Ankieta po warsztacie menadżerskim FTL 1 – AC
29 września 2021
Ankieta po module 1 – FTL
Pomóż nam doskonalić warsztat. Jeżeli się zgadzasz wypełnij poniższą 5 punktową ankietę.
Podziękowanie - wypełnienie ankieta po warsztacie menadżerskim FTL 1 - AC
18 lutego 2021
Dziękujemy za wspólną pracę oraz wypełnienie ankiety.
Jeżeli chcesz kontynuować warsztaty zapraszamy do kontaktu:
- telefoniczny: +48 692 653 651
- e-mail: ftl@sts-szkolenia.pl
Dziękujemy za wypełnienie ankiety - FTL
18 lutego 2021
Dziękujemy za przesłanie zgłoszenia oraz ankiety
W ciągu pięciu dni roboczych skontaktujemy się telefonicznie, aby uzgodnić termin Twojego udziału w bezpłatnym warsztacie menedżerskim online.
Jeśli masz dodatkowe pytania, zapraszamy do kontatu:
- telefoniczny: +48 692 653 651
- e-mail: ftl@sts-szkolenia.pl
Dziękujemy za potwierdzenie terminu - AC
13 lutego 2021
Dziękujemy za potwierdzenie udziału w szkoleniu.
Jeśli masz dodatkowe pytania zapraszamy do kontaktu:
- telefoniczny: +48 692 653 651
- e-mail: ftl@sts-szkolenia.pl
Zgłoszenie na bezpłatne szkolenie menedżerskie online - AC
11 lutego 2021
Zgłoszenie na bezpłatny warsztat menedżerski online
Nie widzisz formularza rejestracji?
W takiej sytuacji oznacza to, że Twoja sieć blokuje jego wyświetlenie.
- Możesz otwrzyć tę stronę na telefonie, z użyciem internetu w telefonie, lub otworzyć stronę w innej sieci np. domowej.
- W każdej chwili możesz także przesłać zgłoszenie mailem na ftl@sts-szkolenia.pl lub przekazać je telefonicznie +48 692 653 651
Szkolenie menedżerskie online
14 lipca 2017
Otwarte szkolenie menedżerskie online
First Time Leader
Warsztaty menedżerskie online

Pierwszy warsztat całkowicie bezpłatny
Bez zobowiązań i spamu
Odniesienie do realiów uczestników szkolenia
Praktyczne narzędzia handlowe
Indywidualny trening umiejętności z trenerem
Cały cykl szkolenia to 4 spotkania warsztatowe
Program otwartych warsztatów menedżerskich online „First Time Leader”
Warsztat 1: Jak motywować i angażować pracowników do realizacji zadań?
- Jak delegować zadania oraz stawiać jasne wymagania, również zdalnie?
- Jak mobilizować pracowników do większego zaangażowania, samodzielności i inicjatyw?
- Jak radzić sobie z wątpliwościami lub oporem pracownika i osiągać zakładane efekty?
Przebieg warsztatu
- Wprowadzenie do warsztatów
- Systematyka pracy lidera – cykl menedżerski
- Analiza przykładowej sytuacji komunikacyjnej
- Przekazywanie oczekiwań oraz budowanie odpowiedzialności za efekty
- Indywidualny trening komunikacyjny
Najbliższe terminy Warsztatu 1 szkolenia online:
Udział w tym module jest bezpłatny!
Zapraszamy na jeden termin maksymalnie 2 osoby z jednej firmy.

Warsztat 2: Jak rozliczać realizację celów i monitorować efekty?
- Jak budować efektywne relacje z pracownikami?
- Jak egzekwować wykonanie zadań, terminowość, jakość pracy?
- Jak przekazywać feedback gdy widzisz brak zaangażowania pracownika?
Przebieg warsztatu
- Efektywne relacje z zespołem oraz „pułapki lidera”
- Analiza przykładowej sytuacji dotyczącej egzekwowania realizacji zadań
- Wpływ komunikacji na budowanie zaangażowania pracownika oraz efektywne relacje
- Rozmowa z pracownikiem w oporze
- Indywidualny trening komunikacyjny
Najbliższe terminy Warsztatu 2 szkolenia online:
Termin warsztatu zostanie ustalony z uczestnikami, po ukonstytuowaniu się grupy.

Warsztat 3: Jak podnieść motywację i chęć do pracy?
- Jak motywować zespół nie tylko podwyżkami i premiami?
- Jak zwiększać identyfikację pracowników z firmą, zespołem, liderem?
- Jak modelować pożądane zachowania i postawy pracowników?
Przebieg warsztatu
- Po czym możemy poznać, że pracownik jest zmotywowany?
- Cztery mechanizmy zaangażowania pracowników
- Analiza własnego zespołu
- System wartości lidera oraz motywowanie pozafinansowe
- Wzmacnianie pożądanych postaw, korygowanie niepożądanych zachowań
- Indywidualny trening komunikacyjny
Najbliższe terminy Warsztatu 3 szkolenia online:
Termin warsztatu zostanie ustalony z uczestnikami, po ukonstytuowaniu się grupy.

Warsztat 4: Jak wspierać zespół w kryzysach motywacyjnych?
- Jak narzekanie w zespole wpływa na jego efektywność?
- Jak rozmawiać z pracownikiem, gdy widzisz że jest w kryzysie motywacyjnym?
- Jak przekazywać trudne informacje o zmianach?
Przebieg warsztatu
- Analiza przykładowej sytuacji: rozmowa ze zdemotywowanym pracownikiem – objawy, przyczyny, zagrożenia, cele lidera
- Poziomy gotowości pracownika oraz typy kryzysów motywacyjnych
- Możliwości wsparcia w rozmowie pracownika zdemotywowanego
- Przekazywanie trudnych informacji o zmianach
- Indywidualny trening komunikacyjny
Najbliższe terminy Warsztatu 4 szkolenia online:
Termin warsztatu zostanie ustalony z uczestnikami, po ukonstytuowaniu się grupy.

Metody warsztatu online

Praca w interakcji z grupą i trenerami
Wszyscy uczestnicy i trenerzy pracują z włączoną kamerą wideo i mikrofonem. To umożliwia interakcję, wymianę doświadczeń, praktycznych wskazówek i porad „z życia”.

Analiza case’ów menedżerskich (wideo)
Wspólnie z grupą analizujemy nagrania wideo przykładowych rozmów lidera z pracownikiem. Szukamy optymalnych rozwiązań i pomysłów do konkretnej sytuacji.


Konkretne narzędzia i techniki
Pokażemy konkretne techniki i narzędzia, które umożliwią osiąganie zakładanych efektów. Opowiemy o naszych osobistych doświadczeniach, które uczą nas koncentrować się na celach i dostosowaniu do człowieka, a nie schematach postępowania.

Ćwiczenia komunikacyjne w podgrupach
Unikamy teoretycznego podejścia, uogólniania problemów i powielania schematów, które nie sprawdzają się w każdej sytuacji. Dlatego zaprosimy Cię do indywidualnego treningu ze wsparciem trenera. Dzięki temu zyskasz możliwość indywidualnego dostosowania.


Inspirujące zadania wdrożeniowe
Otrzymasz od nas dodatkowe materiały, które mogą być inspiracją i wsparciem we wdrożeniu nowych umiejętności.

Indywidualne konsultacje z trenerem
W specjalnie zarezerwowanym czasie możesz skorzystać z osobistych wideo konsultacji z trenerem. Zyskasz możliwość indywidualnego podejścia i praktycznego dostosowania narzędzi do specyficznych sytuacji w Twoim zespole.
Kto prowadzi szkolenie menedżerskie?
Każdy moduł szkolenia menedżerskiego online poprowadzi dwóch trenerów STS spośród niżej opisanych.
Robert Kasperczyk

Trener, coach, konsultant z ponad 20-letnim doświadczeniem w biznesie. Specjalista w tematach związanych z szeroko rozumianą sprzedażą, szczególnie pod kątem wzrostu efektywności indywidualnej i zespołowej. Specjalizuje się w obszarach sprzedaży, zarządzaniem zespołem i motywowaniem pracowników, prowadzeniem prezentacji oraz spotkań, tworzeniem i wdrażaniem standardów obsługi, budowaniem systemów zarzadzania zespołami.
Coach Action Learning w procesie certyfikacji. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu „Moderator” we Wrocławiu. Absolwent podyplomowych studiów menedżerskich na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.
Mirosław Smoczyński

Ścieżkę zawodową rozpoczął w 1983 w strukturze ZOZ, gdzie zajmował się prowadzeniem zajęć terapeutycznych oraz psychoedukacyjnych. W 1986 został po raz pierwszy kierownikiem zespołu.
W latach 90-tych stopniowo przeszedł do biznesu w różnych firmach, w których zbierał doświadczenia z zakresu umiejętności handlowych oraz budowania i zarządzania zespołem.
Od 1996 roku tworzy i realizuje projekty szkoleniowe i doradcze dla biznesu.
W 2000 roku był współzałożycielem firmy doradczo – szkoleniowej STS.
W ramach STS, oprócz prowadzenia warsztatów i treningów symulacyjnych, zajmuje się również doradztwem biznesowym oraz prowadzi indywidualne procesy rozwojowe dla menedżerów.
Merytorycznie specjalizuje się w doradztwie i projektach z zakresu umiejętności menedżerskich, handlowych i efektywnej komunikacji wewnątrz firmy. Z tych zakresów publikuje artykuły i poradniki dla menedżerów i handlowców.
Jednocześnie stale pogłębia swoje doświadczenia i praktyczne umiejętności w budowaniu
i prowadzeniu różnych relacji handlowych.
Prywatnie jest pasjonatem podróży, motocykli i fotografii.
Adam Lisiecki

