Otwarte szkolenie zakupowe online

„Negocjacje zakupowe”

Pobierz ofertę
Wpisz swój adres e-mail, a natychmiast wyślemy Ci naszą ofertę 🙂
Wyślij do mnie ofertę
Interesują mnie...
Szkolenie grupowe zamknięte – tylko dla mojej firmy
Szkolenie grupowe otwarte – osoby z różnych firm w jednej grupie
Szkolenie indywidualne – tylko dla mnie

lub

∨

Warsztaty zakupowe online

Szkolenie zakupowe online

5 spotkań online

Ćwiczenia z 2 trenerami

Pakiet indywidualnych konsultacji

Pierwsze spotkanie bezpłatnie!

Pobierz ofertę
Pobierz ofertę

lub

∨

Moduły szkolenia online dla kupców

Bezpłatny warsztat otwarcia:
Gry kupieckie

  • Jak kontrolować proces negocjacji od początku rozmowy?
  • Jak prowadzić rozmowę z mocnym graczem?
  • Jak badać granice dostawcy i chronić własne granice?
  • Jak finalizować rozmowy z satysfakcją dla obu stron?

Najbliższe terminy warsztatu online:
15 kwietnia 2021 r. (15:00-17:00) [dostępne miejsca]
6 maja 2021 r. (15:00-17:00) [dostępne miejsca]

Udział w warsztacie otwarcia jest bezpłatny!

Warsztat otwarcia: Gry kupieckie
∨

Moduł 1: Jak kontrolować proces negocjacji od początku rozmowy?

  • Jak od rozpoczęcia rozmów budować korzystną pozycję negocjacyjną?
  • Jak angażować dostawcę do poszukiwania niestandardowych, korzystnych możliwości?
  • Jak rozpocząć rozmowę, aby budować partnerską relację?

Najbliższe terminy Modułu 1 szkolenia online:
20 maja 2021 r. (09:00-13:00)

Moduł 1: Jak kontrolować proces negocjacji od początku rozmowy?
∨

Moduł 2: Jak prowadzić rozmowę z mocnym graczem?

  • Jak rozmawiać z dostawcą o braku akceptacji cennika i innych warunków?
  • Jak rozmawiać z dostawcą, gdy mówi np. „Dopóki nie zaakceptujecie cennika, nie siadam do negocjacji”?
  • Jak prowadzić rozmowy, gdy mam zadanie „polepszyć warunki”, a nie mam nowych narzędzi?

Najbliższe terminy Modułu 2 szkolenia online:
27 maja 2021 r. (09:00-13:00)

Moduł 2: Jak prowadzić rozmowę z „mocnym graczem”?
∨

Moduł 3: Jak badać granice dostawcy i chronić własne granice?

  • Jak sondować granice dostawcy?
  • Jak poradzić sobie z impasem na poziomie stanowisk?
  • Jak podtrzymać relację w sytuacji trudnej?

Najbliższe terminy Modułu 3 szkolenia online:
10 czerwca 2021 r. (09:00-13:00)

Moduł 3: Jak badać granice dostawcy i chronić własne granice?
∨

Moduł 4: Jak finalizować rozmowy z satysfakcją dla obu stron?

  • Jak wyjść z sytuacji, gdy każda ze stron obstaje przy swoim i nie widać możliwości dogadania się?
  • Jak chronić swój profesjonalny wizerunek, gdy istnieje potrzeba zmiany mojego stanowiska negocjacyjnego?
  • Jak zadbać o precyzję i satysfakcję na etapie finalizacji?

Najbliższe terminy Modułu 4 szkolenia online:
17 czerwca 2021 r. (09:00-13:00)

Moduł 4: Jak finalizować rozmowy z satysfakcją dla obu stron?
Pobierz ofertę
Pobierz ofertę

lub

∨

Metody warsztatu online

Fragment naszego szkolenia online

Praca w interakcji z grupą i 2 trenerami

Wszyscy uczestnicy i trenerzy pracują z włączoną kamerą wideo i mikrofonem. To umożliwia interakcję, wymianę doświadczeń, praktycznych wskazówek i porad „z życia”.

