Szkolenie:
Merchandising

 
 
 

Pobierz ofertę
Wpisz swój adres e-mail, a natychmiast wyślemy Ci naszą ofertę 🙂
Wyślij do mnie ofertę
Interesują mnie...
Szkolenie grupowe zamknięte – tylko dla mojej firmy
Szkolenie grupowe otwarte – osoby z różnych firm w jednej grupie
Szkolenie indywidualne – tylko dla mnie

lub

Inni wybrali też: otwarte szkolenie handlowe
„Techniki sprzedaży i negocjacje cenowe”: Warszawa, 12-13 lutego 2020 r. (termin gwarantowany). Więcej informacji »

Program szkolenia

Dla kogo?

Szkolenie dla przedstawicieli handlowych, sprzedawców, merchandiserów, menedżerów sprzedaży, product- i category-managerów oraz osób odpowiadających za eskpozycję w punktach handlowych.

 
Realizacja szkolenia

Podczas warsztatu wykorzystujemy case-study, zdjęcia przykładowych ekspozycji i ćwiczenia na planogramach. Proponujemy także praktyczny trening umiejętności – układanie produktów firmy w realnym punkcie handlowym.

Trenowane umiejętności

  • Jak ekspozycja wpływa na sprzedaż, rozpoznawalność i pozycję marki?
  • Jakie są korzyści z merchandisingu: dla handlowca, dla właściciela punktu, dla klienta?
  • Gdzie wyeksponować produkt lub materiały promocyjne, aby przyciągnąć uwagę klienta?
  • Jak rozpoznać i wykorzystać ścieżki klientów w punkcie handlowym do ekspozycji w najskuteczniejszych miejscach?
  • Jak skutecznie wykorzystać całą powierzchnię sprzedaży i zwiększyć zysk „z metra”?
  • Jak przygotować ekspozycję, aby odnosiła się do potrzeb i nawyków różnych klientów?
  • Jak ułożyć produkty, aby zwiększyć sprzedaż?
  • Jak rozmawiać z właścicielem punktu, aby utrzymać standard ekspozycji na dłużej?

Zakres merytoryczny szkolenia

  • Najważniejsze zasady merchandisingu
  • Przykładowe strategie i ich wyniki
  • 7 kroków osiągania idealnej ekspozycji
  • Merchandising w sieci handlowej
  • Merchandising w sklepie tradycyjnym
  • Wykorzystanie „ścieżek klienta”
  • Miejsca otwarcia i zamknięcia „portfela klienta”
  • Planogramy – optymalne miejsca ekspozycji
  • Ekspozycja towarów na półkach (shelf plan)
  • Multifacing – wpływ na obrót
  • Wykorzystanie oznaczeń i wizualizacji
  • Pozycjonowanie produktów
  • Typy klientów – dostosowanie ekspozycji
  • Wykorzystanie materiałów POS
  • Rozmowa z właścicielem o merchandisingu
  • Zajęcia praktyczne w punkcie handlowym
Pobierz ofertę

lub

Jak pracujemy?

Szkolenie
warsztatowe

Warsztaty zakładają aktywny udział uczestników i indywidualny trening.

Ćwiczenia z wykorzystaniem materiałów i produktów Firmy umożliwiają szybkie wdrożenie nowych umiejętności w placówkach handlowych.

Dzięki wykorzystaniu case study zajmujemy się realnymi sytuacjami z codziennej pracy.

Szkolenie
dla małej grupy

Rozwiązanie dla grup 1-3 osób.

To alternatywa dla szkoleń otwartych. Zapomnij o odwołanych szkoleniach, dalekich dojazdach, odległych terminach…

Szkolenie ma formę cyklu 3-godzinnych spotkań. Wykorzystujemy m.in. pracę z case’ami, ćwiczenia na planogramach, mini-symulacje, pracę z kamerą i wymianę doświadczeń.

Konsultacje
indywidualne

Ta forma pracy pozwala na wypracowanie indywidualnego planu szkolenia, także w połączeniu różnych obszarów merytorycznych.

