Otwarte szkolenie „Efektywna komunikacja w firmie i w zespole”

Szkolenie otwarte
Warszawa, 7-8 listopada 2019 r.
Termin gwarantowany

Pobierz ofertę
Wpisz swój adres e-mail, a natychmiast wyślemy Ci naszą ofertę 🙂
Wyślij do mnie ofertę
Interesują mnie...
Szkolenie grupowe zamknięte – tylko dla mojej firmy
Szkolenie grupowe otwarte – osoby z różnych firm w jednej grupie
Szkolenie indywidualne – tylko dla mnie

lub

Szkolenie efektywna komunikacja

Czy to dla mnie?

 
Szkolenie dla pracowników różnych zespołów, stale lub okresowo ze sobą współpracujących. Na przykład:

  • Komunikacja ze współpracownikami w zespole.
  • Komunikacja między zespołami w ważnych, często złożonych kwestiach firmowych.
  • Współpraca w zespołach projektowych.

To szkolenie jest dla Ciebie!

Dla firm prowadzimy też zamknięte szkolenia z komunikacji w zespole.

Do jakich sytuacji?

 
Czy szukasz dodatkowych możliwości aby:

  • Rozwinąć umiejętności komunikacji i współpracy w relacjach wewnątrz firmy.
  • Uniknąć zbędnych eskalacji i CC „do szefa”.
  • Odmawiając nie zaburzać relacji i możliwości współpracy na przyszłość.
  • Komunikować się bez konfliktów w sytuacji rozbieżności.

Znajdziesz je na tym szkoleniu z komunikacji.

Program szkolenia

 
Kluczowe punkty programu szkolenia:

  • Zjednywanie do współpracy
  • Narzędzia budowania korzystnej relacji
  • Nieświadome Programy Komunikacyjne
  • Przejście od rozbieżności do współpracy
  • Negocjacje wewnątrz firmy
  • Trudne sytuacje w komunikacji i współpracy
  • Asertywność w komunikacji w zespole

Pełny program znajdziesz w ofercie do pobrania.

Pobierz ofertę

lub

Metody szkolenia z komunikacji

Jak pracujemy?

Warsztat z komunikacji opiera się na nauce przez doświadczenie:

  • Wraz z uczestnikami określimy sytuacje komunikacyjne, którymi się zajmiemy. Będziesz mógł wskazać na konkretne sytuacje z Twoich realiów.
  • Tak powstanie scenariusz scenki. Zaprosimy uczestników do jej odegrania i nagrania na kamerę.
  • Wspólnie przeanalizujemy nagranie – szukając optymalnych rozwiązań bez oceniania uczestników.
  • Pokażemy nowe narzędzia komunikacyjne, adekwatne do tej sytuacji i możliwych reakcji współpracownika.
  • Następnie będziesz mógł przećwiczyć nowe umiejętności komunikacyjne ze wsparciem trenerów.
  • Jeśli masz specyficzne sytuacje, o których nie chcesz rozmawiać na forum grupy – będziesz mógł skorzystać z oddzielnych, indywidualnych konsultacji z trenerami (na koniec warsztatu). Mogą dotyczyć np. trudnych sytuacji w Twoim zespole, komunikacji w zespole rozproszonym i wielu innych…

Jak analizujemy scenki?

 

Przebieg warsztatu

Pobierz ofertę

lub

Kto prowadzi szkolenie komunikacyjne?

Szkolenie z komunikacji w firmie i w zespole poprowadzi dwóch trenerów STS.

Mirosław Smoczyński

Mirosław Smoczyński

Od ponad 20 lat zajmuję się komunikacją w biznesie.

Na początku mojej ścieżki zawodowej zajmowałem się psychoterapią. W latach 90-tych przeszedłem do biznesu. Założyłem własną firmę, sprzedawałem jej produkty i usługi, zacząłem zarządzać zespołem.

Z czasem zacząłem zajmować się także projektami rozwojowymi. W 2000 roku założyłem firmę STS. Prowadzę m.in. doradztwo oraz coaching indywidualny dla specjalistów i menedżerów. Dzięki temu zebrałem pulę dobrych praktyk komunikacyjnych w różnych systemach współpracy.

Specjalizuję się w doradztwie i szkoleniach z zakresu umiejętności efektywnej komunikacji: wewnątrz firmy, komunikacji menedżerskiej oraz handlowej. Publikuję też artykuły i poradniki.

Prywatnie jestem pasjonatem podróży, motocykli i fotografii.

Rafał Mysiorek

Rafał Mysiorek

Od ponad 20 lat zajmuję się komunikacją biznesową.

Doświadczenia zawodowe zdobywałem głównie w dużych korporacjach (Mars, Cadbury Wedel, Novartis Alima-Gerber). Ukończyłem studia z psychologii zarządzania zasobami ludzkimi, uzyskałem certyfikat trenera EAGT. Posiadam też doświadczenie w prowadzeniu treningów grupowych jako psychoterapeuta Gestalt.