Fragment naszego szkolenia zakupowego online

Analiza case’ów negocjacyjnych (wideo)

Wspólnie z grupą analizujemy nagrania wideo przykładowych negocjacji zakupowych kupca z dostawcą. Szukamy optymalnych rozwiązań i pomysłów do konkretnej sytuacji.

∨
Fragment naszego szkolenia zakupowego online

Konkretne narzędzia i techniki

Pokażemy konkretne techniki i narzędzia, które umożliwią osiąganie zakładanych efektów. Opowiemy o naszych osobistych doświadczeniach, które uczą nas koncentrować się na celach i dostosowaniu do człowieka, a nie schematach postępowania.

Fragment naszego szkolenia online

Ćwiczenia komunikacyjne w podgrupach

Unikamy teoretycznego podejścia, uogólniania problemów i powielania schematów, które nie sprawdzają się w każdej sytuacji. Dlatego zaprosimy Cię do indywidualnego treningu ze wsparciem trenera. Dzięki temu zyskasz możliwość indywidualnego dostosowania.

∨
Przykładowe zadanie wdrożeniowe

Inspirujące zadania wdrożeniowe

Otrzymasz od nas dodatkowe materiały i zadania, które mogą być inspiracją i wsparciem we wdrożeniu nowych umiejętności w realnych negocjacjach z dostawcami.

Przykładowe konsultacje indywidualne z trenerem STS

Indywidualne konsultacje z trenerem

W specjalnie zarezerwowanym czasie możesz skorzystać z osobistych wideo konsultacji z trenerem. Zyskasz możliwość indywidualnego podejścia i praktycznego dostosowania narzędzi do Twoich specyficznych sytuacji negocjacyjnych.

Pobierz ofertę
Pobierz ofertę

lub

∨

Kto prowadzi szkolenie zakupowe?

Każdy moduł szkolenia zakupowego online poprowadzi dwóch trenerów STS.

Mirosław Smoczyński

Mirosław Smoczyński

Od ponad 20 lat prowadzę negocjacje handlowe – zarówno z pozycji kupca, jak i dostawcy.

Na początku mojej ścieżki zawodowej zajmowałem się psychoterapią. W latach 90-tych przeszedłem do biznesu. Założyłem własną firmę, sprzedawałem jej produkty i usługi, z czasem zacząłem zarządzać zespołem handlowców.

Od wielu lat zajmuję się także projektami rozwojowymi. W 2000 roku założyłem firmę STS. Prowadzę m.in. doradztwo oraz coaching indywidualny dla kupców. Publikuję też artykuły i poradniki.

Specjalizuję się w doradztwie i projektach z zakresu umiejętności: negocjacji, managerskich i efektywnej komunikacji.

Prywatnie jestem pasjonatem podróży, motocykli i fotografii.

Rafał Mysiorek

Rafał Mysiorek

Od blisko 20 lat prowadzę negocjacje z kontrahentami.

Doświadczenia zawodowe zdobywałem głównie w dużych korporacjach (Mars, Cadbury Wedel, Novartis Alima-Gerber). Przeszedłem ścieżkę od przedstawiciela handlowego do szefa sprzedaży. Obecnie zarządzam własną firmą handlową, w której odpowiadam m.in. za negocjacje z dostawcami.

Z czasem zacząłem przygotowywać projekty szkoleniowo-rozwojowe dla kupców, handlowców i menedżerów. Od 2003 roku jestem współwłaścicielem STS. Posiadam certyfikat trenera EAGT oraz doświadczenie w prowadzeniu treningów grupowych jako psychoterapeuta Gestalt.

Specjalizuję się w szkoleniach i konsultacjach z zakresu negocjacji zakupowych, zarządzania oraz komunikacji.

A w wolnym czasie realizuję swoją pasję, czyli podróże motocyklowe. Przejechałem m.in. całą trasę z RPA do Polski.

Pobierz ofertę
Pobierz ofertę

lub

∨

Poznaj nas bliżej

Nasze poradniki
dotyczące negocjacji

Gry i taktyki w negocjacjach

Autor: Mirosław Smoczyński
 

Kupcy i dostawcy często rywalizują w grach handlowych. Niektórzy są gotowi „zagrać się na śmierć”. Czy w ogóle warto grać w gry handlowe? A jeśli tak, to po co?