Stwarza okazję do bardzo intensywnego, praktycznego treningu umiejętności merchandisingu w relacji indywidualnej z trenerem.

Zyskujesz możliwość oddzielnego omówienia każdego narzędzia.

Etapy pracy

1 etap

PRZYGOTOWANIE SZKOLENIA

Aby dostosować program do Państwa oczekiwań i specyfiki Firmy, proponujemy spotkanie z grupą uczestników, ich przełożonym oraz obserwację sytuacji w punktach handlowych (np. wspólne wizyty z handlowcami, wykonanie zdjęć itp.).

Na tej podstawie przygotujemy propozycję programu szkolenia, którą ostatecznie modyfikujemy i potwierdzamy z menedżerem szkolonego zespołu.

2 etap

REALIZACJA SZKOLENIA

Dzięki wcześniej zabranej wiedzy oraz wspólnie ustalonemu zakresowi dostarczamy szkolenie, które jest dopasowane do produktów i standardów Firmy.

Szkolenie warsztatowe prowadzi 2 trenerów, co umożliwia indywidualny trening umiejętności.

Wspólnie ustalamy termin i przyjeżdżamy w wybrane przez Państwa miejsce szkolenia. Warsztaty trwają najczęściej 2 dni.

3 etap

WSPARCIE WE WDROŻENIU

Gwarantujemy serwis poszkoleniowy – bezpłatne konsultacje telefoniczne i mailowe dla wszystkich uczestników przez 6 miesięcy.

Po kilku tygodniach proponujemy follow-up, podczas którego uczestnicy koncentrują się na poszukiwaniu rozwiązań trudnych sytuacji, z którymi zetknęli się wdrażając nowe umiejętności.

Dodatkowo proponujemy szkolenia menedżerskie, dzięki któremu bezpośredni przełożeni będą mieli możliwość wspierania pracowników we wdrażaniu nowych umiejętności.

Pobierz ofertę

lub

Kto prowadzi szkolenia?

Rafał Mysiorek

Rafał Mysiorek

Od ponad 20 lat zajmuję się merchandisingiem.

Doświadczenia zawodowe i merchandisingowe zdobywałem głównie w dużych korporacjach (Mars, Cadbury Wedel, Novartis Alima-Gerber). Przeszedłem ścieżkę od przedstawiciela handlowego do szefa sprzedaży. Obecnie zarządzam własną firmą handlową.

Z czasem zacząłem przygotowywać projekty szkoleniowo-rozwojowe dla handlowców i menedżerów. Od 2003 roku jestem współwłaścicielem STS. Posiadam certyfikat trenera EAGT oraz doświadczenie w prowadzeniu treningów grupowych jako psychoterapeuta Gestalt.

Specjalizuję się w szkoleniach i konsultacjach z zakresu sprzedaży, merchandisingu, zarządzania oraz komunikacji.

A w wolnym czasie realizuję swoją pasję, czyli podróże motocyklowe. Przejechałem m.in. całą trasę z RPA do Polski.

Jacek Jóźwiak

Jacek Jóźwiak

Od ponad 10 lat jestem handlowcem i trenerem.

Początki mojej kariery zawodowej to zarządzaniem zespołem wolontariuszy w organizacji pozarządowej. W biznesie zacząłem zdobywać także doświadczenia w sieci Auchan-Elea (merchandising w sieci handlowej), a następnie we własnej firmie handlowej.

Doskonaląc swój warsztat trenerski, ukończyłem XIII Szkołę Liderów Społeczeństwa Obywatelskiego oraz Szkołę Trenerów Organizacji Pozarządowych.

Z STS na stałe współpracuję od 2008 roku. Specjalizuję się w szkoleniach handlowych, negocjacyjnych i managerskich. Odpowiadam także za kontakt z klientami i organizację szkoleń.

Prywatnie jestem pasjonatem gór i podróży. Konsekwentnie zdobywam koronę polskich gór.

Mirosław Smoczyński

Mirosław Smoczyński

Od ponad 20 lat jestem handlowcem i właścicielem firmy.

