Trening Symulacyjny
– negocjacje dla
zaawansowanych

 
 
 
 

Pobierz ofertę
Wpisz swój adres e-mail, a natychmiast wyślemy Ci naszą ofertę 🙂
Wyślij do mnie ofertę
Interesują mnie...
Szkolenie grupowe zamknięte – tylko dla mojej firmy
Szkolenie grupowe otwarte – osoby z różnych firm w jednej grupie
Szkolenie indywidualne – tylko dla mnie

lub

Trening Symulacyjny STS

Dla kogo?

 
Trening Symulacyjny dedykujemy dla:

  • Zespołów handlowych, kupieckich i innych prowadzących zaawansowane negocjacje.
  • Osób ze średnim i dużym doświadczeniem w prowadzeniu negocjacji B2B.
  • Zespołów, które uczestniczyły w szkoleniach z negocjacji i potrzebują zaawansowanego treningu.

Szukasz Treningu dla 1-3 osób?

Możesz skorzystać z Otwartego Treningu Symulacyjnego:

Co wyróżnia Trening?

 
Kluczowe różnice do gotowych gier negocjacyjnych:

  • Gra w całości oparta na aktualnych realiach rynkowych Twojej Firmy, przygotowana specjalnie dla Ciebie.
  • Intensywna formuła: 20 godzin negocjacji podczas 36 spotkań w trakcie jednego Treningu.
  • Możliwość wejścia w rolę dostawcy lub kupca.
  • Symulacja całego procesu – od rozpoczęcia negocjacji do finalizacji ustaleń.
  • Możliwość prowadzenia procesów negocjacyjnych z kilkoma kontrahentami.
  • Indywidualny feedback od 3 trenerów.
  • W podsumowaniu jednoznaczne określenie kompetencji negocjacyjnych i wyników biznesowych.
  • Autorska metoda STS, udoskonalana od 18 lat we współpracy z największymi korporacjami.

Do jakich sytuacji?

 
Gdy szukasz zaawansowanych możliwości:

  • Jak kontrolować proces, aby osiągnąć swoje cele negocjacyjne?
  • Jak panować nad przebiegiem zaawansowanych, wielowątkowych negocjacji?
  • Jak zjednać do współpracy w sytuacji ograniczonego wyboru, a jak przy dużej konkurencji rynkowej?
  • Jak przejść od obiekcji do interesów kontrahenta?
  • Jak inicjować, rozpoznawać i rozgrywać gry handlowe?
  • Jak nie ulec roszczeniom i manipulacjom kontrahenta świadomego swojej mocnej pozycji?
  • Jak wyjść z impasu, gdy negocjacje utknęły w martwym punkcie i nie widać możliwości współpracy?
  • Jak uzyskać korzystne i satysfakcjonujące obie strony warunki („win-win”)?
Pobierz ofertę

lub

Metoda Treningu Symulacyjnego

Jak pracujemy?

Trening Symulacyjny opiera się na grze negocjacyjnej:

  • Przygotujemy scenariusz gry, oparty na realiach Twojej Firmy. Np. jeśli negocjujesz warunki sprzedaży maszyn przemysłowych, to tego dotyczy symulacja.
  • Uczestnicy są podzieleni na zespoły negocjacyjne (1-2 osobowe): 3-4 zespoły konkurujących ze sobą dostawców oraz 3-4 zespoły potencjalnych klientów.
  • Każdy z zespołów otrzyma swoje założenia (uwarunkowania handlowe, cele negocjacyjne), na podstawie których przygotowuje się do negocjacji.
  • Rozpoczyna się pierwsza runda spotkań – każdy dostawca spotka się z każdym z potencjalnych klientów. W każdym spotkaniu uczestniczy jeden z trzech trenerów STS, całość jest nagrywana na kamerę.
  • Po wyjściu z każdego spotkania uczestnicy otrzymują indywidualny feedback od trenera (oddzielnie dostawcy i kupujący). Trener wskazuje także dodatkowe możliwości negocjacyjne, które zespoły mogą wykorzystać w kolejnym spotkaniu.
  • Na identycznej zasadzie odbywają się kolejne rundy spotkań wszystkich dostawców ze wszystkimi klientami.
  • W podsumowaniu omawiamy osiągnięte w kontraktach warunki handlowe.