Wszystko zależy od ceny…

Gry handlowe
 

Gdy rozpoczynam negocjacje handlowe z klientem, na moje pytanie o możliwość współpracy często słyszę: Niewykluczone, ale wszystko zależy od ceny.

Jak odejść od rozmowy o cenie?
 

Już mam dostawcę…

Gry handlowe
 

Gdy staram się pozyskać nowego klienta, często słyszę: Już mam dostawcę, niby dlaczego miałbym robić jakieś zmiany?

Jak dalej prowadzić rozmowę handlową?
 

Proszę mówić, ja mam podzielność uwagi…

Gry handlowe
 

Rozpoczynając spotkanie handlowe, usłyszałem ostatnio od klienta: Proszę mówić, ja mam podzielność uwagi, tylko napiszę króciutkiego maila.

Jak ściągnąć uwagę klienta?
 

Gdy klient „ma tylko kilka minut”

Gry handlowe
 

Rozpoczynając spotkania z klientami, co jakiś czas spotykam się z sytuacją, gdy klient mówi: Mam teraz na głowie sporo spraw i mam tylko kilka minut na rozmowę.

Jak zdobyć czas klienta?
 

Jak wyrwać z rutyn i nastawień zespół handlowy?

Zarządzanie zespołem handlowym
 

Jak powstają nastawienia i rutyny w komunikacji? Które ich aspekty są korzystne, a które nie? Co może wpływać korzystnie na nastawienia klientów? Jak radzić sobie z własnymi nastawieniami?

Doświadczony handlowiec nie realizuje targetów

Zarządzanie zespołem handlowym
 

Handlowiec z dużym doświadczeniem trafia do nowej firmy. I okazuje się, że nie jest w stanie zrealizować swoich planów sprzedażowych. Co jest przyczyną trudności?

Co wyróżnia szkolenie zakupowe STS – opinie uczestników

Opinia kupca sieci handlowej

 

Nagrywanie i analizowanie filmików – był to nietypowy, ale niezwykle trafiony sposób zwrócenia uwagi na problemy w negocjacjach z dostawcami. Prowadzący podawali przykłady, jak można było wyjść z danej sytuacji. Plus ćwiczenia w grupach, praca ze wskazówkami trenera

 
5 gwiazdek
Kupiec
Carrefour Polska

Opinia menedżera projektu

 

Trenerzy przytaczają realne sytuacje i konkretne przykłady, które pozwalają lepiej zrozumieć tematykę. Reagują na potrzeby i uwagi uczestników, elastyczne dopasowują tematy. Scenki pozwalały poznać siebie, swoje mocne i słabe strony w negocjacjach.

 
5 gwiazdek
Menedżer Projektu
Leroy Merlin Polska

Opinia kupca

 

Zajęcia praktyczne, zwłaszcza fragmenty z kamerą i analizą własnej pracy. Mogłam zrozumieć, gdzie popełniam błędy w czasie negocjacji z dostawcą. Szczególnie przydatne były dla mnie pokazane drogi wyjścia z impasu i rozwiązywanie trudnych sytuacji z dostawcami.

 
5 gwiazdek
Kupiec
TXM S.A.

Opinia kierownika kontraktu

 

Bardzo dobre szkolenie, z dużą częścią warsztatową, dostosowane do grupy. Otwiera nowe spojrzenie na negocjacje z podwykonawcami. Symulacje rozmów dały mi więcej, niż wykład.

 
5 gwiazdek
Kierownik Robót
Budimex

Opinia product managera

 

Scenki negocjacyjne pokazały nowe możliwości, inne pomysły. W jasny sposób obrazowały trudne sytuacje w negocjacjach z dostawcą. Trenerzy dokładnie pokazywali, co jest trudnością w negocjacjach, jak możemy ją pokonać, z jakich narzędzi skorzystać.

 
5 gwiazdek
Product Manager
Top Secret Sp. z o.o.

