (LU Polska)
Polskie Młyny S.A.
Premium Foods S.A.
Reckitt Benckiser Poland Sp. z o.o.
Sawex Sp. z o.o.
Tarczyński S.A.
Tom-Gast s.j.
VIMAX
Wabar
Wyborowa S.A. (V&S Luksusowa)

Szkolenia
dla retail

Adidas Poland Sp. z o.o.
Autogala Sp. z o.o.
Bać-Pol S.A.
BigStar LTD Sp. z o.o.
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Charlie Food & Friends Sp. z o.o.
Delfin ZOO
Designer Sp. z o.o.
Digel Polska Sp. z o.o.
Empik S.A.
Galeria Pomorska Investments Sp. z o.o.
Kolporter S.A.
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Motpol Sp. z o.o.
Platinium Wellness Sp. z o.o.
Redan S.A.
ShopDent.pl
SZARP Sp. z o.o. Sp. k.
Take Me HOME
Tom-Gast s.j.
TOP SECRET Sp. z o.o.
TravelPlanet.pl S.A.
TXM S.A.
VisionOptyk
Włoska Robota Sp. z o.o.
WM Brands Sp. z o.o.
Zdrowit S.A.

ABC Data S.A.
Action S.A.
AlleKurier Sp. z o.o.
Assa Abloy Poland Sp. z o.o.
Bluerank Sp. z o.o.
BULiGL
Craftware Sp. z o.o.
Cross Sp. z o.o.
DPS Software Sp. z o.o.
Eventim Sp. z o.o.
Hunters Sp. z o.o.
Indata Solutions S.A.
Infover Sp. z o.o.
International Data Group Poland S.A.
Lufthansa Systems Poland Sp. z o.o.
Lumesse Sp. z o.o.
Marcel S.A.
MetaPack Poland Sp. z o.o.
myTaxi Polska Sp. z o.o.
MSI Polska Sp. z o.o.
NASK
Nokia - Touch Point Sp. z o.o.
Nowa Era Sp. z o.o.
Petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o.
RavNet Sp. z o.o.
Rimi.pl
Sony Poland Sp. z o.o.

Szkolenia
dla przemysłu

Air Liquide Polska Sp. z o.o.
Alpla Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.
Amcor Flexibles Reflex Sp. z o.o.
Arcelor Mittal Poland S.A.
Avon Operations Polska Sp. z o.o.
Berry Superfos Poznań Sp. z o.o.
BP Europa SE Oddział w Polsce
Brenntag Polska Sp. z o.o.
C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
Castrol Lubricants Sp. z o.o.
Clariant Plastics & Coatings (Polska) Sp. z o.o.
Consolis Polska Sp. z o.o.
Coveris Rigid Polska Sp. z o.o.
Dax Cosmetics Sp. z o.o.
Dr. Schumacher Sp. z o.o.
Dynaxo Sp. z o.o.
Ergoferm Sp. z o.o.
Fluor S.A.
Fuchs Oil Corporation (PL) Sp. z o.o.
Gerda Hydomat Sp. z o.o.
INTERkrąż Sp. z o.o.
Kabel-Technik-Polska Sp. z o.o.
Kirchhoff Automotive Polska Sp. z o.o.
Komarko Sp. z o.o.
Kordus
Ledvance Sp. z o.o.
MEWA Textil-Service Sp. z o.o.
MMP Premium Polska Sp. z o.o.
MS więcej niż OKNA Sp. z o.o.
NUCO E. i G. Kosyl s.j.
Oknoplast Sp. z o.o.
Orlen Asfalt S.A.
PCC Synteza S.A.
PKN Orlen S.A.
Plastic Omnium Auto Sp. z o.o.
Plasticon Poland S.A.
Plastwil Sp. z o.o.
PPG Deco Polska Sp. z o.o.
Profilex Sp. z o.o. Sp. K.
Promark SA
Puratos Polska Sp. z o.o.
Stora Enso Wood Products Sp. z o.o.
SWM Poland GP Sp. z o.o. s.j.
Unico Polska Sp. z o.o. Sp. k.
Wilo Sp. z o.o.
Wzorcownia AL-BO
Yara Poland Sp. z o.o.