 

Rafał Mysiorek, jeden z trenerów prowadzących Treningi Symulacyjne
opowiada o metodach pracy:

Pobierz ofertę

lub

Etapy pracy

1 etap

PRZYGOTOWANIE TRENINGU SYMULACYJNEGO

Aby dostosować program Treningu do Twoich oczekiwań, potrzeb uczestników i specyfiki Firmy, proponujemy spotkanie z grupą uczestników, ich szefem oraz udział trenera STS w Waszych realnych spotkaniach negocjacyjnych.

Na tej podstawie przygotujemy scenariusz gry negocjacyjnej – symulacji opracowanej specjalnie dla Twojej Firmy i opartej na jej realiach rynkowych.

2 etap

REALIZACJA TRENINGU SYMULACYJNEGO

Trening Symulacyjny prowadzi równolegle 3 trenerów. Umożliwia to udzielenie każdemu uczestnikowi indywidualnej informacji zwrotnej i spersonalizowany trening umiejętności negocjacyjnych.

Wspólnie ustalamy termin i przyjeżdżamy w wybrane przez Ciebie miejsce zajęć. Treningi Symulacyjne trwają najczęściej dwa i pół dnia.

3 etap

WSPARCIE WE WDROŻENIU

Gwarantujemy serwis poszkoleniowy – bezpłatne konsultacje telefoniczne i mailowe dla wszystkich uczestników przez 6 miesięcy.

Możesz także wykorzystać pakiet „godzin trenerskich”, np. na dodatkowe konsultacje indywidualne lub udział trenera STS w realnych spotkaniach negocjacyjnych z informacją zwrotną dla pracownika prowadzącego negocjacje.

Dodatkowo proponujemy szkolenie menedżerskie, dzięki któremu bezpośredni przełożeni będą mieli możliwość wspierania pracowników we wdrażaniu nowych umiejętności.

Pobierz ofertę

lub

Kto prowadzi Trening Symulacyjny?

Aby zapewnić możliwość indywidualnego feedbacku, Treningi Symulacyjne są prowadzone przez trzyosobowy zespół trenerów.

Mirosław Smoczyński

Mirosław Smoczyński

Od ponad 20 lat prowadzę negocjacje w biznesie – jako dostawca i kupujący.

Na początku mojej ścieżki zawodowej zajmowałem się psychoterapią. W latach 90-tych przeszedłem do biznesu. W 2000 roku założyłem firmę STS, w m.in. której negocjuję warunki kontraktów z klientami i dostawcami.

Od wielu lat zajmuję się także projektami rozwojowymi. Prowadzę m.in. doradztwo oraz coaching indywidualny dla handlowców i kupców. Publikuję też artykuły i poradniki.

Specjalizuję się w doradztwie i projektach z zakresu umiejętności negocjacyjnych, managerskich i efektywnej komunikacji.

Prywatnie jestem pasjonatem podróży, motocykli i fotografii.

Rafał Mysiorek

Rafał Mysiorek

Od ponad 20 lat prowadzę negocjacje jako handlowiec i kupiec.

Doświadczenia zawodowe zdobywałem głównie w dużych korporacjach (Mars, Cadbury Wedel, Novartis Alima-Gerber). Przeszedłem ścieżkę od przedstawiciela handlowego do szefa sprzedaży. Obecnie zarządzam własną firmą handlową.

Z czasem zacząłem przygotowywać projekty szkoleniowo-rozwojowe dla handlowców, kupców i menedżerów. Od 2003 roku jestem współwłaścicielem STS. Posiadam certyfikat trenera EAGT oraz doświadczenie w prowadzeniu treningów grupowych jako psychoterapeuta Gestalt.