Opinia product managera

 

Szkolenie było szalenie interesujące, ciężko wybrać najlepszy fragment. Ćwiczenia i scenki sytuacyjne, nieświadome programy komunikacyjne, pokazanie jak odmówić bez strat, wyjście z impasu – to sytuacje z vendorami, z którymi miewam do czynienia. Z mojej strony 5+.

 
5 gwiazdek
Product Manager
ABC Data S.A.

Opinia specjalisty ds. marketingu

 

Przywoływanie konkretnych przykładów i zachowań w negocjacjach – pomagają zobrazować i osadzić w rzeczywistości przekazywaną wiedzę. Wyjaśnienie mechanizmów i etapów negocjacji, zasad gry, sposobów wyjścia z impasu. Prowadzący w nietypowy sposób pokazali, na co zwracać uwagę podczas rozmów handlowych.

 
5 gwiazdek
Specjalista ds. marketingu
mBank

Opinia specjalisty ds. reklamacji

 

Szkolenie o ciekawej formie. Scenki – nagrane, a następnie odtwarzane i analizowane szczegółowo pozwoliły dogłębnie zrozumieć problem egzekwowania ustaleń od podwykonawcy. Duży plus za 2 trenerów prowadzących i związaną z tym możliwość ćwiczeń!

 
5 gwiazdek
Specjalista w Biurze Gwarancji i Reklamacji
Budimex

Opinia menedżera ds. szkoleń

 

Bardzo ciekawe i praktyczne oraz zachęcające do refleksji nad własną pracą szkolenie. Zajęcia na bardzo wysokim poziomie – rzetelność, kompetencje, terminowość. Serdecznie polecam – sprawdzona firma, bardzo kompetentni trenerzy biznesu, a przy tym niezwykle sympatyczni…

 
5 gwiazdek
Robert Kasperczyk
Menedżer ds. szkoleń, Oknoplast

Pobierz ofertę
Pobierz ofertę

lub

∨

Warunki i koszt szkolenia online

Wymogi techniczne

Będą Ci potrzebne:

  • Komputer z mikrofonem i kamerą internetową. Nie zalecamy łączenia się z telefonu lub tabletu – aplikacja mobilna zawiera liczne ograniczenia.
  • Aktualna wersja komunikatora Zoom (otrzymasz od nas link do bezpłatnego pobrania programu).
  • Stabilny dostęp do Internetu.
  • Dostęp do skrzynki e-mail podczas warsztatu.

Zasady udziału w warsztacie:

  • Warunkiem udziału w warsztacie jest włączenie kamery i transmisji wideo.
  • Rekomendujemy korzystanie z podłączanych słuchawek i mikrofonu.

Koszty

Koszt szkolenia online zawiera:

  • Twój udział w warsztacie otwarcia (2 h).
  • Udział w 4 modułach szkolenia zakupowego online. Każdy moduł trwa 4 godziny – łącznie 16 godzin warsztatu.
  • Szkolenie prowadzone przez 2 trenerów.
  • Materiały szkoleniowe i zadania wdrożeniowe.
  • Możliwość indywidualnych konsultacji wdrożeniowych z trenerem w zarezerwowanym czasie.

Koszt udziału:

2 000 zł netto / osobę.

Zgłoszenia

Aby zagwarantować miejsce dla siebie:

 
Zasady zgłoszeń:

  • Ostateczna rezerwacja miejsca nastąpi w momencie zaksięgowania wpłaty.
  • Liczba uczestników w grupie – od 4 do 10 osób, co zapewnia optymalne warunki pracy warsztatowej.
Pobierz ofertę
Pobierz ofertę

lub

∨

Kogo szkoliliśmy?

Szkolenia
dla FMCG

ArtCoffee Sp. z o.o.
Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o.
Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o.
Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.
Colgate-Palmolive Poland Sp. z o.o.
EuroSer Sp. z o.o.
Herbalife Polska Sp. z o.o.
Mars Polska Sp. z o.o.
Maspex Wadowice Sp. z o.o.
Mondelez Europe Services GmbH (LU Polska)
Polskie Młyny S.A.
Premium Foods S.A.
Reckitt Benckiser Poland Sp. z o.o.
Sawex Sp. z o.o.
Tarczyński S.A.
Tom-Gast s.j.
VIMAX
Wabar
Wyborowa S.A. (V&S Luksusowa)