Szkolenia
dla branży budowlanej

Bouygues Immobilier Polska Sp. z o.o.
Bricoman Polska Sp. z o.o.
Budimex S.A.
Budlex S.A.
Budren Sp. z o.o.
CRH Materials Polska Sp. z o.o.
Consolis Polska Sp. z o.o.
Eko-Color Sp. z o.o.
Gabra
Lindab Sp. z o.o.
Lions Estate Sp. z o.o.
Manitu Solar PL Sp. z.o.o.
Miejski Zakład Dróg i Mostów Bytom
Oknoplast Sp. z o.o.
Orlen Asfalt S.A.
Pekabex S.A.
PKP PLK S.A. Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
PPG Deco Polska Sp. z o.o.
Real Estate Support
Rothlehner – Podesty Ruchome Sp. z o.o.
Royal Cement EU Sp. z o.o.
Saint-Gobain Polska Sp. z o.o.
Salwis Sp. z o.o.
Stora Enso Wood Products Sp. z o.o.
Ultrak Security Systems Sp. z o.o.
Warstal s.j.
Wilo Sp. z o.o.

Szkolenia
dla mediów i firm marketingowych

Bluerank Sp. z o.o.
Creality Sp. z o.o.
CzteryCzwarte Grupa Sp. z o.o. Sp. K.
Dragon Event
Focus Advantage Sp. z o.o.
ITI Neovision S.A.
Polska Agencja Prasowa S.A.
POS Lab International Sp. z o.o. Sp. K.
Prowokator Sp. z o.o.
Rimi.pl
Time S.A.
Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
Wirtualna Polska S.A.

Szkolenia
dla branży finansowej

Alior Bank S.A.
Bank BPS S.A.
Bank Pocztowy S.A.
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska S.A.
DnB Bank Polska S.A.
Dom Maklerski mBanku S.A.
GBS Międzyrzecz
Grupa BPS: 107 banków spółdzielczych
ING Bank Śląski S.A.
Inotis
MasterCard
mBank S.A.
mBank Hipoteczny S.A.
Nauczycielska Agencja Ubezpieczeniowa S.A.
Plus Bank S.A.
PKO BP S.A.
PKO Leasing S.A.
PZU Na Życie S.A.
TU Europa S.A.
TUiR WARTA S.A.
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego

Szkolenia
dla branży medycznej
i farmaceutycznej

Apteka Magiczna Sp. z o.o.
Bausch & Lomb Sp. z o.o.
Centrum Badań Klinicznych PI-House Sp. z o.o.
HAYNE Polska Sp. z o.o.
JAI KUDO Polska Sp. z o.o.
Medicare Sp. z o.o.
Novartis Poland S.A.
OPDF S.A.
VisionOptyk
Zdrowit S.A.

Szkolenia
dla innych branż

ABC-Czepczyńsk Sp. z o.o.
ADI Global Distribution
Agrii Polska Sp. z o.o.
Alliance Française
Arbena Bis
Carambola LTD
Cieciórski, Wacławik Spółka Radców Prawnych
CNP Sp. z o.o.
Concordia Outsourcing Holding Sp. z o.o.
Coris Lex Services Sp. z o.o.
Cyberteam Sp. z o. o.
DalpineX
DNV GL Poland Sp. z o.o.
ETS Global BV Sp. z o.o.
Eurofins Sp. z o.o.
Freightliner PL Sp. z o.o.
Greenland Technologia EM Sp. z o.o.
International Investment Group S.A.
Inżynierowie.com Sp. z o.o.
Kancelaria CW
Logwin Poland Sp. z o.o.
Magenta Vision Polska Sp. z o.o.
MPO Sp. z o.o.
Packhelp S.A.
Panek S.A.
PLL LOT S.A. (Centralwings)
Politechnika Koszalińska
Politechnika Łódzka
Politechnika Warszawska
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
Polska Szkoła Dendrologii i Arborystyki
Poznański Park Naukowo-Technologiczny
P.P. „Porty Lotnicze”
printCARE Sp. z o.o. Sp. K.
Rolmax
SCA Hygiene Sp. z o.o.
Scotts Poland Sp. z o.o.
Sodexo Polska Sp. z o.o.
Sowelo Consulting Sp. z o.o.
Team Up Recruitment Sp. z o.o.
Teatr Lalek Arlekin w Łodzi
Trawena S.A.

Pobierz ofertę

lub

∧

Dołącz do nas Facebook STS LinkedIn STS