Na początku mojej kariery zawodowej zajmowałem się psychoterapią. W latach 90-tych przeszedłem do biznesu. Założyłem własną firmę, sprzedawałem jej produkty i usługi, z czasem zacząłem zarządzać zespołem handlowców.

Od wielu lat zajmuję się także projektami rozwojowymi. W 2000 roku założyłem firmę STS. Prowadzę m.in. doradztwo oraz coaching indywidualny dla handlowców. Publikuję też artykuły i poradniki.

Specjalizuję się w doradztwie i projektach z zakresu umiejętności handlowych (sprzedaży, negocjacji), managerskich i efektywnej komunikacji.

Prywatnie jestem pasjonatem podróży, motocykli i fotografii.

Pobierz ofertę

lub

Kogo szkoliliśmy?

Szkolenia
dla FMCG

ArtCoffee Sp. z o.o.
Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o.
Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o.
Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.
Colgate-Palmolive Poland Sp. z o.o.
EuroSer Sp. z o.o.
Herbalife Polska Sp. z o.o.
Mars Polska Sp. z o.o.
Maspex Wadowice Sp. z o.o.
Mondelez Europe Services GmbH (LU Polska)
Polskie Młyny S.A.
Premium Foods S.A.
Sawex Sp. z o.o.
Tarczyński S.A.
Tom-Gast s.j.
VIMAX
Wabar
Wyborowa S.A. (V&S Luksusowa)

Szkolenia
dla retail

Adidas Poland Sp. z o.o.
Autogala Sp. z o.o.
Bać-Pol S.A.
BigStar LTD Sp. z o.o.
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Charlie Food & Friends Sp. z o.o.
Digel Polska Sp. z o.o.
Empik S.A.
Galeria Pomorska Investments Sp. z o.o.
Kolporter S.A.
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Platinium Wellness Sp. z o.o.
Redan S.A.
ShopDent.pl
Take Me HOME
Tom-Gast s.j.
TOP SECRET Sp. z o.o.
TravelPlanet.pl S.A.
TXM S.A.
VisionOptyk
WM Brands Sp. z o.o.
Zdrowit S.A.

Szkolenia
dla IT

ABC Data S.A.
Action S.A.
AlleKurier Sp. z o.o.
AlleKurier Sp. z o.o.
Assa Abloy Poland Sp. z o.o.
Bluerank Sp. z o.o.
BULiGL
Cross Sp. z o.o.
DPS Software Sp. z o.o.
Eagle Eye Staffing Solutions
Eventim Sp. z o.o.
Hunters Sp. z o.o.
Indata Solutions S.A.
Infover Sp. z o.o.
International Data Group Poland S.A.
Lufthansa Systems Poland Sp. z o.o.
Lumesse Sp. z o.o.
Marcel S.A.
MetaPack Poland Sp. z o.o.
myTaxi Polska Sp. z o.o.
NASK
Nokia - Touch Point Sp. z o.o.
Nowa Era Sp. z o.o.
Petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o.
RavNet Sp. z o.o.
Rimi.pl
Sony Poland Sp. z o.o.

Szkolenia
dla przemysłu

Alpla Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.
Arcelor Mittal Poland S.A.
Avon Operations Polska Sp. z o.o.
BP Europa SE Oddział w Polsce
Brenntag Polska Sp. z o.o.
C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
Castrol Lubricants Sp. z o.o.
Clariant Plastics & Coatings (Polska) Sp. z o.o.
Consolis Polska Sp. z o.o.
Coveris Rigid Polska Sp. z o.o.
Dynaxo Sp. z o.o.
Ergoferm Sp. z o.o.
Fuchs Oil Corporation (PL) Sp. z o.o.
INTERkrąż Sp. z o.o.
Kabel-Technik-Polska Sp. z o.o.
Kirchhoff Automotive Polska Sp. z o.o.
Kordus
MEWA Textil-Service Sp. z o.o.
MMP Premium Polska Sp. z o.o.
NUCO E. i G. Kosyl s.j.
Oknoplast Sp. z o.o.
Orlen Asfalt S.A.
PCC Synteza S.A.
PKN Orlen S.A.
Plastic Omnium Auto Sp. z o.o.
Plastwil Sp. z o.o.
PPG Deco Polska Sp. z o.o.
Profilex Sp. z o.o. Sp. K.
Puratos Polska Sp. z o.o.
Stora Enso Wood Products Sp. z o.o.
SWM Poland GP Sp. z o.o. s.j.
Wilo Sp. z o.o.
Wzorcownia AL-BO
Yara Poland Sp. z o.o.