Od ponad 20 lat jestem menedżerem, od 4 lat również właścicielem firmy. Ukończyłem studia z zakresu planowania
i zarządzania. Swoje doświadczenie zawodowe budowałem w korporacjach doradczych i sprzedażowych (Fundusz Współpracy, PKO BP, Kredyt Bank, mBank, Bank Pekao SA).
Nadal uczestniczę w rozmaitych projektach usprawniających funkcjonowanie sieci sprzedaży czy też podnoszących kompetencje menedżerów zarządzających zespołami handlowymi. Od kilku lat współpracuję również z uczelniami wyższymi, prowadząc zajęcia w formie ćwiczeń
i konwersatoriów, w ramach kilku specjalizacji kierunku zarządzania.
W tym roku rozpocząłem współpracę z STS w roli trenera.
Wolny czas wypełniam swoimi pasjami, czyli zgłębianiem genealogii mojej rodziny oraz grą w disc golfa.
Poznaj nas bliżej
Nasze poradniki dla menedżerów
Jak być szefem na „rynku pracownika”?
Autor: Mirosław Smoczyński
Częstp spotykam się z pytaniami, jak być efektywnym szefem na „rynku pracownika” – gdy kandydatów do pracy jest mniej, niż wakatów. Tym bardziej, gdy ton na rynku pracy nadają „milenialsi” i „pokolenie Z”.
Czy szef może być kumplem?
Autor: Rafał Mysiorek
Często szkolę menedżerów, którzy po awansie zaczęli zarządzać zespołem, z którego sami się wywodzą. Zostali szefami własnych kolegów.
Jak zbudować pozycję i autorytet szefa?
Jak wyrwać z rutyn i nastawień zespół handlowy?
Autor: Mirosław Smoczyński
Jak powstają nastawienia i rutyny w komunikacji? Które ich aspekty są korzystne, a które nie? Co może wpływać korzystnie na nastawienia rozmówców? Jak radzić sobie z własnymi nastawieniami?
Toksyczny pracownik w zespole
Autor: Mirosław Smoczyński
Krytyczne uwagi słyszę od pracownika już od wielu lat. Ostatnio doszło już do tego, że krytykuje mnie otwarcie przy całym zespole.
Jak zmienić „toksyczną” postawę pracownika?
Nie tak wyobrażałem sobie bycie szefem…
Autor: Rafał Mysiorek
Często słyszę od menedżerów:
Inaczej to sobie wyobrażałem…
Jak uniknąć typowych pułapek szefa?
Zanim rozliczysz pracownika z realizacji zadania
Autor: Mirosław Smoczyński
Każdy menedżer przeżywa frustrację związaną z tym, że podwładni nie realizują zadań zgodnie z jego wyobrażeniem.
Jak egzekwować sposób realizacji zadania?
Nic tak nie utrudnia motywowania, jak kasa
Autor: Rafał Mysiorek
Jeśli pieniądze to jedyne narzędzie do zwiększania zaangażowania pracowników, to szef szybko znajdzie się w kłopotach.
Jak menedżer może motywować ludzi?
Oni są jacyś zdemotywowani…
Autor: Rafał Mysiorek
Pewien prezes tak opisał swój mi zespół:
Niektórzy są jacyś zdemotywowani. Gdy proszę, aby zrobili coś więcej, od razu mają różne roszczenia…
Jak motywować i budować zaangażowanie ludzi?
To jest oczywiste…
Autor: Rafał Mysiorek
Miałem okazję pracować szkoleniowo z wieloma szefami: liderami, menedżerami zespołów, właścicielami firm. Gdy pytam czego oczekują od swoich pracowników, odpowiedź najczęściej brzmi:
– To czego oczekuję jest… oczywiste! Tylko co zrobić, żeby pracownikowi chciało się to zrobić?
Komunikacja instrumentalna i podmiotowa w biznesie
Autor: Mirosław Smoczyński
Ostatnio uczestniczyłem w kilku rozmowach dotyczących trudności w zarządzaniu pracownikami z pokolenia X, Y, C itp.
Jak wpływać na stabilność zespołu?
Doświadczony handlowiec nie realizuje targetów
Autor: Mirosław Smoczyński
Szef zatrudnia w zespole handlowca z dużym doświadczeniem. Po kilku miesiącach okazuje się, że nie realizuje planów sprzedaży.
Co jest przyczyną? Co może w tej sytuacji zrobić menedżer sprzedaży?
Co wyróżnia to szkolenie menedżerskie – opinie uczestników
Opinia dyrektora zarządzającego
Rewelacyjny kontakt z uczestnikami, a wiedza podana w bardzo „zjadliwy” sposób. Firmę poznałem w 2002 roku, na początku swojej kariery managerskiej. W tym roku wspólnie przeprowadziliśmy szkolenie dla części mojego zespołu… To już 16 lat, kiedy polecam STS!
Wojciech Węcławek
Managing Director, Saint-Gobain
Opinia właściciela firmy
Cenię trenerów STS za ich merytoryczne oraz metodyczne przygotowanie. Nasi przeszkoleni pracownicy wracają do nas z dużą dawką wiedzy, ćwiczonych umiejętności praktycznych oraz inspiracji do dalszego działania. Polecam szkolenia STS firmom, które są gotowe na realny rozwój swojej kadry.
Sebastian Majcher
Business Partner, Eagle Eye
Opinia Dyrektor Działu Rozwoju
Dzięki rozwijanym umiejętnościom związanym z komunikacją szefowie mogą osiągnąć swoje cele przy mniejszym stresie swoich pracowników. Pokazaliście, jak niewiele potrzeba, aby przy dodaniu do komunikacji odrobiny asertywności i szczypty szacunku, osiągnąć zamierzone cele w organizacji. Może i nie zmieniacie ludzi, ale od tego warsztatu czuję, że będę innym szefem.
Tomasz Jasnos
Dyrektor Działu Rozwoju, Petrosoft.pl Sp. z o.o.
Opinia dyrektora handlowego
Zajęcia były prowadzone w atmosferze sprzyjającej poszukiwaniu praktycznych rozwiązań, możliwych do zastosowania w realizacji celów menedżerskich. Prowadzący dołożyli wszelkich starań, aby uczestnicy zaangażowali się w ćwiczenia i tworzenie nowych narzędzi, przydatnych w codziennej pracy.
Mirosław Spaniał
Dyrektor Handlowy, Premium Foods
Opinia asystentki zarządu
Profesjonalizm, bardzo dobre obeznanie w tematyce szkolenia, łatwy przystępny sposób przekazywania wiedzy i umiejętności oraz interaktywne zajęcia. Polecam ten duet.
Sylwia Kowalewska
Asystentka Zarządu, Mewa Textil-Service
Opinia menedżerki
Dziękujemy za szkolenie, które choć zbyt krótkie, było dla nas profesjonalnie przygotowane i prowadzone, dało nam poczucie rozwoju oraz efektywnie wykorzystanego czasu, przebiegało w atmosferze szacunku, bezpieczeństwa i życzliwości. Na takie szkolenie czekałyśmy całe zawodowe życie.
Uczestniczki szkolenia dla menedżerek
Opinia z ankiety po szkoleniu
Fajna i wartościowa analiza nagrywanych scen, które rzeczywiście mogą przydać się w pracy. Praktyczne ćwiczenia, dawały możliwość przećwiczenia zdobytej wiedzy.
Opinia menedżera zamieszczona w ankiecie po szkoleniu
Warunki i koszt szkolenia online
Wymogi techniczne
Będą Ci potrzebne:
- Komputer z mikrofonem i kamerą internetową. Nie zalecamy łączenia się z telefonu lub tabletu – aplikacja mobilna zawiera liczne ograniczenia.
- Aktualna wersja komunikatora Zoom (otrzymasz od nas link do bezpłatnego pobrania programu).
- Stabilny dostęp do Internetu.
- Dostęp do skrzynki e-mail podczas warsztatu.
- W ramach wsparcia technicznego – możliwość kontaktu telefonicznego.
Zasady udziału w szkoleniu:
- Ze względu na efektywność pracy warsztatowej, liczba miejsc w grupie jest ograniczona.
- Do udziału zaprosimy osoby, które udzielą merytorycznych odpowiedzi na pytania w ankiecie i potwierdzą swój udział.
- Wszyscy uczestnicy pracują z włączoną kamerą internetową.
- W trakcie szkolenia zalecamy korzystanie ze słuchawek i mikrofonu, co podniesie Twój komfort pracy.
- Przed i po szkoleniu otrzymasz od nas dodatkowe materiały.
Koszty
Koszt udziału w szkoleniu:
- Moduł 1: bezpłatnie
- Moduły 2-4: 1.800 zł netto (+23% VAT) / osobę.
Koszt szkolenia zawiera:
- Twój udział we wszystkich modułach szkolenia online (każdy moduł trwa 4 godziny, łącznie 16 godzin warsztatu).
- Indywidualne konsultacje / trening z trenerem po każdym spotkaniu warsztatowym.
- Szkolenie prowadzone przez 2 trenerów.
- Materiały szkoleniowe i zadania wdrożeniowe.
Zgłoszenia
Zasady zgłoszeń:
- W jednej grupie możemy przyjąć maksymalnie do dwóch osób z jednej firmy.
- Aby sprawdzić czy nasza formuła warsztatu Ci odpowiada, możesz bezpłatnie wziąć udział w Module 1 (bez zobowiązań).
- Liczba uczestników w grupie – od 4 do 10 osób, co zapewnia optymalne warunki pracy warsztatowej.
- Po zgłoszeniu udziału w warsztatach oraz wypełnieniu ankiety biuro STS skontaktuje się telefonicznie aby uzgodnić ostateczny termin uczestniczenia w warsztatach.
Kogo szkoliliśmy?
Szkolenia
dla FMCG
ArtCoffee Sp. z o.o.
Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o.
Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o.
Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.
Colgate-Palmolive Poland Sp. z o.o.
EuroSer Sp. z o.o.
Herbalife Polska Sp. z o.o.
Mars Polska Sp. z o.o.
Maspex Wadowice Sp. z o.o.
Mondelez Europe Services GmbH (LU Polska)
Polskie Młyny S.A.
Premium Foods S.A.
Reckitt Benckiser Poland Sp. z o.o.
Sawex Sp. z o.o.
Tarczyński S.A.
Tom-Gast s.j.
VIMAX
Wabar
Wyborowa S.A. (V&S Luksusowa)
Szkolenia
dla retail
Adidas Poland Sp. z o.o.
Autogala Sp. z o.o.
Bać-Pol S.A.
BigStar LTD Sp. z o.o.
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Charlie Food & Friends Sp. z o.o.
Delfin ZOO
Designer Sp. z o.o.
Digel Polska Sp. z o.o.
Empik S.A.
Galeria Pomorska Investments Sp. z o.o.
Kolporter S.A.
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Motpol Sp. z o.o.
Platinium Wellness Sp. z o.o.
Redan S.A.
ShopDent.pl
SZARP Sp. z o.o. Sp. k.
Take Me HOME
Tom-Gast s.j.
TOP SECRET Sp. z o.o.
TravelPlanet.pl S.A.
TXM S.A.
VisionOptyk
Włoska Robota Sp. z o.o.
WM Brands Sp. z o.o.
Zdrowit S.A.
ABC Data S.A.
Action S.A.
AlleKurier Sp. z o.o.
Assa Abloy Poland Sp. z o.o.
Bluerank Sp. z o.o.
BULiGL
Craftware Sp. z o.o.
Cross Sp. z o.o.
DPS Software Sp. z o.o.
Eventim Sp. z o.o.
Hunters Sp. z o.o.
Indata Solutions S.A.
Infover Sp. z o.o.
International Data Group Poland S.A.
Lufthansa Systems Poland Sp. z o.o.
Lumesse Sp. z o.o.
Marcel S.A.
MetaPack Poland Sp. z o.o.
myTaxi Polska Sp. z o.o.
MSI Polska Sp. z o.o.
NASK
Nokia - Touch Point Sp. z o.o.
Nowa Era Sp. z o.o.
Petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o.
RavNet Sp. z o.o.
Rimi.pl
Sony Poland Sp. z o.o.
Szkolenia
dla przemysłu
Air Liquide Polska Sp. z o.o.
Alpla Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.
Amcor Flexibles Reflex Sp. z o.o.
Arcelor Mittal Poland S.A.
Avon Operations Polska Sp. z o.o.
Berry Superfos Poznań Sp. z o.o.
BP Europa SE Oddział w Polsce
Brenntag Polska Sp. z o.o.
C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
Castrol Lubricants Sp. z o.o.
Clariant Plastics & Coatings (Polska) Sp. z o.o.
Consolis Polska Sp. z o.o.
Coveris Rigid Polska Sp. z o.o.
Dax Cosmetics Sp. z o.o.
Dr. Schumacher Sp. z o.o.
Dynaxo Sp. z o.o.
Ergoferm Sp. z o.o.
Fluor S.A.
Fuchs Oil Corporation (PL) Sp. z o.o.
Gerda Hydomat Sp. z o.o.
INTERkrąż Sp. z o.o.
Kabel-Technik-Polska Sp. z o.o.
Kirchhoff Automotive Polska Sp. z o.o.
Komarko Sp. z o.o.
Kordus
Ledvance Sp. z o.o.
MEWA Textil-Service Sp. z o.o.
MMP Premium Polska Sp. z o.o.
MS więcej niż OKNA Sp. z o.o.
NUCO E. i G. Kosyl s.j.
Oknoplast Sp. z o.o.
Orlen Asfalt S.A.
PCC Synteza S.A.
PKN Orlen S.A.
Plastic Omnium Auto Sp. z o.o.
Plasticon Poland S.A.
Plastwil Sp. z o.o.
PPG Deco Polska Sp. z o.o.
Profilex Sp. z o.o. Sp. K.
Promark SA
Puratos Polska Sp. z o.o.
Stora Enso Wood Products Sp. z o.o.
SWM Poland GP Sp. z o.o. s.j.
Unico Polska Sp. z o.o. Sp. k.
Wilo Sp. z o.o.
Wzorcownia AL-BO
Yara Poland Sp. z o.o.
Szkolenia
dla branży budowlanej
Bouygues Immobilier Polska Sp. z o.o.
Bricoman Polska Sp. z o.o.
Budimex S.A.
Budlex S.A.
Budren Sp. z o.o.
CRH Materials Polska Sp. z o.o.
Consolis Polska Sp. z o.o.
Eko-Color Sp. z o.o.
Gabra
Lindab Sp. z o.o.
Lions Estate Sp. z o.o.
Manitu Solar PL Sp. z.o.o.
Miejski Zakład Dróg i Mostów Bytom
Oknoplast Sp. z o.o.
Orlen Asfalt S.A.
Pekabex S.A.
PKP PLK S.A. Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
PPG Deco Polska Sp. z o.o.
Real Estate Support
Rothlehner – Podesty Ruchome Sp. z o.o.
Royal Cement EU Sp. z o.o.
Saint-Gobain Polska Sp. z o.o.
Salwis Sp. z o.o.
Stora Enso Wood Products Sp. z o.o.
Ultrak Security Systems Sp. z o.o.
Warstal s.j.
Wilo Sp. z o.o.
Szkolenia
dla mediów i firm marketingowych
Bluerank Sp. z o.o.
Creality Sp. z o.o.
CzteryCzwarte Grupa Sp. z o.o. Sp. K.
Dragon Event
Focus Advantage Sp. z o.o.
ITI Neovision S.A.
Polska Agencja Prasowa S.A.
POS Lab International Sp. z o.o. Sp. K.
Prowokator Sp. z o.o.
Rimi.pl
Time S.A.
Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
Wirtualna Polska S.A.
Szkolenia
dla branży finansowej
Alior Bank S.A.
Bank BPS S.A.
Bank Pocztowy S.A.
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska S.A.
DnB Bank Polska S.A.
Dom Maklerski mBanku S.A.
GBS Międzyrzecz
Grupa BPS: 107 banków spółdzielczych
ING Bank Śląski S.A.
Inotis
MasterCard
mBank S.A.
mBank Hipoteczny S.A.
Nauczycielska Agencja Ubezpieczeniowa S.A.
Plus Bank S.A.
PKO BP S.A.
PKO Leasing S.A.
PZU Na Życie S.A.
TU Europa S.A.
TUiR WARTA S.A.
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
Szkolenia
dla branży medycznej
i farmaceutycznej
Apteka Magiczna Sp. z o.o.
Bausch & Lomb Sp. z o.o.
Centrum Badań Klinicznych PI-House Sp. z o.o.
HAYNE Polska Sp. z o.o.
JAI KUDO Polska Sp. z o.o.
Medicare Sp. z o.o.
Novartis Poland S.A.
OPDF S.A.
VisionOptyk
Zdrowit S.A.
Szkolenia
dla innych branż
ABC-Czepczyńsk Sp. z o.o.
ADI Global Distribution
Agrii Polska Sp. z o.o.
Alliance Française
Arbena Bis
Carambola LTD
Cieciórski, Wacławik Spółka Radców Prawnych
CNP Sp. z o.o.
Concordia Outsourcing Holding Sp. z o.o.
Coris Lex Services Sp. z o.o.
Cyberteam Sp. z o. o.
DalpineX
DNV GL Poland Sp. z o.o.
ETS Global BV Sp. z o.o.
Eurofins Sp. z o.o.
Freightliner PL Sp. z o.o.
Greenland Technologia EM Sp. z o.o.
International Investment Group S.A.
Inżynierowie.com Sp. z o.o.
Kancelaria CW
Logwin Poland Sp. z o.o.
Magenta Vision Polska Sp. z o.o.
MPO Sp. z o.o.
Packhelp S.A.
Panek S.A.
PLL LOT S.A. (Centralwings)
Politechnika Koszalińska
Politechnika Łódzka
Politechnika Warszawska
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
Polska Szkoła Dendrologii i Arborystyki
Poznański Park Naukowo-Technologiczny
P.P. „Porty Lotnicze”
printCARE Sp. z o.o. Sp. K.
Rolmax
SCA Hygiene Sp. z o.o.
Scotts Poland Sp. z o.o.
Sodexo Polska Sp. z o.o.
Sowelo Consulting Sp. z o.o.
Team Up Recruitment Sp. z o.o.
Teatr Lalek Arlekin w Łodzi
Trawena S.A.
Szkolenie sprzedażowe online
16 maja 2017
Szkolenia sprzedażowe online
„Techniki sprzedaży i negocjacje cenowe”
Otwarte szkolenie warsztatowe online

