Otwarte szkolenie zakupowe
Negocjacje zakupowe

 
 

Pobierz ofertę
Wpisz swój adres e-mail, a natychmiast wyślemy Ci naszą ofertę 🙂
Wyślij do mnie ofertę
Interesują mnie...
Szkolenie grupowe zamknięte – tylko dla mojej firmy
Szkolenie grupowe otwarte – osoby z różnych firm w jednej grupie
Szkolenie indywidualne – tylko dla mnie

lub

Szkolenie „Negocjacje zakupowe”

Czy to dla mnie?

 
Czy jesteś jedną z tych osób:

  • Prowadzisz rozmowy lub negocjacje z dostawcami, vendorami, podwykonawcami itp.
  • Chcesz skuteczniej negocjować korzystne warunki kontraktów
  • Jesteś np. kupcem, specjalistą ds. zakupów, product managerem, kierownikiem kontraktu, zakupowcem itp.

To szkolenie jest dla Ciebie!

Przygotowujemy też zamknięte szkolenia dla działu zakupów.

Do jakich sytuacji?

 
Gdy szukasz dodatkowych możliwości aby:

  • Wzmocnić swoją pozycję negocjacyjną, zwłaszcza gdy masz ograniczony wybór dostawców
  • Rozpoznać blef i realne granice kontrahenta
  • Weryfikować w rozmowie wiarygodność dostawcy
  • Radzić sobie z grami i manipulacjami handlowców
  • Kontrolować przebieg negocjacji zakupowych
  • „Dogadać się”, gdy każdy obstaje przy swoim, a jesteście „skazani na współpracę” (np. umowa globalna, negocjacje z „monopolistą”)
  • Skutecznie egzekwować realizację warunków kontraktu

Program szkolenia

 
Kluczowe punkty szkolenia kupieckiego:

  • Kreowanie pozycji „Ważnego Klienta”
  • Gry i techniki negocjacji zakupowych
  • Kontrolowanie procesu negocjacji
  • Negocjacje z „monopolistą”
  • Komunikacja nieświadoma w negocjacjach
  • Negocjacje cenowe i strategia wymian
  • Trudne sytuacje – asertywność kupiecka
  • Wychodzenie z impasu w negocjacjach
  • Egzekwowanie ustaleń podczas realizacji kontraktu

Cały program znajdziesz w ofercie do pobrania.

Pobierz ofertę

lub

Metody szkolenia z negocjacji zakupowych

Jak pracujemy?

Szkolenie warsztatowe opiera się na nauce przez doświadczenie:

  • Wraz z uczestnikami określimy sytuacje w negocjacjach z dostawcą lub podwykonawcą, którymi się zajmiemy. Będziesz mógł wskazać na konkretne sytuacje z Twoich realiów.
  • Tak powstanie scenariusz scenki. Zaprosimy uczestników do jej odegrania i nagrania na kamerę (na filmie obok znajdziesz przykład takiej scenki z naszym udziałem).
  • Wspólnie przeanalizujemy nagranie – szukając optymalnych rozwiązań bez oceniania uczestników.
  • Pokażemy nowe narzędzia komunikacyjne i handlowe, adekwatne do tej sytuacji i możliwych reakcji dostawcy / podwykonawcy.
  • Następnie będziesz mógł przećwiczyć nowe umiejętności ze wsparciem trenerów.
  • Jeśli masz specyficzne sytuacje, o których nie chcesz rozmawiać na forum grupy – będziesz mógł skorzystać z oddzielnych, indywidualnych konsultacji z trenerami (na koniec warsztatu). Mogą dotyczyć np. trudnych sytuacji, specyfiki Twojej branży, gier handlowych i manipulacji handlowców z którymi się spotykasz i wielu innych…

Jak analizujemy scenki?

W komentarzach do filmu z naszym udziałem pokazujemy, na co zwracamy uwagę analizując sposób prowadzenia rozmowy z dostawcą przez kupca.

Pobierz ofertę

lub

Kto prowadzi szkolenie zakupowe?

Szkolenie kupieckie poprowadzi dwóch trenerów STS.