Specjalizuję się w szkoleniach i konsultacjach z zakresu negocjacji handlowych, zarządzania oraz komunikacji.

A w wolnym czasie realizuję swoją pasję, czyli podróże motocyklowe. Przejechałem m.in. całą trasę z RPA do Polski.

Jacek Jóźwiak

Jacek Jóźwiak

Od ponad 10 lat jestem handlowcem i trenerem.

Początki mojej kariery zawodowej to zarządzaniem zespołem wolontariuszy w organizacji pozarządowej. W biznesie zacząłem zdobywać doświadczenia negocjacyjne – początkowo z perspektywy kupującego w sieci Auchan-Elea, a następnie jako handlowiec we własnej firmie.

Doskonaląc swój warsztat trenerski, ukończyłem XIII Szkołę Liderów Społeczeństwa Obywatelskiego oraz Szkołę Trenerów Organizacji Pozarządowych.

Z STS na stałe współpracuję od 2008 roku. Specjalizuję się w szkoleniach negocjacyjnych, komunikacyjnych i managerskich. Odpowiadam także za negocjacje z klientami i organizację szkoleń.

Prywatnie jestem pasjonatem gór i podróży. Konsekwentnie zdobywam koronę polskich gór.

Pobierz ofertę

lub

Poznaj nas bliżej

Nasze artykuły z zakresu
negocjacji handlowych

Gry i taktyki w negocjacjach

Autor: Mirosław Smoczyński
 

Kupcy i dostawcy często rywalizują w grach handlowych. Niektórzy są gotowi „zagrać się na śmierć”. Czy w ogóle warto grać w gry handlowe? A jeśli tak, to po co?

Przeczytaj

Wszystko zależy od ceny…

Gry handlowe
 

Gdy rozpoczynam negocjacje handlowe z klientem, na moje pytanie o możliwość współpracy często słyszę: Niewykluczone, ale wszystko zależy od ceny.

Jak odejść od rozmowy o cenie?
 

Przeczytaj

Już mam dostawcę…

Gry handlowe
 

Gdy staram się pozyskać nowego klienta, często słyszę: Już mam dostawcę, niby dlaczego miałbym robić jakieś zmiany?

Jak dalej prowadzić rozmowę handlową?
 

Przeczytaj

Proszę mówić, ja mam podzielność uwagi…

Gry handlowe
 

Rozpoczynając spotkanie handlowe, usłyszałem ostatnio od klienta: Proszę mówić, ja mam podzielność uwagi, tylko napiszę króciutkiego maila.

Jak ściągnąć uwagę klienta?
 

Przeczytaj

Gdy klient „ma tylko kilka minut”

Gry handlowe
 

Rozpoczynając spotkania z klientami, co jakiś czas spotykam się z sytuacją, gdy klient mówi: Mam teraz na głowie sporo spraw i mam tylko kilka minut na rozmowę.

Jak zdobyć czas klienta?
 

Przeczytaj

Jak wyrwać z rutyn i nastawień zespół handlowy?

Zarządzanie zespołem handlowym
 

Jak powstają nastawienia i rutyny w komunikacji? Które ich aspekty są korzystne, a które nie? Co może wpływać korzystnie na nastawienia klientów? Jak radzić sobie z własnymi nastawieniami?

Przeczytaj

Doświadczony handlowiec nie realizuje targetów

Zarządzanie zespołem handlowym
 

Handlowiec z dużym doświadczeniem trafia do nowej firmy. I okazuje się, że nie jest w stanie zrealizować swoich planów sprzedażowych. Co jest przyczyną trudności?