Pierwszy warsztat całkowicie bezpłatny
Bez zobowiązań i spamu
Odniesienie do realiów uczestników szkolenia
Praktyczne narzędzia handlowe
Indywidualny trening umiejętności z trenerem
Cały cykl szkolenia to 4 spotkania warsztatowe
Certyfikat ze szkolenia
Po ukończeniu czwartego warsztatu, każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający ukończenie cyklu szkoleń.
4 moduły szkoleniowe cyklu warsztatów sprzedażowych
1 warsztat bezpłatny:
„Jak rozegrać presję cenową klienta na początku rozmowy?”
- Jak rozegrać sytuację, gdy klient mówi:
- „Jaką macie cenę…?”, „Dlaczego tak drogo?”
- „Cena jest najważniejsza”
- Czy jedyne wyjście to „odpuścić”, gdy słyszysz: „To ja się jeszcze zastanowię…”.
Najbliższe terminy Modułu 1 szkolenia online:
Udział w tym module jest bezpłatny!
Zapraszamy na jeden termin maksymalnie 2 osoby z jednej firmy.

2 warsztat płatny:
Jak poradzić sobie z obiekcjami cenowymi i grami handlowymi klientów?
- Jak radzić sobie, gdy słyszysz:
- „Nie jestem zainteresowany, bo macie za drogo.”
- „W imię czego miałbym tyle płacić? Proszę mnie przekonać.”
- „Skąd macie takie ceny? W tych cenach nikt od was nie kupi!”
Najbliższe terminy Modułu 2 szkolenia online:
Termin warsztatu zostanie ustalony z uczestnikami po ukonstytuowaniu się grupy.

3 warsztat płatny:
Jak radzić sobie z roszczeniami i ultimatum cenowym klienta?
- Jak nie ulegać roszczeniom zachowując możliwość dalszej rozmowy?
- Jak reagować, gdy słyszysz:
- „O ile jeszcze możecie obniżyć cenę?”
- „A czy dodatkowo możecie w tej cenie…”
- „Albo obniżycie cenę, albo kupię gdzie indziej.”
- Jak z satysfakcją domykać negocjacje cenowe?
Najbliższe terminy Modułu 3 szkolenia online:
Termin warsztatu zostanie ustalony z uczestnikami po ukonstytuowaniu się grupy.

4 warsztat płatny – Trening Symulacyjny
- Praktyczna symulacja prowadzenia negocjacji zespołowych.
Weźmiesz udział w treningu, który:- Przygotuje Cię do negocjacji, także zespołowych.
- Pokaże, że możesz kontrolować proces rozmowy handlowej.
- Pomoże Ci skutecznie finalizować sprzedaż.
Praktyczny sprawdzian umiejętności handlowych z certyfikatem STS
Najbliższe terminy Modułu 4 szkolenia online:
Termin warsztatu zostanie ustalony z uczestnikami po ukonstytuowaniu się grupy.

Metody warsztatu online

Praca w interakcji z grupą i 2 trenerami
Wszyscy uczestnicy i dwaj trenerzy pracują z włączoną kamerą wideo i mikrofonem. To umożliwia interakcję, wymianę doświadczeń, praktycznych wskazówek i porad „z życia”.

Analiza case’ów handlowych (wideo)
Wspólnie z grupą analizujemy nagrania wideo przykładowych rozmów handlowych. Szukamy optymalnych rozwiązań i pomysłów do konkretnej sytuacji.


Konkretne narzędzia i techniki
Pokażemy konkretne techniki i narzędzia, które umożliwią osiąganie zakładanych efektów. Opowiemy o naszych osobistych doświadczeniach, które uczą nas koncentrować się na celach i dostosowaniu do człowieka, a nie schematach postępowania.

Ćwiczenia komunikacyjne w podgrupach
Unikamy teoretycznego podejścia, uogólniania problemów i powielania schematów, które nie sprawdzają się w każdej sytuacji. Dlatego zaprosimy Cię do indywidualnego treningu ze wsparciem trenera. Dzięki temu zyskasz możliwość indywidualnego dostosowania.


Inspirujące zadania wdrożeniowe
Otrzymasz od nas dodatkowe materiały, które mogą być inspiracją i wsparciem we wdrożeniu nowych umiejętności.

Indywidualne konsultacje z trenerem
W specjalnie zarezerwowanym czasie możesz skorzystać z osobistych wideo konsultacji z trenerem. Zyskasz możliwość indywidualnego podejścia i praktycznego dostosowania narzędzi do Twoich specyficznych sytuacji handlowych (bo każdy klient jest inny).
Kto prowadzi szkolenie?
Każdy moduł szkolenia online poprowadzi dwóch trenerów STS.
Robert Kasperczyk

Trener, certyfikowany coach, konsultant z ponad 20-letnim doświadczeniem w biznesie. Specjalista w tematach związanych z szeroko rozumianą sprzedażą, szczególnie pod kątem wzrostu efektywności indywidualnej i zespołowej.
Specjalizuje się w obszarach sprzedaży, zarządzaniem zespołem i motywowaniem pracowników, prowadzeniem prezentacji oraz spotkań, tworzeniem i wdrażaniem standardów obsługi, budowaniem systemów zarządzania zespołami.
Pasjonat rozwoju – nieustanie podnosi swoje kompetencje. Absolwent Szkoły Coachingu IPRI, Coach Action Learning WIAL Poland. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu “Moderator” we Wrocławiu. Absolwent podyplomowych studiów menedżerskich na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.
Mirosław Smoczyński

Ścieżkę zawodową rozpoczął w 1983 w strukturze ZOZ, gdzie zajmował się prowadzeniem zajęć terapeutycznych oraz psychoedukacyjnych. W 1986 został po raz pierwszy kierownikiem zespołu.
W latach 90-tych stopniowo przeszedł do biznesu w różnych firmach, w których zbierał doświadczenia z zakresu umiejętności handlowych oraz budowania i zarządzania zespołem.
Od 1996 roku tworzy i realizuje projekty szkoleniowe i doradcze dla biznesu.
W 2000 roku był współzałożycielem firmy doradczo – szkoleniowej STS.
W ramach STS, oprócz prowadzenia warsztatów i treningów symulacyjnych, zajmuje się również doradztwem biznesowym oraz prowadzi indywidualne procesy rozwojowe dla menedżerów.
Merytorycznie specjalizuje się w doradztwie i projektach z zakresu umiejętności menedżerskich, handlowych i efektywnej komunikacji wewnątrz firmy. Z tych zakresów publikuje artykuły i poradniki dla menedżerów i handlowców.
Jednocześnie stale pogłębia swoje doświadczenia i praktyczne umiejętności w budowaniu i prowadzeniu różnych relacji handlowych.
Prywatnie jest pasjonatem podróży, motocykli i fotografii.
Adam Lisiecki