Od 2003 roku jestem współwłaścicielem STS. Specjalizuję się w konsultacjach i szkoleniach z komunikacji, negocjacji i umiejętności menedżerskich.

Dbając o work-life balance realizuję swoją pasję, czyli podróże motocyklowe. Przejechałem m.in. całą trasę z RPA do Polski.

Jacek Jóźwiak

Jacek Jóźwiak

Od ponad 10 lat jestem trenerem umiejętności komunikacyjnych.

Początki mojej ścieżki zawodowej to praca z zespołem wolontariuszy w organizacji pozarządowej. Dało mi to sporo doświadczeń dotyczących współpracy w zespołach. Z czasem zacząłem wykorzystywać je w komunikacji w zespołach biznesowych.

Doskonaląc swój warsztat, ukończyłem XIII Szkołę Liderów Społeczeństwa Obywatelskiego oraz Szkołę Trenerów Organizacji Pozarządowych.

Z STS na stałe współpracuję od 2008 roku. Specjalizuję się w szkoleniach z komunikacji, menedżerskich i negocjacyjnych. Odpowiadam także za kontakt z klientami i organizację szkoleń.

Prywatnie jestem pasjonatem gór i podróży. Konsekwentnie zdobywam koronę polskich gór.

Pobierz ofertę

lub

Poznaj nas bliżej

Nasze poradniki z komunikacji
biznesowej

Komunikacja instrumentalna i podmiotowa w biznesie

Autor: Mirosław Smoczyński
 

Ostatnio uczestniczyłem w kilku rozmowach dotyczących trudności w zarządzaniu pracownikami z pokolenia X, Y, C itp.

Jak wpływać na stabilność zespołu?
 

Przeczytaj

Toksyczny pracownik w zespole

Autor: Mirosław Smoczyński
 

Krytyczne uwagi słyszę od pracownika już od wielu lat. Ostatnio doszło już do tego, że krytykuje mnie otwarcie przy całym zespole.

Jak zmienić „toksyczną” postawę pracownika?
 

Przeczytaj

Niestrawna kanapka komunikacyjna

Autor: Jacek Jóźwiak
 

Prowadząc szkolenia menedżerskie słyszę, że liderzy obawiają się przekazywać doceniające informacje. Mówią, że pracownik odbiera to jako wstęp do „wrzuty”, krytyki.

Jedną z przyczyn jest używanie tzw. kanapki komunikacyjnej, która w wielu firmach jest używana jako metoda feedbacku.

Przeczytaj

Jak poznać nastawienia i pomysły pracowników?

Autor: Mirosław Smoczyński
 

Zdarza się, że nawet najlepsze pomysły liderów lub właścicieli firm nie przynosiły pozytywnych efektów. Nierzadko ze względu na negatywne nastawienia pracowników.

Co z tym można zrobić?

Przeczytaj

Co wyróżnia to szkolenie z komunikacji – opinie uczestników

Opinia specjalisty

 

Ciekawe szkolenie, pokazujące mechanizmy komunikacji, Symulacje pracy w zespole pokazały, że współpracownicy mogą mieć „inny świat”, inne problemy. Prowadzący pokazali też, jak sobie radzić z napotkanymi trudnościami. Całość była bardzo wartościowa. To było rewelacyjne szkolenie. Otworzyłam oczy na innych i na świadomy sposób komunikowania się.

 
5 gwiazdek
Specjalista
mBank S.A.

Opinia Project Managera

 

Teoria przekuta w praktykę. Scenki z kamerą, reagowanie na potrzeby i uwagi uczestników, elastyczne dopasowanie tematów. Szczególnie przydatne: komunikacja nieświadoma i budowanie odpowiedzialności.

 
5 gwiazdek
Project Manager
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Opinia specjalisty IT

 

Analiza transakcyjna, nieświadome pogramy komunikacyjne, procesy grupowe – dotyczą wielu sytuacji w życiu zawodowym i prywatnym. Szkolenie umożliwia zwiększenie świadomości o różnorodności ludzi. Ćwiczenia praktyczne, filmy (angażowanie wszystkich do spróbowania) – łatwiej zapamiętać przydatne zwroty.

 
5 gwiazdek
Java Developer
Assa Abloy Poland

Opinia pracownika

 

Duża ilość ćwiczeń i angażowania w nie uczestników, dzięki czemu możliwe było lepsze zrozumienia tematów i odwoływanie się do konkretnych przykładów. Scenki pokazywały, jak to jest w rzeczywistości.

 
5 gwiazdek
Test Engineer
MetaPack Poland Sp. z o.o.

Opinia inżyniera

 

Pierwszy raz byłem na takim szkoleniu, wszystko było dla mnie nowe i ciekawe. Anegdoty i przykłady na podstawie zainscenizowanych sytuacji znacząco ułatwiły zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Mimo nabytych we wcześniejszym okresie złych naleciałości w kontaktach międzyludzkich, będę starał się kontrolować moje reakcje w kontaktach z innymi. Plus za dwóch trenerów i możliwość poćwiczenia, przeanalizowania różnych sytuacji.