Przeczytaj

Co wyróżnia Trening Symulacyjny
– opinie uczestników

Opinia Key Account Managera

 

Minimalna ilości teorii, całość nastawiona na realne spotkania biznesowe. Możliwość znalezienia się po drugiej stronie relacji handlowiec-klient, a dzięki temu przyjrzenia się narzędziom stosowanym przez handlowców. Po spotkaniach „na gorąco” analiza tego, co się wydarzyło. Następnie odświetlenie nagrania – spojrzenie z zewnątrz pozwala zrozumieć i zobaczyć, co faktycznie się zadziało.

 
5 gwiazdek
Key Account Manager
BP Europa SE Oddział w Polsce
 

Opinia Kupca

 

Scenki negocjacyjne oraz feedback zaraz po pozwoliły na spojrzenie na siebie z innej perspektywy. Analiza nagrań uświadamia i pokazuje różne możliwości dalszych ruchów. W kolejnych scenkach można było przełożyć pomysły na praktykę. Po Treningu lepiej rozumiem drugą stronę, miałam okazję poznania pozycji dostawcy.

 
5 gwiazdek
Kupiec
Top Secret Sp. z o.o.
 

Opinia Dyrektora Sprzedaży

 

Gra symulacyjna i możliwość omówienia efektów z trenerem dały razem bardzo praktyczny trening negocjacji handlowych. Analiza spotkań, feedback, komentarze grupy i prowadzących, pokazanie korzystnych technik – wszystko to umożliwiało zrozumienie całego procesu negocjacji.

 
5 gwiazdek
Dyrektor Sprzedaży
Mewa Textil-Service Sp. z o.o.
 

Opinia Senior Product Managera

 

Bieżący feedback od trenerów po każdym spotkaniu. Wartościowe było to, że feedback był wielopłaszczyznowy i odnosił się nie tylko do narzędzi, ale również do celów i sposobów kontrolowania całego procesu negocjacyjnego. Trening dawał możliwość analizowania sytuacji na bieżąco, weryfikowania swoich umiejętności w kolejnych rundach.

 
5 gwiazdek
Senior Product Manager
mBank SA
 

Opinia Project Managera IT

 

Spotkania negocjacyjne pozwalały poznać siebie, swoje mocne i słabe strony w negocjacjach. Trenerzy pokazując rozwiązania przytaczają realne sytuacje i konkretne przykłady, które pozwalają lepiej zrozumieć tematykę negocjacji handlowych.

 
5 gwiazdek
Project Manager w Dziale IT
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
 

Opinia Przedstawiciela Handlowego

 

Trening Symulacyjny daje możliwość ćwiczenia i jednocześnie sprawdzenia samego siebie. Case study z kamerą – pozwalały pokazać trudności i możliwości rozwoju, zmian. Najbardziej pomocne były dla mnie podpowiedzi trenerów: „trójpolówka”, negocjacje cenowe – strategia wymian, narzędzia wychodzenia z impasu.

 
5 gwiazdek
Przedstawiciel Handlowy
Profilex Sp. z o.o.
 

Opinia Kupca

 

Analiza scenek z podpowiedzią możliwych rozwiązań dały precyzyjne narzędzia do budowania korzystnych relacji z dostawcami. Można było popatrzeć na siebie z boku i wyłapać zachowania (własne, ale też drugiej strony), których na co dzień się nie dostrzega. Prowadzący podawali nowe narzędzia i przykłady, jak można było wyjść z danej sytuacji.

 
5 gwiazdek
Kupiec
Carrefour Polska Sp. z o.o.
 

Opinia Doradcy Klienta

 

Trening Symulacyjny otworzyły mi oczy – dzięki możliwość wyboru roli klienta/handlowca poznałem nową perspektywę mojej pracy. Najbardziej podobały mi się spotkania (najbardziej praktyczne elementy i aktywna praca, w dodatku z kamerą) oraz informacja zwrotna i rozmowy z trenerami po kolejnych rundach negocjacji.

 
5 gwiazdek
Doradca klienta
Budlex SA
 

Opinia Product Managera

 

Cały trening negocjacyjny w pełni mi się podobał. Bezpośrednie negocjacje w małych grupach, możliwości konsultacji z trenerem po każdej turze, a także w trakcie spotkania, podawanie przykładów jak rozwiązać daną sytuację. Analiza nagranych scenek – dała obraz temu, jak już negocjuję, a jak bym chciała.