Od ponad 22 lat jest menedżerem, od 4 lat również właścicielem firmy. Ukończył studia z zakresu planowania i zarządzania. Swoje doświadczenie zawodowe budował w korporacjach doradczych i sprzedażowych (Fundusz Współpracy, PKO BP, Kredyt Bank, mBank, Bank Pekao SA).
Nadal uczestniczy w rozmaitych projektach usprawniających funkcjonowanie sieci sprzedaży czy też podnoszących kompetencje menedżerów zarządzających zespołami handlowymi.
Od kilku lat współpracuje również z uczelniami wyższymi, prowadząc zajęcia w formie ćwiczeń i konwersatoriów, w ramach kilku specjalizacji kierunku zarządzania.
Poznaj nas bliżej
Nasze poradniki
dla handlowców
Gry i taktyki w negocjacjach
Autor: Mirosław Smoczyński
Kupcy i dostawcy często rywalizują w grach handlowych. Niektórzy są gotowi „zagrać się na śmierć”. Czy w ogóle warto grać w gry handlowe? A jeśli tak, to po co?
Wszystko zależy od ceny…
Gry handlowe
Gdy rozpoczynam negocjacje handlowe z klientem, na moje pytanie o możliwość współpracy często słyszę: Niewykluczone, ale wszystko zależy od ceny.
Jak odejść od rozmowy o cenie?
Już mam dostawcę…
Gry handlowe
Gdy staram się pozyskać nowego klienta, często słyszę: Już mam dostawcę, niby dlaczego miałbym robić jakieś zmiany?
Jak dalej prowadzić rozmowę handlową?
Proszę mówić, ja mam podzielność uwagi…
Gry handlowe
Rozpoczynając spotkanie handlowe, usłyszałem ostatnio od klienta: Proszę mówić, ja mam podzielność uwagi, tylko napiszę króciutkiego maila.
Jak ściągnąć uwagę klienta?
Gdy klient „ma tylko kilka minut”
Gry handlowe
Rozpoczynając spotkania z klientami, co jakiś czas spotykam się z sytuacją, gdy klient mówi: Mam teraz na głowie sporo spraw i mam tylko kilka minut na rozmowę.
Jak zdobyć czas klienta?
Jak wyrwać z rutyn i nastawień zespół handlowy?
Zarządzanie zespołem handlowym
Jak powstają nastawienia i rutyny w komunikacji? Które ich aspekty są korzystne, a które nie? Co może wpływać korzystnie na nastawienia klientów? Jak radzić sobie z własnymi nastawieniami?
Doświadczony handlowiec nie realizuje targetów
Zarządzanie zespołem handlowym
Handlowiec z dużym doświadczeniem trafia do nowej firmy. I okazuje się, że nie jest w stanie zrealizować swoich planów sprzedażowych. Co jest przyczyną trudności?
Co wyróżnia szkolenie sprzedażowe STS – opinie uczestników
Opinia dyrektora handlowego
Zajęcia były prowadzone w atmosferze sprzyjającej poszukiwaniu praktycznych rozwiązań, możliwych do zastosowania w realizacji celów sprzedażowych. Prowadzący dołożyli wszelkich starań, aby uczestnicy zaangażowali się w ćwiczenia i tworzenie nowych narzędzi, przydatnych w codziennej pracy.
Mirosław Spaniał
Dyrektor Handlowy, Premium Foods
Opinia dyrektora zarządzającego
Rewelacyjny kontakt z uczestnikami, a wiedza podana w bardzo „zjadliwy” sposób. Firmę poznałem w 2002 roku, na początku swojej kariery managerskiej. W tym roku wspólnie przeprowadziliśmy szkolenie dla części mojego zespołu… To już 16 lat, kiedy polecam STS!
Wojciech Węcławek
Managing Director, Saint-Gobain
Warunki i koszt szkolenia online
Wymogi techniczne
Będą Ci potrzebne:
- Komputer z mikrofonem i kamerą internetową. Nie zalecamy łączenia się z telefonu lub tabletu – aplikacja mobilna zawiera liczne ograniczenia.
- Aktualna wersja komunikatora Zoom (otrzymasz od nas link do bezpłatnego pobrania programu).
- Stabilny dostęp do Internetu.
- Dostęp do skrzynki e-mail podczas warsztatu.
- W ramach wsparcia technicznego – możliwość kontaktu telefonicznego.
Zasady udziału w szkoleniu:
- Ze względu na efektywność pracy warsztatowej, liczba miejsc w grupie jest ograniczona.
- Do udziału zaprosimy osoby, które udzielą merytorycznych odpowiedzi na pytania w ankiecie i potwierdzą swój udział.
- Wszyscy uczestnicy pracują z włączoną kamerą internetową.
- W trakcie szkolenia zalecamy korzystanie ze słuchawek i mikrofonu, co podniesie Twój komfort pracy.
- Przed i po szkoleniu otrzymasz od nas dodatkowe materiały.
Koszty
Koszt udziału w szkoleniu:
- Moduł 1: bezpłatnie
- Moduły 2-4: 1.800 zł netto (+23% VAT) / osobę.
Koszt szkolenia zawiera:
- Twój udział we wszystkich modułach szkolenia online (każdy moduł trwa 4 godziny, łącznie 16 godzin warsztatu).
- Indywidualne konsultacje / trening z trenerem po każdym spotkaniu warsztatowym.
- Szkolenie prowadzone przez 2 trenerów.
- Materiały szkoleniowe i zadania wdrożeniowe.
Zgłoszenia
Zasady zgłoszeń:
- W jednej grupie możemy przyjąć maksymalnie do dwóch osób z jednej firmy.
- Aby sprawdzić czy nasza formuła warsztatu Ci odpowiada, możesz bezpłatnie wziąć udział w Module 1 (bez zobowiązań).
- Liczba uczestników w grupie – od 4 do 10 osób, co zapewnia optymalne warunki pracy warsztatowej.
- Po zgłoszeniu udziału w warsztatach oraz wypełnieniu ankiety biuro STS skontaktuje się telefonicznie aby uzgodnić ostateczny termin uczestniczenia w warsztatach.
Kogo szkoliliśmy?
Szkolenia
dla FMCG
ArtCoffee Sp. z o.o.
Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o.
Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o.
Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.
Colgate-Palmolive Poland Sp. z o.o.
EuroSer Sp. z o.o.
Herbalife Polska Sp. z o.o.
Mars Polska Sp. z o.o.
Maspex Wadowice Sp. z o.o.
Mondelez Europe Services GmbH (LU Polska)
Polskie Młyny S.A.
Premium Foods S.A.
Reckitt Benckiser Poland Sp. z o.o.
Sawex Sp. z o.o.
Tarczyński S.A.
Tom-Gast s.j.
VIMAX
Wabar
Wyborowa S.A. (V&S Luksusowa)
Szkolenia
dla retail
Adidas Poland Sp. z o.o.
Autogala Sp. z o.o.
Bać-Pol S.A.
BigStar LTD Sp. z o.o.
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Charlie Food & Friends Sp. z o.o.
Delfin ZOO
Designer Sp. z o.o.
Digel Polska Sp. z o.o.
Empik S.A.
Galeria Pomorska Investments Sp. z o.o.
Kolporter S.A.
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Motpol Sp. z o.o.
Platinium Wellness Sp. z o.o.
Redan S.A.
ShopDent.pl
SZARP Sp. z o.o. Sp. k.
Take Me HOME
Tom-Gast s.j.
TOP SECRET Sp. z o.o.
TravelPlanet.pl S.A.
TXM S.A.
VisionOptyk
Włoska Robota Sp. z o.o.
WM Brands Sp. z o.o.
Zdrowit S.A.
ABC Data S.A.
Action S.A.
AlleKurier Sp. z o.o.
Assa Abloy Poland Sp. z o.o.
Bluerank Sp. z o.o.
BULiGL
Craftware Sp. z o.o.
Cross Sp. z o.o.
DPS Software Sp. z o.o.
Eventim Sp. z o.o.
Hunters Sp. z o.o.
Indata Solutions S.A.
Infover Sp. z o.o.
International Data Group Poland S.A.
Lufthansa Systems Poland Sp. z o.o.
Lumesse Sp. z o.o.
Marcel S.A.
MetaPack Poland Sp. z o.o.
myTaxi Polska Sp. z o.o.
MSI Polska Sp. z o.o.
NASK
Nokia - Touch Point Sp. z o.o.
Nowa Era Sp. z o.o.
Petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o.
RavNet Sp. z o.o.
Rimi.pl
Sony Poland Sp. z o.o.
Szkolenia
dla przemysłu
Air Liquide Polska Sp. z o.o.
Alpla Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.
Amcor Flexibles Reflex Sp. z o.o.
Arcelor Mittal Poland S.A.
Avon Operations Polska Sp. z o.o.
Berry Superfos Poznań Sp. z o.o.
BP Europa SE Oddział w Polsce
Brenntag Polska Sp. z o.o.
C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
Castrol Lubricants Sp. z o.o.
Clariant Plastics & Coatings (Polska) Sp. z o.o.
Consolis Polska Sp. z o.o.
Coveris Rigid Polska Sp. z o.o.
Dax Cosmetics Sp. z o.o.
Dr. Schumacher Sp. z o.o.
Dynaxo Sp. z o.o.
Ergoferm Sp. z o.o.
Fluor S.A.
Fuchs Oil Corporation (PL) Sp. z o.o.
Gerda Hydomat Sp. z o.o.
INTERkrąż Sp. z o.o.
Kabel-Technik-Polska Sp. z o.o.
Kirchhoff Automotive Polska Sp. z o.o.
Komarko Sp. z o.o.
Kordus
Ledvance Sp. z o.o.
MEWA Textil-Service Sp. z o.o.
MMP Premium Polska Sp. z o.o.
MS więcej niż OKNA Sp. z o.o.
NUCO E. i G. Kosyl s.j.
Oknoplast Sp. z o.o.
Orlen Asfalt S.A.
PCC Synteza S.A.
PKN Orlen S.A.
Plastic Omnium Auto Sp. z o.o.
Plasticon Poland S.A.
Plastwil Sp. z o.o.
PPG Deco Polska Sp. z o.o.
Profilex Sp. z o.o. Sp. K.
Promark SA
Puratos Polska Sp. z o.o.
Stora Enso Wood Products Sp. z o.o.
SWM Poland GP Sp. z o.o. s.j.
Unico Polska Sp. z o.o. Sp. k.
Wilo Sp. z o.o.
Wzorcownia AL-BO
Yara Poland Sp. z o.o.
Szkolenia
dla branży budowlanej
Bouygues Immobilier Polska Sp. z o.o.
Bricoman Polska Sp. z o.o.
Budimex S.A.
Budlex S.A.
Budren Sp. z o.o.
CRH Materials Polska Sp. z o.o.
Consolis Polska Sp. z o.o.
Eko-Color Sp. z o.o.
Gabra
Lindab Sp. z o.o.
Lions Estate Sp. z o.o.
Manitu Solar PL Sp. z.o.o.
Miejski Zakład Dróg i Mostów Bytom
Oknoplast Sp. z o.o.
Orlen Asfalt S.A.
Pekabex S.A.
PKP PLK S.A. Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
PPG Deco Polska Sp. z o.o.
Real Estate Support
Rothlehner – Podesty Ruchome Sp. z o.o.
Royal Cement EU Sp. z o.o.
Saint-Gobain Polska Sp. z o.o.
Salwis Sp. z o.o.
Stora Enso Wood Products Sp. z o.o.
Ultrak Security Systems Sp. z o.o.
Warstal s.j.
Wilo Sp. z o.o.
Szkolenia
dla mediów i firm marketingowych
Bluerank Sp. z o.o.
Creality Sp. z o.o.
CzteryCzwarte Grupa Sp. z o.o. Sp. K.
Dragon Event
Focus Advantage Sp. z o.o.
ITI Neovision S.A.
Polska Agencja Prasowa S.A.
POS Lab International Sp. z o.o. Sp. K.
Prowokator Sp. z o.o.
Rimi.pl
Time S.A.
Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
Wirtualna Polska S.A.
Szkolenia
dla branży finansowej
Alior Bank S.A.
Bank BPS S.A.
Bank Pocztowy S.A.
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska S.A.
DnB Bank Polska S.A.
Dom Maklerski mBanku S.A.
GBS Międzyrzecz
Grupa BPS: 107 banków spółdzielczych
ING Bank Śląski S.A.
Inotis
MasterCard
mBank S.A.
mBank Hipoteczny S.A.
Nauczycielska Agencja Ubezpieczeniowa S.A.
Plus Bank S.A.
PKO BP S.A.
PKO Leasing S.A.
PZU Na Życie S.A.
TU Europa S.A.
TUiR WARTA S.A.
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
Szkolenia
dla branży medycznej
i farmaceutycznej
Apteka Magiczna Sp. z o.o.
Bausch & Lomb Sp. z o.o.
Centrum Badań Klinicznych PI-House Sp. z o.o.
HAYNE Polska Sp. z o.o.
JAI KUDO Polska Sp. z o.o.
Medicare Sp. z o.o.
Novartis Poland S.A.
OPDF S.A.
VisionOptyk
Zdrowit S.A.
Szkolenia
dla innych branż
ABC-Czepczyńsk Sp. z o.o.
ADI Global Distribution
Agrii Polska Sp. z o.o.
Alliance Française
Arbena Bis
Carambola LTD
Cieciórski, Wacławik Spółka Radców Prawnych
CNP Sp. z o.o.
Concordia Outsourcing Holding Sp. z o.o.
Coris Lex Services Sp. z o.o.
Cyberteam Sp. z o. o.
DalpineX
DNV GL Poland Sp. z o.o.
ETS Global BV Sp. z o.o.
Eurofins Sp. z o.o.
Freightliner PL Sp. z o.o.
Greenland Technologia EM Sp. z o.o.
International Investment Group S.A.
Inżynierowie.com Sp. z o.o.
Kancelaria CW
Logwin Poland Sp. z o.o.
Magenta Vision Polska Sp. z o.o.
MPO Sp. z o.o.
Packhelp S.A.
Panek S.A.
PLL LOT S.A. (Centralwings)
Politechnika Koszalińska
Politechnika Łódzka
Politechnika Warszawska
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
Polska Szkoła Dendrologii i Arborystyki
Poznański Park Naukowo-Technologiczny
P.P. „Porty Lotnicze”
printCARE Sp. z o.o. Sp. K.
Rolmax
SCA Hygiene Sp. z o.o.
Scotts Poland Sp. z o.o.
Sodexo Polska Sp. z o.o.
Sowelo Consulting Sp. z o.o.
Team Up Recruitment Sp. z o.o.
Teatr Lalek Arlekin w Łodzi
Trawena S.A.
Zarządzanie zespołem i motywowanie pracowników
14 lipca 2017
Szkolenie z zarządzania
Czy to dla mnie?
Czy jesteś jedną z tych osób:
- Zarządzasz zespołem pracowników
- Jesteś właścicielem firmy
- Jesteś liderem zespołu
- Przejąłeś zespół od innego menedżera
- Chcesz się rozwijać
To szkolenie jest dla Ciebie!
Do jakich sytuacji?
Czy szukasz dodatkowych możliwości aby:
- Zatrzymać stabilny zespół na rynku pracownika
- Skutecznie zarządzać zespołem rozproszonym
- Delegować zadania i motywować ludzi, aby działali zgodnie z Twoimi oczekiwaniami
- Egzekwować realizację zadań bez konfliktów
- Przekazywać konstruktywny feedback
- Radzić sobie z pracownikiem roszczeniowym
- Zminimalizować narzekanie i konflikty w zespole
Znajdziesz je na tym szkoleniu.
Program szkolenia
Kluczowe punkty programu szkolenia:
- Rola menedżera w zarządzaniu zespołem
- Style zarządzania, wpływ na pracowników
- Delegowanie zadań i odpowiedzialności
- Informacja zwrotna – ocena i korygowanie
- Motywowanie pracowników
- System motywacyjny a system premiowy
- Trudne sytuacje w zarządzaniu – asertywność
- Obrona decyzji i reguł
- Typy kryzysów motywacyjnych pracowników
- Możliwości wpływu na pracownika narzekającego
- Rozwiązywanie konfliktów w zespole
Skontaktuj się z nami, aby otrzymać pełny program szkolenia z zarządzania zespołem.
Metody szkolenia z zarządzania
Jak pracujemy?
Szkolenie warsztatowe opiera się na nauce przez doświadczenie:
- Wraz z uczestnikami określimy sytuacje w komunikacji z pracownikiem, którymi się zajmiemy. Będziesz mógł wskazać na konkretne sytuacje z Twoich realiów.
- Tak powstanie scenariusz scenki. Zaprosimy uczestników do jej odegrania i nagrania na kamerę (na filmie obok znajdziesz przykład takiej scenki z naszym udziałem).
- Wspólnie przeanalizujemy nagranie – szukając optymalnych rozwiązań bez oceniania uczestników.
- Pokażemy nowe narzędzia komunikacyjne, adekwatne do tej sytuacji i możliwych reakcji pracownika.
- Następnie będziesz mógł przećwiczyć nowe umiejętności ze wsparciem trenerów.
- Jeśli masz specyficzne sytuacje, o których nie chcesz rozmawiać na forum grupy – będziesz mógł skorzystać z oddzielnych, indywidualnych konsultacji z trenerami (na koniec warsztatu).
Jak analizujemy scenki?
W komentarzach do filmu z naszym udziałem pokazujemy, na co zwracamy uwagę analizując sposób komunikacji menedżera.
Kto prowadzi szkolenia?
Mirosław Smoczyński