Mirosław Smoczyński

Mirosław Smoczyński

Od ponad 20 lat prowadzę negocjacje handlowe – zarówno z pozycji kupca, jak i dostawcy.

Na początku mojej kariery zawodowej zajmowałem się psychoterapią. W latach 90-tych przeszedłem do biznesu. Założyłem własną firmę, sprzedawałem jej produkty i usługi, z czasem zacząłem zarządzać zespołem handlowców.

Od wielu lat zajmuję się także projektami rozwojowymi. W 2000 roku założyłem firmę STS. Prowadzę m.in. doradztwo oraz coaching indywidualny dla kupców. Publikuję też artykuły i poradniki.

Specjalizuję się w doradztwie i projektach z zakresu umiejętności: negocjacji, managerskich i efektywnej komunikacji.

Prywatnie jestem pasjonatem podróży, motocykli i fotografii.

Jacek Jóźwiak

Jacek Jóźwiak

Od ponad 10 lat prowadzę negocjacje handlowe.

Początki mojej kariery zawodowej to zarządzaniem zespołem wolontariuszy w organizacji pozarządowej. W biznesie zacząłem zdobywać doświadczenia negocjacyjne – początkowo w sieci Auchan-Elea, a następnie we własnej firmie handlowej.

Doskonaląc swój warsztat trenerski, ukończyłem XIII Szkołę Liderów Społeczeństwa Obywatelskiego oraz Szkołę Trenerów Organizacji Pozarządowych.

Z STS na stałe współpracuję od 2008 roku. Specjalizuję się w szkoleniach negocjacyjnych, sprzedażowych, handlowych, i managerskich. Odpowiadam także za negocjacje z klientami i organizację szkoleń.

Prywatnie jestem pasjonatem gór i podróży. Konsekwentnie zdobywam koronę polskich gór.

Rafał Mysiorek

Rafał Mysiorek

Od blisko 20 lat prowadzę negocjacje z kontrahentami.

Doświadczenia zawodowe zdobywałem głównie w dużych korporacjach (Mars, Cadbury Wedel, Novartis Alima-Gerber). Przeszedłem ścieżkę od przedstawiciela handlowego do szefa sprzedaży. Obecnie zarządzam własną firmą handlową, w której odpowiadam m.in. za negocjacje z dostawcami.

Z czasem zacząłem przygotowywać projekty szkoleniowo-rozwojowe dla kupców, handlowców i menedżerów. Od 2003 roku jestem współwłaścicielem STS. Posiadam certyfikat trenera EAGT oraz doświadczenie w prowadzeniu treningów grupowych jako psychoterapeuta Gestalt.

Specjalizuję się w szkoleniach i konsultacjach z zakresu negocjacji zakupowych, zarządzania oraz komunikacji.

A w wolnym czasie realizuję swoją pasję, czyli podróże motocyklowe. Przejechałem m.in. całą trasę z RPA do Polski.

Pobierz ofertę

lub

Poznaj nas bliżej

Nasze artykuły
dotyczące negocjacji

Gry i taktyki w negocjacjach

Autor: Mirosław Smoczyński
 

Kupcy i dostawcy często rywalizują w grach handlowych. Niektórzy są gotowi „zagrać się na śmierć”. Czy w ogóle warto grać w gry handlowe? A jeśli tak, to po co?

Przeczytaj

Wszystko zależy od ceny…

Gry handlowe
 

Gdy rozpoczynam negocjacje handlowe z klientem, na moje pytanie o możliwość współpracy często słyszę: Niewykluczone, ale wszystko zależy od ceny.

Jak odejść od rozmowy o cenie?
 

Przeczytaj

Już mam dostawcę…

Gry handlowe
 

Gdy staram się pozyskać nowego klienta, często słyszę: Już mam dostawcę, niby dlaczego miałbym robić jakieś zmiany?

Jak dalej prowadzić rozmowę handlową?
 

