Szkolenie „Zwiększanie skuteczności zespołu handlowego”

Coaching handlowców i nie tylko...

Warszawa, 12-13 listopada 2019 r.

Pobierz ofertę
Wpisz swój adres e-mail, a natychmiast wyślemy Ci naszą ofertę 🙂
Wyślij do mnie ofertę
Interesują mnie...
Szkolenie grupowe zamknięte – tylko dla mojej firmy
Szkolenie grupowe otwarte – osoby z różnych firm w jednej grupie
Szkolenie indywidualne – tylko dla mnie

lub

Zwiększanie skuteczności handlowców

Czy to dla mnie?

 
Czy jesteś jedną z tych osób:

  • Zarządzasz zespołem handlowym, obsługi klienta lub call-center
  • Chcesz zwiększyć skuteczność sprzedaży lub jakość obsługi klienta
  • Jesteś trenerem wewnętrznym – odpowiadasz za szkolenia handlowców lub obsługi klienta

To szkolenie jest dla Ciebie!

Sprawdź też nasze szkolenie „Budowania zespołu handlowego i zarządzania sprzedażą”.

Do jakich sytuacji?

 
Czy spotkałeś się z którąś z tych sytuacji:

  • Handlowcy ciężko pracują, ale nie  realizują celów
  • Zespół był szkolony i nie przyniosło to zmiany
  • Masz kłopot z handlowcem, który nie realizuje targetów – jak w niego „z głową” inwestować
  • Niską skuteczność handlowcy uzasadniają działaniami konkurencji, wysokimi cenami itp.
  • Ludzie odchodzą, bo mają poczucie rutyny, zniechęcenia, braku rozwoju

Rozwiązania znajdziesz na tym szkoleniu.

Program szkolenia

 
Kluczowe punkty programu szkolenia:

  • Możliwości zwiększania skuteczności zespołu handlowego
  • Wdrażanie nowego handlowca
  • Analiza efektywności pracy handlowca
  • Kompetencje miękkie wpływające na skuteczność sprzedaży
  • Zwiększanie efektywności doświadczonego handlowca
  • Coaching handlowców „on the job”
  • Monitorowanie rozwoju kompetencji handlowca

Pełny program znajdziesz w ofercie do pobrania.

Pobierz ofertę

lub

Metody szkolenia

Jak pracujemy?

Szkolenie warsztatowe opiera się na nauce przez doświadczenie:

  • Wraz z uczestnikami określimy sytuacje, którymi się zajmiemy (np. rozmowa rozwojowa z handlowcem). Będziesz mógł wskazać konkretne sytuacje z Twoich realiów.
  • Tak powstanie scenariusz scenki. Zaprosimy uczestników do jej odegrania i nagrania na kamerę.
  • Wspólnie przeanalizujemy nagranie – szukając optymalnych rozwiązań bez oceniania uczestników.
  • Pokażemy nowe narzędzia menedżerskie i komunikacyjne, adekwatne do tej sytuacji i możliwych reakcji handlowca.
  • Następnie będziesz mógł przećwiczyć nowe umiejętności ze wsparciem trenerów.
  • Jeśli masz specyficzne sytuacje, o których nie chcesz rozmawiać na forum grupy – będziesz mógł skorzystać z oddzielnych, indywidualnych konsultacji z trenerami (na koniec warsztatu). Mogą dotyczyć np. realnych trudności z konkretnym handlowcem, wsparcia zespołu call-center i wielu innych…

Przykładowe case-study

Jakiś czas temu szef firmy produkcyjno-handlowej zwrócił się do nas z problemem: doświadczony handlowiec nie realizuje targetów. Tak opisał sytuację…

Całe case-study znajdziesz tutaj.

Pobierz ofertę

lub

Kto prowadzi szkolenie?

Szkolenie poprowadzi dwóch trenerów STS.

Mirosław Smoczyński

Mirosław Smoczyński

Od ponad 20 lat jestem menedżerem i właścicielem firmy.