Ścieżkę zawodową rozpoczął w 1983 w strukturze ZOZ, gdzie zajmował się prowadzeniem zajęć terapeutycznych oraz psychoedukacyjnych. W 1986 został po raz pierwszy kierownikiem zespołu.
W latach 90-tych stopniowo przeszedł do biznesu w różnych firmach, w których zbierał doświadczenia z zakresu umiejętności handlowych oraz budowania i zarządzania zespołem.
Od 1996 roku tworzy i realizuje projekty szkoleniowe i doradcze dla biznesu.
W 2000 roku był współzałożycielem firmy doradczo – szkoleniowej STS.
W ramach STS, oprócz prowadzenia warsztatów i treningów symulacyjnych, zajmuje się również doradztwem biznesowym oraz prowadzi indywidualne procesy rozwojowe dla menedżerów.
Merytorycznie specjalizuje się w doradztwie i projektach z zakresu umiejętności menedżerskich, handlowych i efektywnej komunikacji wewnątrz firmy. Z tych zakresów publikuje artykuły i poradniki dla menedżerów i handlowców.
Jednocześnie stale pogłębia swoje doświadczenia i praktyczne umiejętności w budowaniu
i prowadzeniu różnych relacji handlowych.
Prywatnie jest pasjonatem podróży, motocykli i fotografii.
Rafał Mysiorek