Przeczytaj

Proszę mówić, ja mam podzielność uwagi…

Gry handlowe
 

Rozpoczynając spotkanie handlowe, usłyszałem ostatnio od klienta: Proszę mówić, ja mam podzielność uwagi, tylko napiszę króciutkiego maila.

Jak ściągnąć uwagę klienta?
 

Przeczytaj

Gdy klient „ma tylko kilka minut”

Gry handlowe
 

Rozpoczynając spotkania z klientami, co jakiś czas spotykam się z sytuacją, gdy klient mówi: Mam teraz na głowie sporo spraw i mam tylko kilka minut na rozmowę.

Jak zdobyć czas klienta?
 

Przeczytaj

Jak wyrwać z rutyn i nastawień zespół handlowy?

Zarządzanie zespołem handlowym
 

Jak powstają nastawienia i rutyny w komunikacji? Które ich aspekty są korzystne, a które nie? Co może wpływać korzystnie na nastawienia klientów? Jak radzić sobie z własnymi nastawieniami?

Przeczytaj

Doświadczony handlowiec nie realizuje targetów

Zarządzanie zespołem handlowym
 

Handlowiec z dużym doświadczeniem trafia do nowej firmy. I okazuje się, że nie jest w stanie zrealizować swoich planów sprzedażowych. Co jest przyczyną trudności?

Przeczytaj

Co wyróżnia szkolenie zakupowe STS – opinie uczestników

Opinia kupca sieci handlowej

 

Nagrywanie i analizowanie filmików – był to nietypowy, ale niezwykle trafiony sposób zwrócenia uwagi na problemy w negocjacjach z dostawcami. Prowadzący podawali przykłady, jak można było wyjść z danej sytuacji. Plus ćwiczenia w grupach, praca ze wskazówkami trenera

 
5 gwiazdek
Kupiec
Carrefour Polska

Opinia menedżera projektu

 

Trenerzy przytaczają realne sytuacje i konkretne przykłady, które pozwalają lepiej zrozumieć tematykę. Reagują na potrzeby i uwagi uczestników, elastyczne dopasowują tematy. Scenki pozwalały poznać siebie, swoje mocne i słabe strony w negocjacjach.

 
5 gwiazdek
Menedżer Projektu
Leroy Merlin Polska

Opinia kupca

 

Zajęcia praktyczne, zwłaszcza fragmenty z kamerą i analizą własnej pracy. Mogłam zrozumieć, gdzie popełniam błędy w czasie negocjacji z dostawcą. Szczególnie przydatne były dla mnie pokazane drogi wyjścia z impasu i rozwiązywanie trudnych sytuacji z dostawcami.

 
5 gwiazdek
Kupiec
TXM S.A.

Opinia kierownika kontraktu

 

Bardzo dobre szkolenie, z dużą częścią warsztatową, dostosowane do grupy. Otwiera nowe spojrzenie na negocjacje z podwykonawcami. Symulacje rozmów dały mi więcej, niż wykład.

 
5 gwiazdek
Kierownik Robót
Budimex

Opinia product managera

 

Scenki negocjacyjne pokazały nowe możliwości, inne pomysły. W jasny sposób obrazowały trudne sytuacje w negocjacjach z dostawcą. Trenerzy dokładnie pokazywali, co jest trudnością w negocjacjach, jak możemy ją pokonać, z jakich narzędzi skorzystać.

 
5 gwiazdek
Product Manager
Top Secret Sp. z o.o.

Opinia product managera

 

Szkolenie było szalenie interesujące, ciężko wybrać najlepszy fragment. Ćwiczenia i scenki sytuacyjne, nieświadome programy komunikacyjne, pokazanie jak odmówić bez strat, wyjście z impasu – to sytuacje z vendorami, z którymi miewam do czynienia. Z mojej strony 5+.

 
5 gwiazdek
Product Manager
ABC Data S.A.

Opinia specjalisty ds. marketingu

 

Przywoływanie konkretnych przykładów i zachowań w negocjacjach – pomagają zobrazować i osadzić w rzeczywistości przekazywaną wiedzę. Wyjaśnienie mechanizmów i etapów negocjacji, zasad gry, sposobów wyjścia z impasu. Prowadzący w nietypowy sposób pokazali, na co zwracać uwagę podczas rozmów handlowych.