Na początku mojej ścieżki zawodowej zajmowałem się psychoterapią. W latach 90-tych przeszedłem do biznesu. Założyłem własną firmę, sprzedawałem jej produkty i usługi, wraz z rozwojem biznesu zacząłem zarządzać zespołem handlowców.

Z czasem zacząłem zajmować się także projektami rozwojowymi. W 2000 roku założyłem firmę STS. Prowadzę m.in. doradztwo oraz coaching indywidualny dla menedżerów. Publikuję też artykuły i poradniki.

Specjalizuję się w doradztwie i szkoleniach z umiejętności menedżerskich, handlowych i efektywnej komunikacji.

Prywatnie jestem pasjonatem podróży, motocykli i fotografii.

Rafał Mysiorek

Rafał Mysiorek

Od ponad 20 lat jestem menedżerem, handlowcem i trenerem.

Doświadczenia zawodowe zdobywałem głównie w dużych korporacjach (Mars, Cadbury Wedel, Novartis Alima-Gerber). Przeszedłem ścieżkę od przedstawiciela handlowego do szefa sprzedaży. Obecnie zarządzam własną firmą handlową.

Z czasem zacząłem przygotowywać projekty szkoleniowo-rozwojowe dla menedżerów i handlowców. Od 2003 roku jestem współwłaścicielem STS. Ukończyłem studia z psychologii zarządzania zasobami ludzkimi, uzyskałem certyfikat trenera EAGT. Posiadam też doświadczenie w prowadzeniu treningów grupowych jako psychoterapeuta Gestalt.

Specjalizuję się w konsultacjach i szkoleniach z zarządzania, negocjacji, sprzedaży oraz komunikacji.

A w wolnym czasie realizuję swoją pasję, czyli podróże motocyklowe. Przejechałem m.in. całą trasę z RPA do Polski.

Pobierz ofertę

lub

Poznaj nas bliżej

Nasze poradniki dla menedżerów sprzedaży

Jak wyrwać z rutyn i nastawień zespół handlowy?

Autor: Mirosław Smoczyński
 

Jak powstają nastawienia i rutyny w komunikacji? Które ich aspekty są korzystne, a które nie? Co może wpływać korzystnie na nastawienia rozmówców? Jak radzić sobie z własnymi nastawieniami?

Przeczytaj

Nic tak nie utrudnia motywowania, jak kasa

Autor: Rafał Mysiorek
 

Jeśli pieniądze to jedyne narzędzie do zwiększania zaangażowania pracowników, to szef szybko znajdzie się w kłopotach.

Jak menedżer może motywować ludzi?
 

Przeczytaj

Doświadczony handlowiec nie realizuje targetów

Autor: Mirosław Smoczyński
 

Szef zatrudnia w zespole handlowca z dużym doświadczeniem. Po kilku miesiącach okazuje się, że  nie realizuje planów sprzedaży.

Co jest przyczyną? Co może w tej sytuacji zrobić menedżer sprzedaży?

Przeczytaj

Toksyczny pracownik w zespole

Autor: Mirosław Smoczyński
 

Krytyczne uwagi słyszę od handlowca już od wielu lat. Ostatnio doszło już do tego, że krytykuje mnie otwarcie przy całym zespole.

Jak zmienić „toksyczną” postawę handlowca?
 

Przeczytaj

Nie tak wyobrażałem sobie bycie szefem…

Autor: Rafał Mysiorek
 

Często słyszę od menedżerów sprzedaży:
Inaczej to sobie wyobrażałem…

Jak uniknąć typowych pułapek szefa?
 

Przeczytaj

Czy szef może być kumplem?

Autor: Rafał Mysiorek
 

Często prowadzę szkolenia dla menedżerów sprzedaży, którzy po awansie zaczęli zarządzać zespołem, z którego sami się wywodzą. Zostali szefami własnych kolegów.