Od ponad 20 lat jestem menedżerem, handlowcem i trenerem.
Doświadczenia zawodowe zdobywałem głównie w dużych korporacjach (Mars, Cadbury Wedel, Novartis Alima-Gerber). Przeszedłem ścieżkę od przedstawiciela handlowego do szefa sprzedaży. Obecnie zarządzam własną firmą handlową.
Z czasem zacząłem przygotowywać projekty szkoleniowo-rozwojowe dla menedżerów i handlowców. Od 2003 roku jestem współwłaścicielem STS. Ukończyłem studia z psychologii zarządzania zasobami ludzkimi, uzyskałem certyfikat trenera EAGT. Posiadam też doświadczenie w prowadzeniu treningów grupowych jako psychoterapeuta Gestalt.
Specjalizuję się w szkoleniach i konsultacjach z zakresu zarządzania, negocjacji, sprzedaży oraz komunikacji.
A w wolnym czasie realizuję swoją pasję, czyli podróże motocyklowe. Przejechałem m.in. całą trasę z RPA do Polski.
Poznaj nas bliżej
Nasze artykuły dla managerów
Jak być szefem na „rynku pracownika”?
Autor: Mirosław Smoczyński
Częstp spotykam się z pytaniami, jak być efektywnym szefem na „rynku pracownika” – gdy kandydatów do pracy jest mniej, niż wakatów. Tym bardziej, gdy ton na rynku pracy nadają „milenialsi” i „pokolenie Z”.
Czy szef może być kumplem?
Autor: Rafał Mysiorek
Często szkolę menedżerów, którzy po awansie zaczęli zarządzać zespołem, z którego sami się wywodzą. Zostali szefami własnych kolegów.
Jak zbudować pozycję i autorytet szefa?
Jak wyrwać z rutyn i nastawień zespół handlowy?
Autor: Mirosław Smoczyński
Jak powstają nastawienia i rutyny w komunikacji? Które ich aspekty są korzystne, a które nie? Co może wpływać korzystnie na nastawienia rozmówców? Jak radzić sobie z własnymi nastawieniami?
Toksyczny pracownik w zespole
Autor: Mirosław Smoczyński
Krytyczne uwagi słyszę od pracownika już od wielu lat. Ostatnio doszło już do tego, że krytykuje mnie otwarcie przy całym zespole.
Jak zmienić „toksyczną” postawę pracownika?
Nie tak wyobrażałem sobie bycie szefem…
Autor: Rafał Mysiorek
Często słyszę od menedżerów:
Inaczej to sobie wyobrażałem…
Jak uniknąć typowych pułapek szefa?
Zanim rozliczysz pracownika z realizacji zadania
Autor: Mirosław Smoczyński
Każdy menedżer przeżywa frustrację związaną z tym, że podwładni nie realizują zadań zgodnie z jego wyobrażeniem.
Jak egzekwować sposób realizacji zadania?
Nic tak nie utrudnia motywowania, jak kasa
Autor: Rafał Mysiorek
Jeśli pieniądze to jedyne narzędzie do zwiększania zaangażowania pracowników, to szef szybko znajdzie się w kłopotach.
Jak menedżer może motywować ludzi?
Oni są jacyś zdemotywowani…
Autor: Rafał Mysiorek
Pewien prezes tak opisał swój mi zespół:
Niektórzy są jacyś zdemotywowani. Gdy proszę, aby zrobili coś więcej, od razu mają różne roszczenia…
Jak motywować i budować zaangażowanie ludzi?
To jest oczywiste…
Autor: Rafał Mysiorek
Miałem okazję pracować szkoleniowo z wieloma szefami: liderami, menedżerami zespołów, właścicielami firm. Gdy pytam czego oczekują od swoich pracowników, odpowiedź najczęściej brzmi:
– To czego oczekuję jest… oczywiste! Tylko co zrobić, żeby pracownikowi chciało się to zrobić?
Komunikacja instrumentalna i podmiotowa w biznesie
Autor: Mirosław Smoczyński
Ostatnio uczestniczyłem w kilku rozmowach dotyczących trudności w zarządzaniu pracownikami z pokolenia X, Y, C itp.
Jak wpływać na stabilność zespołu?
Doświadczony handlowiec nie realizuje targetów
Autor: Mirosław Smoczyński
Szef zatrudnia w zespole handlowca z dużym doświadczeniem. Po kilku miesiącach okazuje się, że nie realizuje planów sprzedaży.
Co jest przyczyną? Co może w tej sytuacji zrobić menedżer sprzedaży?
Co wyróżnia to szkolenie
– opinie uczestników
Opinia dyrektora zarządzającego
Rewelacyjny kontakt z uczestnikami, a wiedza podana w bardzo „zjadliwy” sposób. Firmę poznałem w 2002 roku, na początku swojej kariery managerskiej. W tym roku wspólnie przeprowadziliśmy szkolenie dla części mojego zespołu… To już 16 lat, kiedy polecam STS!
Wojciech Węcławek
Managing Director, Saint-Gobain
Opinia właściciela firmy
Cenię trenerów STS za ich merytoryczne oraz metodyczne przygotowanie. Nasi przeszkoleni pracownicy wracają do nas z dużą dawką wiedzy, ćwiczonych umiejętności praktycznych oraz inspiracji do dalszego działania. Polecam szkolenia STS firmom, które są gotowe na realny rozwój swojej kadry.
Sebastian Majcher
Business Partner, Eagle Eye
Opinia Dyrektor Działu Rozwoju
Dzięki rozwijanym umiejętnościom związanym z komunikacją szefowie mogą osiągnąć swoje cele przy mniejszym stresie swoich pracowników. Pokazaliście, jak niewiele potrzeba, aby przy dodaniu do komunikacji odrobiny asertywności i szczypty szacunku, osiągnąć zamierzone cele w organizacji. Może i nie zmieniacie ludzi, ale od tego warsztatu czuję, że będę innym szefem.
Tomasz Jasnos
Dyrektor Działu Rozwoju, Petrosoft.pl Sp. z o.o.
Opinia dyrektora handlowego
Zajęcia były prowadzone w atmosferze sprzyjającej poszukiwaniu praktycznych rozwiązań, możliwych do zastosowania w realizacji celów menedżerskich. Prowadzący dołożyli wszelkich starań, aby uczestnicy zaangażowali się w ćwiczenia i tworzenie nowych narzędzi, przydatnych w codziennej pracy.
Mirosław Spaniał
Dyrektor Handlowy, Premium Foods
Opinia asystentki zarządu
Profesjonalizm, bardzo dobre obeznanie w tematyce szkolenia, łatwy przystępny sposób przekazywania wiedzy i umiejętności oraz interaktywne zajęcia. Polecam ten duet.
Sylwia Kowalewska
Asystentka Zarządu, Mewa Textil-Service
Opinia menedżerki
Dziękujemy za szkolenie, które choć zbyt krótkie, było dla nas profesjonalnie przygotowane i prowadzone, dało nam poczucie rozwoju oraz efektywnie wykorzystanego czasu, przebiegało w atmosferze szacunku, bezpieczeństwa i życzliwości. Na takie szkolenie czekałyśmy całe zawodowe życie.
Uczestniczki szkolenia dla menedżerek
Opinia z ankiety po szkoleniu
Fajna i wartościowa analiza nagrywanych scen, które rzeczywiście mogą przydać się w pracy. Praktyczne ćwiczenia, dawały możliwość przećwiczenia zdobytej wiedzy.
Opinia menedżera zamieszczona w ankiecie po szkoleniu
Formy szkolenia z zarządzania
Szkolenie menedżerskie online w grupie do 12 osób z różnych firm.
Oprócz praktycznego warsztatu, zyskujesz możliwość wymiany doświadczeń z innymi menedżerami.
Najbliższe spotkania:
19 lutego 2021 r.
26 lutego 2021 r.
Szkolenie warsztatowe
Warsztaty zakładają aktywny udział uczestników.
Dzięki wykorzystaniu case study zajmujemy się realnymi sytuacjami z pracy menedżera.
Praca z kamerą umożliwia obiektywne przyjrzenie się realnym mechanizmom komunikacyjnym. Zaangażowanie dwóch trenerów pozwala na indywidualny, praktyczny trening umiejętności menedżerskich.
Warsztaty online z interakcją i indywidualnymi ćwiczeniami.
Każdy warsztat prowadzi dwóch trenerów. To umożliwia aranżowanie indywidualnych ćwiczeń w podgrupach.
Szkolenie online najczęściej ma formę cyklu 4-godzinnych modułów
Konsultacje
indywidualne
Ta forma pracy pozwala na wypracowanie indywidualnego planu szkolenia, także w połączeniu różnych obszarów merytorycznych.
Stwarza okazję do bardzo intensywnego, praktycznego treningu umiejętności menedżerskich w relacji indywidualnej z trenerem.
Zyskujesz możliwość oddzielnego omówienia każdej sytuacji.
Etapy pracy
1 etap
PRZYGOTOWANIE SZKOLENIA Z ZARZĄDZANIA
Aby dostosować program do Twoich oczekiwań i specyfiki zespołu proponujemy spotkanie z grupą uczestników, ich przełożonym oraz zleceniodawcą szkolenia (np. HR)
Na tej podstawie przygotujemy propozycję programu szkolenia, którą przedstawimy do Twojej konsultacji i decyzji.
2 etap
REALIZACJA SZKOLENIA Z ZARZĄDZANIA
Dzięki wcześniej zabranej wiedzy oraz wspólnie ustalonemu zakresowi dostarczamy szkolenie, które jest dopasowane do specyfiki Twojej Firmy i zespołu.
Szkolenie warsztatowe prowadzi 2 trenerów. Umożliwia to indywidualny trening i pracę z kamerą.
Wspólnie ustalamy termin i przyjeżdżamy w wybrane przez Ciebie miejsce warsztatu. Szkolenia z zarządzania zespołem trwają najczęściej 2 lub 3 dni.
3 etap
WSPARCIE WE WDROŻENIU
Gwarantujemy serwis poszkoleniowy – bezpłatne konsultacje telefoniczne i mailowe dla wszystkich uczestników przez 6 miesięcy.
Po kilku tygodniach proponujemy follow-up, podczas którego uczestnicy koncentrują się na poszukiwaniu rozwiązań trudnych sytuacji, z którymi zetknęli się wdrażając nowe umiejętności.
Kogo szkoliliśmy?
Szkolenia
dla FMCG
ArtCoffee Sp. z o.o.
Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o.
Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o.
Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.
Colgate-Palmolive Poland Sp. z o.o.
EuroSer Sp. z o.o.
Herbalife Polska Sp. z o.o.
Mars Polska Sp. z o.o.
Maspex Wadowice Sp. z o.o.
Mondelez Europe Services GmbH (LU Polska)
Polskie Młyny S.A.
Premium Foods S.A.
Reckitt Benckiser Poland Sp. z o.o.
Sawex Sp. z o.o.
Tarczyński S.A.
Tom-Gast s.j.
VIMAX
Wabar
Wyborowa S.A. (V&S Luksusowa)
Szkolenia
dla retail
Adidas Poland Sp. z o.o.
Autogala Sp. z o.o.
Bać-Pol S.A.
BigStar LTD Sp. z o.o.
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Charlie Food & Friends Sp. z o.o.
Delfin ZOO
Designer Sp. z o.o.
Digel Polska Sp. z o.o.
Empik S.A.
Galeria Pomorska Investments Sp. z o.o.
Kolporter S.A.
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Motpol Sp. z o.o.
Platinium Wellness Sp. z o.o.
Redan S.A.
ShopDent.pl
SZARP Sp. z o.o. Sp. k.
Take Me HOME
Tom-Gast s.j.
TOP SECRET Sp. z o.o.
TravelPlanet.pl S.A.
TXM S.A.
VisionOptyk
Włoska Robota Sp. z o.o.
WM Brands Sp. z o.o.
Zdrowit S.A.
ABC Data S.A.
Action S.A.
AlleKurier Sp. z o.o.
Assa Abloy Poland Sp. z o.o.
Bluerank Sp. z o.o.
BULiGL
Craftware Sp. z o.o.
Cross Sp. z o.o.
DPS Software Sp. z o.o.
Eventim Sp. z o.o.
Hunters Sp. z o.o.
Indata Solutions S.A.
Infover Sp. z o.o.
International Data Group Poland S.A.
Lufthansa Systems Poland Sp. z o.o.
Lumesse Sp. z o.o.
Marcel S.A.
MetaPack Poland Sp. z o.o.
myTaxi Polska Sp. z o.o.
MSI Polska Sp. z o.o.
NASK
Nokia - Touch Point Sp. z o.o.
Nowa Era Sp. z o.o.
Petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o.
RavNet Sp. z o.o.
Rimi.pl
Sony Poland Sp. z o.o.
Szkolenia
dla przemysłu
Air Liquide Polska Sp. z o.o.
Alpla Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.
Amcor Flexibles Reflex Sp. z o.o.
Arcelor Mittal Poland S.A.
Avon Operations Polska Sp. z o.o.
Berry Superfos Poznań Sp. z o.o.
BP Europa SE Oddział w Polsce
Brenntag Polska Sp. z o.o.
C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
Castrol Lubricants Sp. z o.o.
Clariant Plastics & Coatings (Polska) Sp. z o.o.
Consolis Polska Sp. z o.o.
Coveris Rigid Polska Sp. z o.o.
Dax Cosmetics Sp. z o.o.
Dr. Schumacher Sp. z o.o.
Dynaxo Sp. z o.o.
Ergoferm Sp. z o.o.
Fluor S.A.
Fuchs Oil Corporation (PL) Sp. z o.o.
Gerda Hydomat Sp. z o.o.
INTERkrąż Sp. z o.o.
Kabel-Technik-Polska Sp. z o.o.
Kirchhoff Automotive Polska Sp. z o.o.
Komarko Sp. z o.o.
Kordus
Ledvance Sp. z o.o.
MEWA Textil-Service Sp. z o.o.
MMP Premium Polska Sp. z o.o.
MS więcej niż OKNA Sp. z o.o.
NUCO E. i G. Kosyl s.j.
Oknoplast Sp. z o.o.
Orlen Asfalt S.A.
PCC Synteza S.A.
PKN Orlen S.A.
Plastic Omnium Auto Sp. z o.o.
Plasticon Poland S.A.
Plastwil Sp. z o.o.
PPG Deco Polska Sp. z o.o.
Profilex Sp. z o.o. Sp. K.
Promark SA
Puratos Polska Sp. z o.o.
Stora Enso Wood Products Sp. z o.o.
SWM Poland GP Sp. z o.o. s.j.
Unico Polska Sp. z o.o. Sp. k.
Wilo Sp. z o.o.
Wzorcownia AL-BO
Yara Poland Sp. z o.o.
Szkolenia
dla branży budowlanej
Bouygues Immobilier Polska Sp. z o.o.
Bricoman Polska Sp. z o.o.
Budimex S.A.
Budlex S.A.
Budren Sp. z o.o.
CRH Materials Polska Sp. z o.o.
Consolis Polska Sp. z o.o.
Eko-Color Sp. z o.o.
Gabra
Lindab Sp. z o.o.
Lions Estate Sp. z o.o.
Manitu Solar PL Sp. z.o.o.
Miejski Zakład Dróg i Mostów Bytom
Oknoplast Sp. z o.o.
Orlen Asfalt S.A.
Pekabex S.A.
PKP PLK S.A. Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
PPG Deco Polska Sp. z o.o.
Real Estate Support
Rothlehner – Podesty Ruchome Sp. z o.o.
Royal Cement EU Sp. z o.o.
Saint-Gobain Polska Sp. z o.o.
Salwis Sp. z o.o.
Stora Enso Wood Products Sp. z o.o.
Ultrak Security Systems Sp. z o.o.
Warstal s.j.
Wilo Sp. z o.o.
Szkolenia
dla mediów i firm marketingowych
Bluerank Sp. z o.o.
Creality Sp. z o.o.
CzteryCzwarte Grupa Sp. z o.o. Sp. K.
Dragon Event
Focus Advantage Sp. z o.o.
ITI Neovision S.A.
Polska Agencja Prasowa S.A.
POS Lab International Sp. z o.o. Sp. K.
Prowokator Sp. z o.o.
Rimi.pl
Time S.A.
Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
Wirtualna Polska S.A.
Szkolenia
dla branży finansowej
Alior Bank S.A.
Bank BPS S.A.
Bank Pocztowy S.A.
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska S.A.
DnB Bank Polska S.A.
Dom Maklerski mBanku S.A.
GBS Międzyrzecz
Grupa BPS: 107 banków spółdzielczych
ING Bank Śląski S.A.
Inotis
MasterCard
mBank S.A.
mBank Hipoteczny S.A.
Nauczycielska Agencja Ubezpieczeniowa S.A.
Plus Bank S.A.
PKO BP S.A.
PKO Leasing S.A.
PZU Na Życie S.A.
TU Europa S.A.
TUiR WARTA S.A.
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
Szkolenia
dla branży medycznej
i farmaceutycznej
Apteka Magiczna Sp. z o.o.
Bausch & Lomb Sp. z o.o.
Centrum Badań Klinicznych PI-House Sp. z o.o.
HAYNE Polska Sp. z o.o.
JAI KUDO Polska Sp. z o.o.
Medicare Sp. z o.o.
Novartis Poland S.A.
OPDF S.A.
VisionOptyk
Zdrowit S.A.
Szkolenia
dla innych branż
ABC-Czepczyńsk Sp. z o.o.
ADI Global Distribution
Agrii Polska Sp. z o.o.
Alliance Française
Arbena Bis
Carambola LTD
Cieciórski, Wacławik Spółka Radców Prawnych
CNP Sp. z o.o.
Concordia Outsourcing Holding Sp. z o.o.
Coris Lex Services Sp. z o.o.
Cyberteam Sp. z o. o.
DalpineX
DNV GL Poland Sp. z o.o.
ETS Global BV Sp. z o.o.
Eurofins Sp. z o.o.
Freightliner PL Sp. z o.o.
Greenland Technologia EM Sp. z o.o.
International Investment Group S.A.
Inżynierowie.com Sp. z o.o.
Kancelaria CW
Logwin Poland Sp. z o.o.
Magenta Vision Polska Sp. z o.o.
MPO Sp. z o.o.
Packhelp S.A.
Panek S.A.
PLL LOT S.A. (Centralwings)
Politechnika Koszalińska
Politechnika Łódzka
Politechnika Warszawska
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
Polska Szkoła Dendrologii i Arborystyki
Poznański Park Naukowo-Technologiczny
P.P. „Porty Lotnicze”
printCARE Sp. z o.o. Sp. K.
Rolmax
SCA Hygiene Sp. z o.o.
Scotts Poland Sp. z o.o.
Sodexo Polska Sp. z o.o.
Sowelo Consulting Sp. z o.o.
Team Up Recruitment Sp. z o.o.
Teatr Lalek Arlekin w Łodzi
Trawena S.A.
Szkolenie managerskie
22 marca 2018
Szkolenie dla managerów
Czy to dla mnie?
Czy jesteś jedną z tych osób:
- Jesteś menedżerem lub liderem zespołu
- Zarządzasz zespołem
- Jesteś właścicielem firmy
- Przejąłeś zespół od innego menedżera
- Chcesz się rozwijać
To szkolenie jest dla Ciebie!
Szukasz szkolenia dla
Proponujemy otwarte szkolenie menedżerskie.
Do jakich sytuacji?
Czy szukasz dodatkowych możliwości aby:
- Utrzymać stabilny zespół na rynku pracownika
- Skutecznie zarządzać zespołem rozproszonym
- Delegować zadania i motywować ludzi, aby działali zgodnie z Twoimi oczekiwaniami
- Egzekwować realizację zadań bez konfliktów
- Przekazywać konstruktywny feedback
- Radzić sobie z pracownikiem roszczeniowym
- Zminimalizować narzekanie i konflikty w zespole
Znajdziesz je na tym szkoleniu.
Program szkolenia
Kluczowe punkty programu szkolenia:
- Rola menedżera w zarządzaniu zespołem
- Style zarządzania, wpływ na pracowników
- Delegowanie zadań i odpowiedzialności
- Informacja zwrotna – ocena i korygowanie
- Motywowanie pracowników
- System motywacyjny a system premiowy
- Trudne sytuacje w zarządzaniu – asertywność
- Obrona decyzji i reguł
- Typy kryzysów motywacyjnych pracowników
- Możliwości wpływu na pracownika narzekającego
- Rozwiązywanie konfliktów w zespole
Skontaktuj się z nami, aby otrzymać pełny program szkolenia dla managerów.
Metody szkolenia dla managerów
Jak pracujemy?
Szkolenie warsztatowe opiera się na nauce przez doświadczenie:
- Wraz z uczestnikami określimy sytuacje w komunikacji z pracownikiem, którymi się zajmiemy. Będziesz mógł wskazać na konkretne sytuacje z Twoich realiów.
- Tak powstanie scenariusz scenki. Zaprosimy uczestników do jej odegrania i nagrania na kamerę (na filmie obok znajdziesz przykład takiej scenki z naszym udziałem).
- Wspólnie przeanalizujemy nagranie – szukając optymalnych rozwiązań bez oceniania uczestników.
- Pokażemy nowe narzędzia komunikacyjne, adekwatne do tej sytuacji i możliwych reakcji pracownika.
- Następnie będziesz mógł przećwiczyć nowe umiejętności ze wsparciem trenerów.
- Jeśli masz specyficzne sytuacje, o których nie chcesz rozmawiać na forum grupy – będziesz mógł skorzystać z oddzielnych, indywidualnych konsultacji z trenerami (na koniec warsztatu).
Jak analizujemy scenki?
W komentarzach do filmu z naszym udziałem pokazujemy, na co zwracamy uwagę analizując sposób komunikacji menedżera.
Kto prowadzi szkolenia?
Mirosław Smoczyński