Szkolenia
dla retail

Adidas Poland Sp. z o.o.
Autogala Sp. z o.o.
Bać-Pol S.A.
BigStar LTD Sp. z o.o.
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Charlie Food & Friends Sp. z o.o.
Delfin ZOO
Designer Sp. z o.o.
Digel Polska Sp. z o.o.
Empik S.A.
Galeria Pomorska Investments Sp. z o.o.
Kolporter S.A.
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Motpol Sp. z o.o.
Platinium Wellness Sp. z o.o.
Redan S.A.
ShopDent.pl
SZARP Sp. z o.o. Sp. k.
Take Me HOME
Tom-Gast s.j.
TOP SECRET Sp. z o.o.
TravelPlanet.pl S.A.
TXM S.A.
VisionOptyk
Włoska Robota Sp. z o.o.
WM Brands Sp. z o.o.
Zdrowit S.A.

ABC Data S.A.
Action S.A.
AlleKurier Sp. z o.o.
Assa Abloy Poland Sp. z o.o.
Bluerank Sp. z o.o.
BULiGL
Craftware Sp. z o.o.
Cross Sp. z o.o.
Cyberteam Sp. z o. o.
DPS Software Sp. z o.o.
Eventim Sp. z o.o.
Hunters Sp. z o.o.
Indata Solutions S.A.
Infover Sp. z o.o.
International Data Group Poland S.A.
Lufthansa Systems Poland Sp. z o.o.
Lumesse Sp. z o.o.
Marcel S.A.
MetaPack Poland Sp. z o.o.
myTaxi Polska Sp. z o.o.
MSI Polska Sp. z o.o.
NASK
Nokia - Touch Point Sp. z o.o.
Nowa Era Sp. z o.o.
Packhelp S.A.
Petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o.
RavNet Sp. z o.o.
Rimi.pl
Sony Poland Sp. z o.o.
Team Up Recruitment Sp. z o.o.

Szkolenia
dla przemysłu

Air Liquide Polska Sp. z o.o.
Alpla Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.
Amcor Flexibles Reflex Sp. z o.o.
Arcelor Mittal Poland S.A.
Avon Operations Polska Sp. z o.o.
Berry Superfos Poznań Sp. z o.o.
BP Europa SE Oddział w Polsce
Brenntag Polska Sp. z o.o.
C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
Castrol Lubricants Sp. z o.o.
Clariant Plastics & Coatings (Polska) Sp. z o.o.
Consolis Polska Sp. z o.o.
Coveris Rigid Polska Sp. z o.o.
Dax Cosmetics Sp. z o.o.
Dr. Schumacher Sp. z o.o.
Dynaxo Sp. z o.o.
Ergoferm Sp. z o.o.
Fuchs Oil Corporation (PL) Sp. z o.o.
Gerda Hydomat Sp. z o.o.
INTERkrąż Sp. z o.o.
Kabel-Technik-Polska Sp. z o.o.
Kirchhoff Automotive Polska Sp. z o.o.
Komarko Sp. z o.o.
Kordus
Ledvance Sp. z o.o.
MEWA Textil-Service Sp. z o.o.
MMP Premium Polska Sp. z o.o.
MS więcej niż OKNA Sp. z o.o.
NUCO E. i G. Kosyl s.j.
Oknoplast Sp. z o.o.
Orlen Asfalt S.A.
PCC Synteza S.A.
PKN Orlen S.A.
Plastic Omnium Auto Sp. z o.o.
Plasticon Poland S.A.
Plastwil Sp. z o.o.
PPG Deco Polska Sp. z o.o.
Profilex Sp. z o.o. Sp. K.
Promark SA
Puratos Polska Sp. z o.o.
Stora Enso Wood Products Sp. z o.o.
SWM Poland GP Sp. z o.o. s.j.
Unico Polska Sp. z o.o. Sp. k.
Wilo Sp. z o.o.
Wzorcownia AL-BO
Yara Poland Sp. z o.o.