Jak zbudować pozycję i autorytet szefa?
 

Przeczytaj

Jak być szefem na „rynku pracownika”?

Autor: Mirosław Smoczyński
 

Częstp spotykam się z pytaniami, jak być efektywnym szefem na „rynku pracownika” – gdy kandydatów do pracy jest mniej, niż wakatów. Tym bardziej, gdy ton na rynku pracy nadają „milenialsi” i „pokolenie Z”.

Przeczytaj

Oni są jacyś zdemotywowani…

Autor: Rafał Mysiorek
 

Pewien prezes tak opisał swój mi zespół:
Niektórzy są jacyś zdemotywowani. Gdy proszę, aby zrobili coś więcej, od razu mają różne roszczenia…

Jak motywować i budować zaangażowanie ludzi?
 

Przeczytaj

Komunikacja instrumentalna i podmiotowa w biznesie

Autor: Mirosław Smoczyński
 

Ostatnio uczestniczyłem w kilku rozmowach dotyczących trudności w zarządzaniu pracownikami z pokolenia X, Y, C itp.

Jak wpływać na stabilność zespołu?
 

Przeczytaj

To jest oczywiste…

Autor: Rafał Mysiorek
 

Miałem okazję prowadzić szkolenia dla wielu dyrektorów handlowych, szefów, liderów, właścicielami firm. Gdy pytam czego oczekują od handlowców, odpowiedź najczęściej brzmi:

– To czego oczekuję jest… oczywiste! Tylko co zrobić, żeby handlowcowi chciało się to zrobić?
 

Przeczytaj

„Nie będę z siebie robił idioty”

Autor: Jacek Jóźwiak
 

Ostatnio pracowałem z dyrektorem handlowym, który wdrażał w zespole nowe standardy obsługi klienta. I spotkał się z reakcją:

– Szefie, z całym szacunkiem do ciebie, te nowe standardy są bez sensu. Nie będę z siebie robił idioty.
 

Przeczytaj

Gry i taktyki w negocjacjach

Autor: Mirosław Smoczyński
 

Kupcy i dostawcy często rywalizują w grach handlowych. Niektórzy są gotowi „zagrać się na śmierć”. Czy w ogóle warto grać w gry handlowe? A jeśli tak, to po co?

Przeczytaj

Co wyróżnia to szkolenie – opinie uczestników

Opinia dyrektora handlowego

 

Zajęcia były prowadzone w atmosferze sprzyjającej poszukiwaniu praktycznych rozwiązań, możliwych do zastosowania w realizacji celów sprzedażowych. Prowadzący dołożyli wszelkich starań, aby uczestnicy zaangażowali się w ćwiczenia i tworzenie nowych narzędzi, przydatnych w zarządzaniu sprzedażą.

 
5 gwiazdek
Mirosław Spaniał
Dyrektor Handlowy, Premium Foods

Opinia właściciela firmy

 

Cenię trenerów STS za ich merytoryczne oraz metodyczne przygotowanie. Nasi przeszkoleni pracownicy wracają do nas z dużą dawką wiedzy, ćwiczonych umiejętności praktycznych oraz inspiracji do dalszego działania. Polecam szkolenia STS firmom, które są gotowe na realny rozwój swojej kadry.

 
5 gwiazdek
Sebastian Majcher
Business Partner, Eagle Eye

Opinia dyrektora zarządzającego

 

Rewelacyjny kontakt z uczestnikami, a wiedza podana w bardzo „zjadliwy” sposób. Firmę poznałem w 2002 roku, na początku swojej kariery managerskiej. W tym roku wspólnie przeprowadziliśmy szkolenie dla części mojego zespołu… To już 16 lat, kiedy polecam STS!
 