Od ponad 20 lat jestem menedżerem i właścicielem firmy.
Na początku mojej ścieżki zawodowej zajmowałem się psychoterapią. W latach
Z czasem zacząłem zajmować się także projektami rozwojowymi. W 2000 roku założyłem firmę STS. Prowadzę m.in. doradztwo oraz coaching indywidualny dla menedżerów. Publikuję też artykuły i poradniki dla menedżerów.
Specjalizuję się w doradztwie i projektach z zakresu umiejętności menedżerskich, handlowych i efektywnej komunikacji.
Prywatnie jestem pasjonatem podróży, motocykli i fotografii.
Rafał Mysiorek

Od ponad 20 lat jestem menedżerem, handlowcem i trenerem.
Doświadczenia zawodowe zdobywałem głównie w dużych korporacjach (Mars, Cadbury Wedel, Novartis Alima-Gerber). Przeszedłem ścieżkę od przedstawiciela handlowego do szefa sprzedaży. Obecnie zarządzam własną firmą handlową.
Z czasem zacząłem przygotowywać projekty szkoleniowo-rozwojowe dla menedżerów i handlowców. Od 2003 roku jestem współwłaścicielem STS. Ukończyłem studia z psychologii zarządzania zasobami ludzkimi, uzyskałem certyfikat trenera EAGT. Posiadam też doświadczenie w prowadzeniu treningów grupowych jako psychoterapeuta Gestalt.
Specjalizuję się w szkoleniach i konsultacjach z zakresu zarządzania, negocjacji, sprzedaży oraz komunikacji.
A w wolnym czasie realizuję swoją pasję, czyli podróże motocyklowe. Przejechałem m.in. całą trasę z RPA do Polski.
Poznaj nas bliżej
Nasze artykuły dla managerów
Jak być szefem na „rynku pracownika”?
Autor: Mirosław Smoczyński
Częstp spotykam się z pytaniami, jak być efektywnym szefem na „rynku pracownika” – gdy kandydatów do pracy jest mniej, niż wakatów. Tym bardziej, gdy ton na rynku pracy nadają „milenialsi” i „pokolenie Z”.
Czy szef może być kumplem?
Autor: Rafał Mysiorek
Często szkolę menedżerów, którzy po awansie zaczęli zarządzać zespołem, z którego sami się wywodzą. Zostali szefami własnych kolegów.
Jak zbudować pozycję i autorytet szefa?
Jak wyrwać z rutyn i nastawień zespół handlowy?
Autor: Mirosław Smoczyński
Jak powstają nastawienia i rutyny w komunikacji? Które ich aspekty są korzystne, a które nie? Co może wpływać korzystnie na nastawienia rozmówców? Jak radzić sobie z własnymi nastawieniami?
Toksyczny pracownik w zespole
Autor: Mirosław Smoczyński
Krytyczne uwagi słyszę od pracownika już od wielu lat. Ostatnio doszło już do tego, że krytykuje mnie otwarcie przy całym zespole.
Jak zmienić „toksyczną” postawę pracownika?
Nie tak wyobrażałem sobie bycie szefem…
Autor: Rafał Mysiorek
Często słyszę od menedżerów:
Inaczej to sobie wyobrażałem…
Jak uniknąć typowych pułapek szefa?
Zanim rozliczysz pracownika z realizacji zadania
Autor: Mirosław Smoczyński
Każdy menedżer przeżywa frustrację związaną z tym, że podwładni nie realizują zadań zgodnie z jego wyobrażeniem.
Jak egzekwować sposób realizacji zadania?
Nic tak nie utrudnia motywowania, jak kasa
Autor: Rafał Mysiorek
Jeśli pieniądze to jedyne narzędzie do zwiększania zaangażowania pracowników, to szef szybko znajdzie się w kłopotach.
Jak menedżer może motywować ludzi?
Oni są jacyś zdemotywowani…
Autor: Rafał Mysiorek
Pewien prezes tak opisał swój mi zespół:
Niektórzy są jacyś zdemotywowani. Gdy proszę, aby zrobili coś więcej, od razu mają różne roszczenia…
Jak motywować i budować zaangażowanie ludzi?
To jest oczywiste…
Autor: Rafał Mysiorek
Miałem okazję pracować szkoleniowo z wieloma szefami: liderami, menedżerami zespołów, właścicielami firm. Gdy pytam czego oczekują od swoich pracowników, odpowiedź najczęściej brzmi:
– To czego oczekuję jest… oczywiste! Tylko co zrobić, żeby pracownikowi chciało się to zrobić?
Komunikacja instrumentalna i podmiotowa w biznesie
Autor: Mirosław Smoczyński
Ostatnio uczestniczyłem w kilku rozmowach dotyczących trudności w zarządzaniu pracownikami z pokolenia X, Y, C itp.
Jak wpływać na stabilność zespołu?
Doświadczony handlowiec nie realizuje targetów
Autor: Mirosław Smoczyński
Szef zatrudnia w zespole handlowca z dużym doświadczeniem. Po kilku miesiącach okazuje się, że nie realizuje planów sprzedaży.
Co jest przyczyną? Co może w tej sytuacji zrobić menedżer sprzedaży?
Co wyróżnia to szkolenie
– opinie uczestników
Opinia dyrektora zarządzającego
Rewelacyjny kontakt z uczestnikami, a wiedza podana w bardzo „zjadliwy” sposób. Firmę poznałem w 2002 roku, na początku swojej kariery managerskiej. W tym roku wspólnie przeprowadziliśmy szkolenie dla części mojego zespołu… To już 16 lat, kiedy polecam STS!
Wojciech Węcławek
Managing Director, Saint-Gobain
Opinia właściciela firmy
Cenię trenerów STS za ich merytoryczne oraz metodyczne przygotowanie. Nasi przeszkoleni pracownicy wracają do nas z dużą dawką wiedzy, ćwiczonych umiejętności praktycznych oraz inspiracji do dalszego działania. Polecam szkolenia STS firmom, które są gotowe na realny rozwój swojej kadry.
Sebastian Majcher
Business Partner, Eagle Eye
Opinia Dyrektor Działu Rozwoju
Dzięki rozwijanym umiejętnościom związanym z komunikacją szefowie mogą osiągnąć swoje cele przy mniejszym stresie swoich pracowników. Pokazaliście, jak niewiele potrzeba, aby przy dodaniu do komunikacji odrobiny asertywności i szczypty szacunku, osiągnąć zamierzone cele w organizacji. Może i nie zmieniacie ludzi, ale od tego warsztatu czuję, że będę innym szefem.
Tomasz Jasnos
Dyrektor Działu Rozwoju, Petrosoft.pl Sp. z o.o.
Opinia dyrektora handlowego
Zajęcia były prowadzone w atmosferze sprzyjającej poszukiwaniu praktycznych rozwiązań, możliwych do zastosowania w realizacji celów menedżerskich. Prowadzący dołożyli wszelkich starań, aby uczestnicy zaangażowali się w ćwiczenia i tworzenie nowych narzędzi, przydatnych w codziennej pracy.
Mirosław Spaniał
Dyrektor Handlowy, Premium Foods
Opinia asystentki zarządu
Profesjonalizm, bardzo dobre obeznanie w tematyce szkolenia, łatwy przystępny sposób przekazywania wiedzy i umiejętności oraz interaktywne zajęcia. Polecam ten duet.
Sylwia Kowalewska
Asystentka Zarządu, Mewa Textil-Service
Opinia menedżerki
Dziękujemy za szkolenie, które choć zbyt krótkie, było dla nas profesjonalnie przygotowane i prowadzone, dało nam poczucie rozwoju oraz efektywnie wykorzystanego czasu, przebiegało w atmosferze szacunku, bezpieczeństwa i życzliwości. Na takie szkolenie czekałyśmy całe zawodowe życie.
Uczestniczki szkolenia dla menedżerek
Opinia z ankiety po szkoleniu
Fajna i wartościowa analiza nagrywanych scen, które rzeczywiście mogą przydać się w pracy. Praktyczne ćwiczenia, dawały możliwość przećwiczenia zdobytej wiedzy.
Opinia menedżera zamieszczona w ankiecie po szkoleniu
Formy szkolenia managerskiego
Szkolenie menedżerskie online w grupie do 12 osób z różnych firm.
Oprócz praktycznego warsztatu, zyskujesz możliwość wymiany doświadczeń z innymi menedżerami.
Najbliższe spotkania:
19 lutego 2021 r.
26 lutego 2021 r.
Szkolenie warsztatowe
Warsztaty zakładają aktywny udział uczestników.
Dzięki wykorzystaniu case study zajmujemy się realnymi sytuacjami z pracy menedżera.
Praca z kamerą umożliwia obiektywne przyjrzenie się realnym mechanizmom komunikacyjnym. Zaangażowanie dwóch trenerów pozwala na indywidualny, praktyczny trening umiejętności menedżerskich.
Warsztaty online z interakcją i indywidualnymi ćwiczeniami.
Każdy warsztat prowadzi dwóch trenerów. To umożliwia aranżowanie indywidualnych ćwiczeń w podgrupach.
Szkolenie online najczęściej ma formę cyklu 4-godzinnych modułów
Konsultacje
indywidualne
Ta forma pracy pozwala na wypracowanie indywidualnego planu szkolenia, także w połączeniu różnych obszarów merytorycznych.
Stwarza okazję do bardzo intensywnego, praktycznego treningu umiejętności menedżerskich w relacji indywidualnej z trenerem.
Zyskujesz możliwość oddzielnego omówienia każdej sytuacji.
Etapy pracy
1 etap
PRZYGOTOWANIE SZKOLENIA MENEDŻERSKIEGO
Aby dostosować program do Twoich oczekiwań i specyfiki zespołu proponujemy spotkanie z grupą uczestników, ich przełożonym oraz zleceniodawcą szkolenia (np. HR)
Na tej podstawie przygotujemy propozycję programu szkolenia, którą przedstawimy do Twojej konsultacji i decyzji.
2 etap
REALIZACJA SZKOLENIA DLA MANAGERÓW
Dzięki wcześniej zabranej wiedzy oraz wspólnie ustalonemu zakresowi dostarczamy szkolenie, które jest dopasowane do specyfiki Twojej Firmy i zespołu.
Szkolenie warsztatowe prowadzi 2 trenerów. Umożliwia to indywidualny trening i pracę z kamerą.
Wspólnie ustalamy termin i przyjeżdżamy w wybrane przez Ciebie miejsce szkolenia. Warsztaty trwają najczęściej 2 lub 3 dni.
3 etap
WSPARCIE WE WDROŻENIU
Gwarantujemy serwis poszkoleniowy – bezpłatne konsultacje telefoniczne i mailowe dla wszystkich uczestników przez 6 miesięcy.
Po kilku tygodniach proponujemy follow-up, podczas którego uczestnicy koncentrują się na poszukiwaniu rozwiązań trudnych sytuacji, z którymi zetknęli się wdrażając nowe umiejętności.
Kogo szkoliliśmy?
Szkolenia
dla FMCG
ArtCoffee Sp. z o.o.
Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o.
Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o.
Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.
Colgate-Palmolive Poland Sp. z o.o.
EuroSer Sp. z o.o.
Herbalife Polska Sp. z o.o.
Mars Polska Sp. z o.o.
Maspex Wadowice Sp. z o.o.
Mondelez Europe Services GmbH (LU Polska)
Polskie Młyny S.A.
Premium Foods S.A.
Reckitt Benckiser Poland Sp. z o.o.
Sawex Sp. z o.o.
Tarczyński S.A.
Tom-Gast s.j.
VIMAX
Wabar
Wyborowa S.A. (V&S Luksusowa)
Szkolenia
dla retail
Adidas Poland Sp. z o.o.
Autogala Sp. z o.o.
Bać-Pol S.A.
BigStar LTD Sp. z o.o.
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Charlie Food & Friends Sp. z o.o.
Delfin ZOO
Designer Sp. z o.o.
Digel Polska Sp. z o.o.
Empik S.A.
Galeria Pomorska Investments Sp. z o.o.
Kolporter S.A.
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Motpol Sp. z o.o.
Platinium Wellness Sp. z o.o.
Redan S.A.
ShopDent.pl
SZARP Sp. z o.o. Sp. k.
Take Me HOME
Tom-Gast s.j.
TOP SECRET Sp. z o.o.
TravelPlanet.pl S.A.
TXM S.A.
VisionOptyk
Włoska Robota Sp. z o.o.
WM Brands Sp. z o.o.
Zdrowit S.A.
ABC Data S.A.
Action S.A.
AlleKurier Sp. z o.o.
Assa Abloy Poland Sp. z o.o.
Bluerank Sp. z o.o.
BULiGL
Craftware Sp. z o.o.
Cross Sp. z o.o.
DPS Software Sp. z o.o.
Eventim Sp. z o.o.
Hunters Sp. z o.o.
Indata Solutions S.A.
Infover Sp. z o.o.
International Data Group Poland S.A.
Lufthansa Systems Poland Sp. z o.o.
Lumesse Sp. z o.o.
Marcel S.A.
MetaPack Poland Sp. z o.o.
myTaxi Polska Sp. z o.o.
MSI Polska Sp. z o.o.
NASK
Nokia - Touch Point Sp. z o.o.
Nowa Era Sp. z o.o.
Petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o.
RavNet Sp. z o.o.
Rimi.pl
Sony Poland Sp. z o.o.
Szkolenia
dla przemysłu
Air Liquide Polska Sp. z o.o.
Alpla Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.
Amcor Flexibles Reflex Sp. z o.o.
Arcelor Mittal Poland S.A.
Avon Operations Polska Sp. z o.o.
Berry Superfos Poznań Sp. z o.o.
BP Europa SE Oddział w Polsce
Brenntag Polska Sp. z o.o.
C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
Castrol Lubricants Sp. z o.o.
Clariant Plastics & Coatings (Polska) Sp. z o.o.
Consolis Polska Sp. z o.o.
Coveris Rigid Polska Sp. z o.o.
Dax Cosmetics Sp. z o.o.
Dr. Schumacher Sp. z o.o.
Dynaxo Sp. z o.o.
Ergoferm Sp. z o.o.
Fluor S.A.
Fuchs Oil Corporation (PL) Sp. z o.o.
Gerda Hydomat Sp. z o.o.
INTERkrąż Sp. z o.o.
Kabel-Technik-Polska Sp. z o.o.
Kirchhoff Automotive Polska Sp. z o.o.
Komarko Sp. z o.o.
Kordus
Ledvance Sp. z o.o.
MEWA Textil-Service Sp. z o.o.
MMP Premium Polska Sp. z o.o.
MS więcej niż OKNA Sp. z o.o.
NUCO E. i G. Kosyl s.j.
Oknoplast Sp. z o.o.
Orlen Asfalt S.A.
PCC Synteza S.A.
PKN Orlen S.A.
Plastic Omnium Auto Sp. z o.o.
Plasticon Poland S.A.
Plastwil Sp. z o.o.
PPG Deco Polska Sp. z o.o.
Profilex Sp. z o.o. Sp. K.
Promark SA
Puratos Polska Sp. z o.o.
Stora Enso Wood Products Sp. z o.o.
SWM Poland GP Sp. z o.o. s.j.
Unico Polska Sp. z o.o. Sp. k.
Wilo Sp. z o.o.
Wzorcownia AL-BO
Yara Poland Sp. z o.o.
Szkolenia
dla branży budowlanej
Bouygues Immobilier Polska Sp. z o.o.
Bricoman Polska Sp. z o.o.
Budimex S.A.
Budlex S.A.
Budren Sp. z o.o.
CRH Materials Polska Sp. z o.o.
Consolis Polska Sp. z o.o.
Eko-Color Sp. z o.o.
Gabra
Lindab Sp. z o.o.
Lions Estate Sp. z o.o.
Manitu Solar PL Sp. z.o.o.
Miejski Zakład Dróg i Mostów Bytom
Oknoplast Sp. z o.o.
Orlen Asfalt S.A.
Pekabex S.A.
PKP PLK S.A. Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
PPG Deco Polska Sp. z o.o.
Real Estate Support
Rothlehner – Podesty Ruchome Sp. z o.o.
Royal Cement EU Sp. z o.o.
Saint-Gobain Polska Sp. z o.o.
Salwis Sp. z o.o.
Stora Enso Wood Products Sp. z o.o.
Ultrak Security Systems Sp. z o.o.
Warstal s.j.
Wilo Sp. z o.o.
Szkolenia
dla mediów i firm marketingowych
Bluerank Sp. z o.o.
Creality Sp. z o.o.
CzteryCzwarte Grupa Sp. z o.o. Sp. K.
Dragon Event
Focus Advantage Sp. z o.o.
ITI Neovision S.A.
Polska Agencja Prasowa S.A.
POS Lab International Sp. z o.o. Sp. K.
Prowokator Sp. z o.o.
Rimi.pl
Time S.A.
Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
Wirtualna Polska S.A.
Szkolenia
dla branży finansowej
Alior Bank S.A.
Bank BPS S.A.
Bank Pocztowy S.A.
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska S.A.
DnB Bank Polska S.A.
Dom Maklerski mBanku S.A.
GBS Międzyrzecz
Grupa BPS: 107 banków spółdzielczych
ING Bank Śląski S.A.
Inotis
MasterCard
mBank S.A.
mBank Hipoteczny S.A.
Nauczycielska Agencja Ubezpieczeniowa S.A.
Plus Bank S.A.
PKO BP S.A.
PKO Leasing S.A.
PZU Na Życie S.A.
TU Europa S.A.
TUiR WARTA S.A.
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
Szkolenia
dla branży medycznej
i farmaceutycznej
Apteka Magiczna Sp. z o.o.
Bausch & Lomb Sp. z o.o.
Centrum Badań Klinicznych PI-House Sp. z o.o.
HAYNE Polska Sp. z o.o.
JAI KUDO Polska Sp. z o.o.
Medicare Sp. z o.o.
Novartis Poland S.A.
OPDF S.A.
VisionOptyk
Zdrowit S.A.
Szkolenia
dla innych branż
ABC-Czepczyńsk Sp. z o.o.
ADI Global Distribution
Agrii Polska Sp. z o.o.
Alliance Française
Arbena Bis
Carambola LTD
Cieciórski, Wacławik Spółka Radców Prawnych
CNP Sp. z o.o.
Concordia Outsourcing Holding Sp. z o.o.
Coris Lex Services Sp. z o.o.
Cyberteam Sp. z o. o.
DalpineX
DNV GL Poland Sp. z o.o.
ETS Global BV Sp. z o.o.
Eurofins Sp. z o.o.
Freightliner PL Sp. z o.o.
Greenland Technologia EM Sp. z o.o.
International Investment Group S.A.
Inżynierowie.com Sp. z o.o.
Kancelaria CW
Logwin Poland Sp. z o.o.
Magenta Vision Polska Sp. z o.o.
MPO Sp. z o.o.
Packhelp S.A.
Panek S.A.
PLL LOT S.A. (Centralwings)
Politechnika Koszalińska
Politechnika Łódzka
Politechnika Warszawska
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
Polska Szkoła Dendrologii i Arborystyki
Poznański Park Naukowo-Technologiczny
P.P. „Porty Lotnicze”
printCARE Sp. z o.o. Sp. K.
Rolmax
SCA Hygiene Sp. z o.o.
Scotts Poland Sp. z o.o.
Sodexo Polska Sp. z o.o.
Sowelo Consulting Sp. z o.o.
Team Up Recruitment Sp. z o.o.
Teatr Lalek Arlekin w Łodzi
Trawena S.A.