Szkolenia
dla branży budowlanej

Arcelor Mittal Poland S.A.
Bouygues Immobilier Polska Sp. z o.o.
Budimex S.A.
Budlex S.A.
C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
Consolis Polska Sp. z o.o.
Kabel-Technik-Polska Sp. z o.o.
Lindab Sp. z o.o.
Lions Estate Sp. z o.o.
Oknoplast Sp. z o.o.
Orlen Asfalt S.A.
Pekabex S.A.
PKP PLK S.A. Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
PPG Deco Polska Sp. z o.o.
Real Estate Support
Rothlehner – Podesty Ruchome Sp. z o.o.
Saint-Gobain Polska Sp. z o.o.
Stora Enso Wood Products Sp. z o.o.
Ultrak Security Systems Sp. z o.o.
Wilo Sp. z o.o.

Szkolenia
dla mediów i firm marketingowych

Bluerank Sp. z o.o.
Creality Sp. z o.o.
CzteryCzwarte Grupa Sp. z o.o. Sp. K.
Focus Advantage Sp. z o.o.
ITI Neovision S.A.
Polska Agencja Prasowa S.A.
POS Lab International Sp. z o.o. Sp. K.
Prowokator Sp. z o.o.
Rimi.pl
Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
Wirtualna Polska S.A.

Szkolenia
dla branży finansowej

Alior Bank S.A.
Bank BPS S.A.
Bank Pocztowy S.A.
Credit Agricole Bank Polska S.A.
DnB Bank Polska S.A.
Dom Maklerski mBanku S.A.
EGB Finanse Sp. z o.o.
EGB Investments S.A.
GBS Międzyrzecz
Grupa BPS: 107 banków spółdzielczych
ING Bank Śląski S.A.
Inotis
MasterCard
mBank S.A.
mBank Hipoteczny S.A.
Nauczycielska Agencja Ubezpieczeniowa S.A.
Plus Bank S.A.
PKO BP S.A.
PKO Leasing S.A.
PZU Na Życie S.A.
TU Europa S.A.

Szkolenia
dla branży medycznej
i farmaceutycznej

Apteka Magiczna Sp. z o.o.
Bausch & Lomb Sp. z o.o.
HAYNE Polska Sp. z o.o.
JAI KUDO Polska Sp. z o.o.
Medicare Sp. z o.o.
Novartis Poland S.A.
OPDF S.A.
VisionOptyk
Zdrowit S.A.

Szkolenia
dla innych branż

ADI Global Distribution
Agrii Polska Sp. z o.o.
Alliance Française
Arbena Bis
Carambola LTD
Coris Lex Services Sp. z o.o.
DNV GL Poland Sp. z o.o.
EduBroker Sp. z o.o.
ETS Global BV Sp. z o.o.
Eurofins Sp. z o.o.
Freightliner PL Sp. z o.o.
Greenland Technologia EM Sp. z o.o.
International Investment Group S.A.
Logwin Poland Sp. z o.o.
Magenta Vision Polska Sp. z o.o.
MPO Sp. z o.o.
Panek S.A.
PLL LOT S.A. (Centralwings)
Politechnika Łódzka
Politechnika Warszawska
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
Poznański Park Naukowo-Technologiczny
P.P. „Porty Lotnicze”
printCARE Sp. z o.o. Sp. K.
Rolmax
SCA Hygiene Sp. z o.o.
Scotts Poland Sp. z o.o.
Sodexo Polska Sp. z o.o.
Sowelo Consulting Sp. z o.o.
Trawena S.A.

Pobierz ofertę

lub

Dołącz do nas Facebook STS LinkedIn STS