 
5 gwiazdek
Wojciech Węcławek
Managing Director, Saint-Gobain

Opinia menedżera ds. szkoleń

 

Bardzo ciekawe i praktyczne oraz zachęcające do refleksji nad własną pracą szkolenie dla menedżerów sprzedaży. Zajęcia na bardzo wysoki poziomie – rzetelność, kompetencje, terminowość. Serdecznie polecam – sprawdzona firma, bardzo kompetentni trenerzy biznesu, a przy tym niezwykle sympatyczni…

 
5 gwiazdek
Robert Kasperczyk
Menedżer ds. szkoleń, Oknoplast

Opinia z ankiety po szkoleniu

 

Fajna i wartościowa analiza nagrywanych scen, które rzeczywiście mogą przydać się w budowaniu zespołu handlowego. Praktyczne ćwiczenia, dawały możliwość przećwiczenia zdobytej wiedzy.

 
5 gwiazdek
Opinia menedżera zamieszczona w ankiecie po szkoleniu

Pobierz ofertę

lub

Termin, miejsce, koszt szkolenia

Organizacja

Szkolenie otwarte
Zwiększanie skuteczności handlowców

Miejsce
Warszawa

Termin
12-13 listopada 2019 r.

Godziny szkolenia
Dzień 1: 10:00-18:00 + czas na konsultacje
Dzień 2: 09:00-17:00 + czas na konsultacje
 

Szukasz innego terminu?

Zostaw Twój adres e-mail.
Chętnie Cię o nim poinformujemy.

Wartość inwestycji

Pakiet szkoleniowy obejmuje:

  • Twój udział w 2-dniowym szkoleniu dla menedżerów sprzedaży.
  • Szkolenie prowadzone przez 2 trenerów (unikat na rynku).
  • Lunch i serwis kawowy.
  • Materiały szkoleniowe i zaświadczenie.
  • Konsultacje indywidualne.
  • Wsparcie po szkoleniu – możliwość zdalnych konsultacji przez 6 miesięcy.

 

Koszt inwestycji:

Standardowo: 1 800 zł netto.

Z rabatem „first-minute”: 1 600 zł netto.
Rabat obowiązuje dla 4 pierwszych zgłoszeń, przy wpłacie do 14 października.

Zgłoszenia

Aby zagwarantować miejsce dla siebie:

lub wyślij formularz przez e-mail (plik do pobrania).

 

Zasady zgłoszeń:

  • Maksymalna liczba uczestników w grupie – 12 osób.
  • Rezerwacja miejsca nastąpi w momencie zaksięgowania wpłaty.
  • Termin szkolenia potwierdzimy ostatecznie po otrzymaniu zgłoszeń od łącznie 4 osób (najpóźniej do 28 października).

Kogo szkoliliśmy?

Szkolenia
dla FMCG

ArtCoffee Sp. z o.o.
Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o.
Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o.
Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.
Colgate-Palmolive Poland Sp. z o.o.
EuroSer Sp. z o.o.
Mars Polska Sp. z o.o.
Maspex Wadowice Sp. z o.o.
Mondelez Europe Services GmbH (LU Polska)
Premium Foods S.A.
Sawex Sp. z o.o.
Wyborowa S.A. (V&S Luksusowa)

Szkolenia
dla retail

Adidas Poland Sp. z o.o.
Bać-Pol S.A.
BigStar LTD Sp. z o.o.
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Charlie Food & Friends Sp. z o.o.
Digel Polska Sp. z o.o.
Galeria Pomorska Investments Sp. z o.o.
Kolporter S.A.
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Redan S.A.
TOP SECRET Sp. z o.o.
Trawena S.A.
TXM S.A.
VisionOptyk

Szkolenia
dla IT

ABC Data S.A.
Action S.A.
Assa Abloy Poland Sp. z o.o.
Bluerank Sp. z o.o.
BULiGL
Cross Sp. z o.o.
DPS Software Sp. z o.o.
Eagle Eye Staffing Solutions
Eventim Sp. z o.o.
Hunters Sp. z o.o.
Indata Solutions S.A.
Infover Sp. z o.o.
International Data Group Poland S.A.
Lufthansa Systems Poland Sp. z o.o.
Marcel S.A.
MetaPack Poland Sp. z o.o.
NASK
Nokia - Touch Point Sp. z o.o.
Nowa Era Sp. z o.o.
RavNet Sp. z o.o.
Sony Poland Sp. z o.o.