 
5 gwiazdek
Product Manager
Redan S.A.
 

Opinia Kierownika Regionu

 

Symulacje spotkań negocjacyjnych – ogromne doświadczenie. Analiza zachowań na podstawie odtwarzanych nagrań – bardzo praktyczny feedback i uwagi trenerów: co pomaga, a co utrudnia „dogadanie się”.

 
5 gwiazdek
Kierownik Regionu
Towarzystwo Ubezpieczeń Europa S.A.
 

Opinia Menedżera ds. szkoleń

 

Całość Treningu Symulacyjnego daje możliwość poćwiczenia biznesowego. Sam przebieg symulacji negocjacji to sposób na przećwiczenie „bez konsekwencji” różnych rozwiązań. Przydaje się też możliwość konsultacji z trenerem w trakcie spotkań (wskazówki „na bieżąco”) oraz analiza nagrań poszczególnych etapów spotkania zaraz po jego zakończeniu.

 
5 gwiazdek
Robert Kasperczyk
Menedżer ds. szkoleń, Oknoplast
 

Pobierz ofertę

lub

Otwarte szkolenia z negocjacji

Dedykowany dla osób ze średnim i dużym doświadczeniem w negocjacjach.

Trening umożliwia uzyskanie indywidualnych informacji zwrotnych. W całości oparty jest o symulacje negocjacji dostawców z kupującymi.

Najbliższy :
„Zaawansowane negocjacje”
Warszawa, 25-28 listopada 2019 r.

Dedykowane dla handlowców i innych osób prowadzących negocjacje w biznesie.

Szkolenie warsztatowe umożliwia bardziej usystematyzowany trening technik prowadzenia negocjacji biznesowych.

Najbliższe szkolenie :
„Negocjacje biznesowe”
Warszawa, 7-8 października 2019 r.

Dedykowane dla kupców i innych osób prowadzących negocjacje z perspektywy kupującego.

Szkolenie warsztatowe umożliwia bardziej usystematyzowany trening technik kupieckich i negocjacyjnych.

Najbliższe :
„Negocjacje zakupowe”
Warszawa, 18-19 listopada 2019 r.

Kogo już szkoliliśmy?

Szkolenia
dla FMCG

ArtCoffee Sp. z o.o.
Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o.
Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o.
Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.
Colgate-Palmolive Poland Sp. z o.o.
EuroSer Sp. z o.o.
Mars Polska Sp. z o.o.
Maspex Wadowice Sp. z o.o.
Mondelez Europe Services GmbH (LU Polska)
Premium Foods S.A.
Sawex Sp. z o.o.
Wyborowa S.A. (V&S Luksusowa)

Szkolenia
dla retail

Adidas Poland Sp. z o.o.
Autogala Sp. z o.o.
Bać-Pol S.A.
BigStar LTD Sp. z o.o.
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Charlie Food & Friends Sp. z o.o.
Digel Polska Sp. z o.o.
Galeria Pomorska Investments Sp. z o.o.
Kolporter S.A.
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Redan S.A.
TOP SECRET Sp. z o.o.
TravelPlanet.pl S.A.
TXM S.A.
VisionOptyk

Szkolenia
dla IT

ABC Data S.A.
Action S.A.
Assa Abloy Poland Sp. z o.o.
Bluerank Sp. z o.o.
BULiGL
Cross Sp. z o.o.
DPS Software Sp. z o.o.
Eagle Eye Staffing Solutions
Eventim Sp. z o.o.
Hunters Sp. z o.o.
Indata Solutions S.A.
Infover Sp. z o.o.
International Data Group Poland S.A.
Lufthansa Systems Poland Sp. z o.o.
Lumesse Sp. z o.o.
Marcel S.A.
MetaPack Poland Sp. z o.o.
NASK
Nokia - Touch Point Sp. z o.o.
Nowa Era Sp. z o.o.
RavNet Sp. z o.o.
Sony Poland Sp. z o.o.