 
5 gwiazdek
Specjalista ds. marketingu
mBank

Opinia specjalisty ds. reklamacji

 

Szkolenie o ciekawej formie. Scenki – nagrane, a następnie odtwarzane i analizowane szczegółowo pozwoliły dogłębnie zrozumieć problem egzekwowania ustaleń od podwykonawcy. Duży plus za 2 trenerów prowadzących i związaną z tym możliwość ćwiczeń!

 
5 gwiazdek
Specjalista w Biurze Gwarancji i Reklamacji
Budimex

Opinia menedżera ds. szkoleń

 

Bardzo ciekawe i praktyczne oraz zachęcające do refleksji nad własną pracą szkolenie. Zajęcia na bardzo wysokim poziomie – rzetelność, kompetencje, terminowość. Serdecznie polecam – sprawdzona firma, bardzo kompetentni trenerzy biznesu, a przy tym niezwykle sympatyczni…

 
5 gwiazdek
Robert Kasperczyk
Menedżer ds. szkoleń, Oknoplast

Pobierz ofertę

lub

Termin, miejsce, koszt szkolenia

Organizacja

Miejsce szkolenia
Warszawa

Termin szkolenia
18-19 listopada 2019 r.

Godziny szkolenia
Dzień 1: 10:00-18:00 + czas na konsultacje
Dzień 2: 09:00-17:00 + czas na konsultacje
 

Szukasz innego terminu?

Zostaw Twój adres e-mail.
Chętnie Cię o nim poinformujemy.

Wartość inwestycji

Pakiet szkoleniowy obejmuje:

  • Twój udział w 2-dniowym szkoleniu zakupowym.
  • Lunch i serwis kawowy.
  • Materiały szkoleniowe i zaświadczenie.
  • Konsultacje indywidualne.
  • Wsparcie po szkoleniu – możliwość zdalnych konsultacji przez 6 miesięcy.

 

Koszt inwestycji:

Standardowo: 1 900 zł netto.

Z rabatem „first-minute”: 1 700 zł netto.
Rabat „first-minute” obowiązuje dla pierwszych 4 zgłoszeń i przy wpłacie do 29 października.

Zgłoszenia

Aby zagwarantować miejsce dla siebie:

lub wyślij formularz przez e-mail (plik do pobrania).

 

Zasady zgłoszeń:

  • Maksymalna liczba uczestników w grupie – 14 osób.
  • Rezerwacja miejsca nastąpi w momencie zaksięgowania wpłaty.
  • Termin szkolenia potwierdzimy ostatecznie po otrzymaniu zgłoszeń od łącznie 4 osób (najpóźniej do 4 listopada).

Kogo szkoliliśmy?

Szkolenia
dla FMCG

ArtCoffee Sp. z o.o.
Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o.
Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o.
Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.
Colgate-Palmolive Poland Sp. z o.o.
EuroSer Sp. z o.o.
Mars Polska Sp. z o.o.
Maspex Wadowice Sp. z o.o.
Mondelez Europe Services GmbH (LU Polska)
Premium Foods S.A.
Sawex Sp. z o.o.
Wyborowa S.A. (V&S Luksusowa)

Szkolenia
dla retail

Adidas Poland Sp. z o.o.
Bać-Pol S.A.
BigStar LTD Sp. z o.o.
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Charlie Food & Friends Sp. z o.o.
Digel Polska Sp. z o.o.
Galeria Pomorska Investments Sp. z o.o.
Kolporter S.A.
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Redan S.A.
TOP SECRET Sp. z o.o.
Trawena S.A.
TXM S.A.
VisionOptyk

Szkolenia
dla IT

ABC Data S.A.
Action S.A.
Assa Abloy Poland Sp. z o.o.
Bluerank Sp. z o.o.
BULiGL
Cross Sp. z o.o.
DPS Software Sp. z o.o.
Eagle Eye Staffing Solutions
Eventim Sp. z o.o.
Hunters Sp. z o.o.
Indata Solutions S.A.
Infover Sp. z o.o.
International Data Group Poland S.A.
Lufthansa Systems Poland Sp. z o.o.
Marcel S.A.
MetaPack Poland Sp. z o.o.
NASK
Nokia - Touch Point Sp. z o.o.
Nowa Era Sp. z o.o.
RavNet Sp. z o.o.
Sony Poland Sp. z o.o.