Szkolenia
dla branży budowlanej

Arcelor Mittal Poland S.A.
Bouygues Immobilier Polska Sp. z o.o.
Budimex S.A.
Budlex S.A.
C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
CRH Materials Polska Sp. z o.o.
Consolis Polska Sp. z o.o.
Eko-Color Sp. z o.o.
Fluor S.A.
Gabra
Lindab Sp. z o.o.
Lions Estate Sp. z o.o.
Manitu Solar PL Sp. z.o.o.
Miejski Zakład Dróg i Mostów Bytom
Oknoplast Sp. z o.o.
Orlen Asfalt S.A.
Pekabex S.A.
PKP PLK S.A. Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
PPG Deco Polska Sp. z o.o.
Real Estate Support
Rothlehner – Podesty Ruchome Sp. z o.o.
Royal Cement EU Sp. z o.o.
Saint-Gobain Polska Sp. z o.o.
Salwis Sp. z o.o.
Stora Enso Wood Products Sp. z o.o.
Ultrak Security Systems Sp. z o.o.
Warstal s.j.
Wilo Sp. z o.o.

Szkolenia
dla mediów i firm marketingowych

Bluerank Sp. z o.o.
Creality Sp. z o.o.
CzteryCzwarte Grupa Sp. z o.o. Sp. K.
Dragon Event
Focus Advantage Sp. z o.o.
ITI Neovision S.A.
Polska Agencja Prasowa S.A.
POS Lab International Sp. z o.o. Sp. K.
Prowokator Sp. z o.o.
Rimi.pl
Time S.A.
Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
Wirtualna Polska S.A.

Szkolenia
dla branży finansowej

Alior Bank S.A.
Bank BPS S.A.
Bank Pocztowy S.A.
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska S.A.
DnB Bank Polska S.A.
Dom Maklerski mBanku S.A.
GBS Międzyrzecz
Grupa BPS: 107 banków spółdzielczych
ING Bank Śląski S.A.
Inotis
MasterCard
mBank S.A.
mBank Hipoteczny S.A.
Nauczycielska Agencja Ubezpieczeniowa S.A.
Plus Bank S.A.
PKO BP S.A.
PKO Leasing S.A.
PZU Na Życie S.A.
TU Europa S.A.
TUiR WARTA S.A.
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego

Szkolenia
dla branży medycznej
i farmaceutycznej

Apteka Magiczna Sp. z o.o.
Bausch & Lomb Sp. z o.o.
Centrum Badań Klinicznych PI-House Sp. z o.o.
HAYNE Polska Sp. z o.o.
JAI KUDO Polska Sp. z o.o.
Medicare Sp. z o.o.
Novartis Poland S.A.
OPDF S.A.
VisionOptyk
Zdrowit S.A.

Szkolenia
dla innych branż

ABC-Czepczyńsk Sp. z o.o.
ADI Global Distribution
Agrii Polska Sp. z o.o.
Alliance Française
Arbena Bis
Carambola LTD
Cieciórski, Wacławik Spółka Radców Prawnych
CNP Sp. z o.o.
Concordia Outsourcing Holding Sp. z o.o.
Coris Lex Services Sp. z o.o.
DalpineX
DNV GL Poland Sp. z o.o.
ETS Global BV Sp. z o.o.
Eurofins Sp. z o.o.
Freightliner PL Sp. z o.o.
Greenland Technologia EM Sp. z o.o.
International Investment Group S.A.
Inżynierowie.com Sp. z o.o.
Kancelaria CW
Logwin Poland Sp. z o.o.
Magenta Vision Polska Sp. z o.o.
MPO Sp. z o.o.
Panek S.A.
PLL LOT S.A. (Centralwings)
Politechnika Koszalińska
Politechnika Łódzka
Politechnika Warszawska
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
Polska Szkoła Dendrologii i Arborystyki
Poznański Park Naukowo-Technologiczny
P.P. „Porty Lotnicze”
printCARE Sp. z o.o. Sp. K.
Rolmax
SCA Hygiene Sp. z o.o.
Scotts Poland Sp. z o.o.
Sodexo Polska Sp. z o.o.
Sowelo Consulting Sp. z o.o.
Teatr Lalek Arlekin w Łodzi
Trawena S.A.

Pobierz ofertę
Pobierz ofertę

lub

∧

Dołącz do nas Facebook STS LinkedIn STS