Szkolenia
dla przemysłu

Arcelor Mittal Poland S.A.
Avon Operations Polska Sp. z o.o.
BP Europa SE Oddział w Polsce
Brenntag Polska Sp. z o.o.
C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
Castrol Lubricants Sp. z o.o.
Consolis Polska Sp. z o.o.
Coveris Rigid Polska Sp. z o.o.
MEWA Textil-Service Sp. z o.o.
MMP Premium Polska Sp. z o.o.
NUCO E. i G. Kosyl s.j.
Oknoplast Sp. z o.o.
Orlen Asfalt S.A.
PKN Orlen S.A.
Plastic Omnium Auto Sp. z o.o.
Profilex Sp. z o.o. Sp. K.
Puratos Polska Sp. z o.o.
Stora Enso Wood Products Sp. z o.o.
SWM Poland GP Sp. z o.o. s.j.
Wilo Sp. z o.o.
Wzorcownia AL-BO
Yara Poland Sp. z o.o.

Szkolenia
dla branży budowlanej

Arcelor Mittal Poland S.A.
Budimex S.A.
Budlex S.A.
C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
Consolis Polska Sp. z o.o.
Lindab Sp. z o.o.
Oknoplast Sp. z o.o.
Orlen Asfalt S.A.
Real Estate Support
Saint-Gobain Polska Sp. z o.o.
Stora Enso Wood Products Sp. z o.o.
Wilo Sp. z o.o.

Szkolenia
dla mediów i firm marketingowych

Bluerank Sp. z o.o.
Creality Sp. z o.o.
CzteryCzwarte Grupa Sp. z o.o. Sp. K.
Focus Advantage Sp. z o.o.
ITI Neovision S.A.
Polska Agencja Prasowa S.A.
POS Lab International Sp. z o.o. Sp. K.
Prowokator Sp. z o.o.
Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
Wirtualna Polska S.A.

Szkolenia
dla branży finansowej

Alior Bank S.A.
Bank BPS S.A.
Bank Pocztowy S.A.
Credit Agricole Bank Polska S.A.
DnB Bank Polska S.A.
Dom Maklerski mBanku S.A.
EGB Finanse Sp. z o.o.
EGB Investments S.A.
GBS Międzyrzecz
Grupa BPS: 107 banków spółdzielczych
ING Bank Śląski S.A.
Inotis
MasterCard
mBank S.A.
mBank Hipoteczny S.A.
Open Finance SA
Plus Bank S.A.
PKO BP S.A.
PKO Leasing S.A.
TU Europa S.A.

Szkolenia
dla branży medycznej
i farmaceutycznej

Apteka Magiczna Sp. z o.o.
Bausch & Lomb Sp. z o.o.
HAYNE Polska Sp. z o.o.
JAI KUDO Polska Sp. z o.o.
Medicare Sp. z o.o.
Novartis Poland S.A.
OPDF S.A.
VisionOptyk

Szkolenia
dla innych branż

Agrii Polska Sp. z o.o.
Alliance Française
Arbena Bis
Coris Lex Services Sp. z o.o.
Eurofins Sp. z o.o.
Fundacja UAM w Poznaniu
Greenland Technologia EM Sp. z o.o.
Panek S.A.
PLL LOT S.A. (Centralwings)
Politechnika Łódzka
Politechnika Warszawska
Poznański Park Naukowo-Technologiczny
P.P. „Porty Lotnicze”
printCARE Sp. z o.o. Sp. K.
Rolmax
SCA Hygiene Sp. z o.o.
Scotts Poland Sp. z o.o.
Sodexo Polska Sp. z o.o.
Trawena S.A.

Pobierz ofertę

lub

Dołącz do nas Facebook STS LinkedIn STS