Szkolenia
dla przemysłu

Arcelor Mittal Poland S.A.
Avon Operations Polska Sp. z o.o.
BP Europa SE Oddział w Polsce
Brenntag Polska Sp. z o.o.
C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
Castrol Lubricants Sp. z o.o.
Consolis Polska Sp. z o.o.
Coveris Rigid Polska Sp. z o.o.
MEWA Textil-Service Sp. z o.o.
NUCO E. i G. Kosyl s.j.
Oknoplast Sp. z o.o.
Orlen Asfalt S.A.
PKN Orlen S.A.
Plastic Omnium Auto Sp. z o.o.
Profilex Sp. z o.o. Sp. K.
Puratos Polska Sp. z o.o.
Stora Enso Wood Products Sp. z o.o.
SWM Poland GP Sp. z o.o. s.j.
Wilo Sp. z o.o.
Wzorcownia AL-BO
Yara Poland Sp. z o.o.

Szkolenia
dla branży budowlanej

Arcelor Mittal Poland S.A.
Budimex S.A.
Budlex S.A.
C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
Consolis Polska Sp. z o.o.
Lindab Sp. z o.o.
Oknoplast Sp. z o.o.
Orlen Asfalt S.A.
Real Estate Support
Saint-Gobain Polska Sp. z o.o.
Stora Enso Wood Products Sp. z o.o.
Wilo Sp. z o.o.

Szkolenia
dla mediów i firm marketingowych

Bluerank Sp. z o.o.
Creality Sp. z o.o.
CzteryCzwarte Grupa Sp. z o.o. Sp. K.
Focus Advantage Sp. z o.o.
ITI Neovision S.A.
Polska Agencja Prasowa S.A.
POS Lab International Sp. z o.o. Sp. K.
Prowokator Sp. z o.o.
Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
Wirtualna Polska S.A.

Szkolenia
dla branży finansowej

Alior Bank S.A.
Bank BPS S.A.
Bank Pocztowy S.A.
Credit Agricole Bank Polska S.A.
DnB Bank Polska S.A.
Dom Maklerski mBanku S.A.
EGB Finanse Sp. z o.o.
EGB Investments S.A.
GBS Międzyrzecz
Grupa BPS: 107 banków spółdzielczych
ING Bank Śląski S.A.
Inotis
MasterCard
mBank S.A.
mBank Hipoteczny S.A.
Open Finance SA
Plus Bank S.A.
PKO BP S.A.
PKO Leasing S.A.
TU Europa S.A.

Szkolenia
dla branży medycznej
i farmaceutycznej

Apteka Magiczna Sp. z o.o.
Bausch & Lomb Sp. z o.o.
HAYNE Polska Sp. z o.o.
JAI KUDO Polska Sp. z o.o.
Medicare Sp. z o.o.
Novartis Poland S.A.
OPDF S.A.

Szkolenia
dla innych branż

Agrii Polska Sp. z o.o.
Alliance Française
Arbena Bis
Coris Lex Services Sp. z o.o.
Fundacja UAM w Poznaniu
PLL LOT S.A. (Centralwings)
Politechnika Łódzka
Politechnika Warszawska
Poznański Park Naukowo-Technologiczny
P.P. „Porty Lotnicze”
printCARE Sp. z o.o. Sp. K.
Rolmax
SCA Hygiene Sp. z o.o.
Scotts Poland Sp. z o.o.
Sodexo Polska Sp. z o.o.
TravelPlanet.pl S.A.

Pobierz ofertę

lub

Dołącz do nas Facebook STS LinkedIn STS

Otwarte szkolenie zakupowe
5 (100%) 12 vote[s]