Szkolenia
dla przemysłu

Arcelor Mittal Poland S.A.
Avon Operations Polska Sp. z o.o.
BP Europa SE Oddział w Polsce
Brenntag Polska Sp. z o.o.
C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
Castrol Lubricants Sp. z o.o.
Consolis Polska Sp. z o.o.
Coveris Rigid Polska Sp. z o.o.
MEWA Textil-Service Sp. z o.o.
NUCO E. i G. Kosyl s.j.
Oknoplast Sp. z o.o.
Orlen Asfalt S.A.
PKN Orlen S.A.
Plastic Omnium Auto Sp. z o.o.
Profilex Sp. z o.o. Sp. K.
Puratos Polska Sp. z o.o.
Stora Enso Wood Products Sp. z o.o.
SWM Poland GP Sp. z o.o. s.j.
Wilo Sp. z o.o.
Wzorcownia AL-BO
Yara Poland Sp. z o.o.

Szkolenia
dla branży budowlanej

Arcelor Mittal Poland S.A.
Budimex S.A.
Budlex S.A.
C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
Consolis Polska Sp. z o.o.
Lindab Sp. z o.o.
Oknoplast Sp. z o.o.
Orlen Asfalt S.A.
Real Estate Support
Saint-Gobain Polska Sp. z o.o.
Stora Enso Wood Products Sp. z o.o.
Wilo Sp. z o.o.

Szkolenia
dla mediów i firm marketingowych

Bluerank Sp. z o.o.
Creality Sp. z o.o.
CzteryCzwarte Grupa Sp. z o.o. Sp. K.
Focus Advantage Sp. z o.o.
ITI Neovision S.A.
Polska Agencja Prasowa S.A.
POS Lab International Sp. z o.o. Sp. K.
Prowokator Sp. z o.o.
Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
Wirtualna Polska S.A.

Szkolenia
dla branży finansowej

Alior Bank S.A.
Bank BPS S.A.
Bank Pocztowy S.A.
Credit Agricole Bank Polska S.A.
DnB Bank Polska S.A.
Dom Maklerski mBanku S.A.
EGB Finanse Sp. z o.o.
EGB Investments S.A.
GBS Międzyrzecz
Grupa BPS: 107 banków spółdzielczych
ING Bank Śląski S.A.
Inotis
MasterCard
mBank S.A.
mBank Hipoteczny S.A.
Open Finance SA
Plus Bank S.A.
PKO BP S.A.
PKO Leasing S.A.
TU Europa S.A.

Szkolenia
dla branży medycznej
i farmaceutycznej

Apteka Magiczna Sp. z o.o.
Bausch & Lomb Sp. z o.o.
HAYNE Polska Sp. z o.o.
JAI KUDO Polska Sp. z o.o.
Medicare Sp. z o.o.
Novartis Poland S.A.
OPDF S.A.

Szkolenia
dla innych branż

Agrii Polska Sp. z o.o.
Alliance Française
Arbena Bis
Coris Lex Services Sp. z o.o.
Fundacja UAM w Poznaniu
PLL LOT S.A. (Centralwings)
Politechnika Łódzka
Politechnika Warszawska
Poznański Park Naukowo-Technologiczny
P.P. „Porty Lotnicze”
printCARE Sp. z o.o. Sp. K.
Rolmax
SCA Hygiene Sp. z o.o.
Scotts Poland Sp. z o.o.
Sodexo Polska Sp. z o.o.
TravelPlanet.pl S.A.

Pobierz ofertę

lub

Dołącz do nas Facebook STS LinkedIn STS

Zwiększanie skuteczności handlowców
5 (100%) 2 vote[s]