 
5 gwiazdek
Inżynier BIM
Budimex S.A.

Opinia Product Managera

 

Wyjaśnienie szczegółów, jasne i precyzyjne. Scenki, które podlegały analizie „klatka po klatce”, praca w podgrupach, ćwiczenia pozwalały przećwiczyć różne sytuacje. Myślałem, że będzie dziwnie, a było super. Pierwszy dzień otworzyły mi oczy.

 
5 gwiazdek
Product Manager
Eventim Sp. z o.o.

Opinia specjalisty SAP

 

Współpraca i komunikatywność w mojej pracy są mi bardzo potrzebne. Scenki odgrywane przed kamerą pokazały, jak wcześniej odbieraliśmy ludzi. Dyskusje, omawianie sytuacji, ćwiczenia indywidualne, angażowanie uczestników w omawiane tematy – wszystko to pozwalało dogłębnie zrozumieć temat.

 
5 gwiazdek
Specjalista SAP
TXM S.A.

Opinia menedżera banku

 

Szkolenie obejmowało przeprowadzenie symulacji pracy w zespole. Trudne, ale przydatne. Widać było, jak z chaosu powstaje zespół, jak sposób i jakość komunikacji zwiększa efektywność. Szkolenie było spójne, jedno wynikało z drugiego. Trenerzy – świetni.

 
5 gwiazdek
Process Optimization Manager
Credit Agricole Bank Polska S.A.

Pobierz ofertę

lub

Termin, miejsce, koszt szkolenia

Organizacja

Miejsce
Szkolenie komunikacja: Warszawa

Termin
7-8 listopada 2019 r.

Termin potwierdzony – gwarantujemy przeszkolenie zgłoszonych osób w tym terminie.

Godziny szkolenia
Dzień 1: 10:00-18:00 + czas na konsultacje
Dzień 2: 09:00-17:00 + czas na konsultacje
 

Szukasz innego terminu?

Zostaw Twój adres e-mail.
Chętnie Cię o nim poinformujemy.

Wartość inwestycji

Pakiet szkoleniowy obejmuje:

  • Twój udział w 2-dniowym szkoleniu z komunikacji.
  • Lunch i serwis kawowy.
  • Materiały szkoleniowe i zaświadczenie.
  • Konsultacje indywidualne.
  • Wsparcie po szkoleniu – możliwość zdalnych konsultacji przez 6 miesięcy.

 

Koszt inwestycji:

Standardowo: 1 800 zł netto.

Z rabatem „first-minute”: 1 600 zł netto.
Rabat obowiązuje przy wpłacie do 7 października.

Zgłoszenia

Aby zagwarantować miejsce dla siebie:

lub wyślij formularz przez e-mail (plik do pobrania).

 

Zasady zgłoszeń:

  • Maksymalna liczba uczestników w grupie – 12 osób.
  • Rezerwacja miejsca nastąpi w momencie zaksięgowania wpłaty.
  • Możliwość rezygnacji bez kosztów do 14 dni przed szkoleniem. W przypadku rezygnacji po tym terminie zwracamy 50% wpłaty.

Kogo szkoliliśmy?

Szkolenia
dla FMCG

ArtCoffee Sp. z o.o.
Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o.
Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o.
Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.
Colgate-Palmolive Poland Sp. z o.o.
EuroSer Sp. z o.o.
Mars Polska Sp. z o.o.
Maspex Wadowice Sp. z o.o.
Mondelez Europe Services GmbH (LU Polska)
Premium Foods S.A.
Sawex Sp. z o.o.
Wyborowa S.A. (V&S Luksusowa)

Szkolenia
dla retail

Adidas Poland Sp. z o.o.
Autogala Sp. z o.o.
Bać-Pol S.A.
BigStar LTD Sp. z o.o.
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Charlie Food & Friends Sp. z o.o.
Digel Polska Sp. z o.o.
Galeria Pomorska Investments Sp. z o.o.
Kolporter S.A.
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Redan S.A.
TOP SECRET Sp. z o.o.
TravelPlanet.pl S.A.
TXM S.A.
VisionOptyk

Szkolenia
dla IT

ABC Data S.A.
Action S.A.
Assa Abloy Poland Sp. z o.o.
Bluerank Sp. z o.o.
BULiGL
Cross Sp. z o.o.
DPS Software Sp. z o.o.
Eagle Eye Staffing Solutions
Eventim Sp. z o.o.
Hunters Sp. z o.o.
Indata Solutions S.A.
Infover Sp. z o.o.
International Data Group Poland S.A.
Lufthansa Systems Poland Sp. z o.o.
Lumesse Sp. z o.o.
Marcel S.A.
MetaPack Poland Sp. z o.o.
NASK
Nokia - Touch Point Sp. z o.o.
Nowa Era Sp. z o.o.
RavNet Sp. z o.o.
Sony Poland Sp. z o.o.

Szkolenia
dla przemysłu

Arcelor Mittal Poland S.A.
Avon Operations Polska Sp. z o.o.
BP Europa SE Oddział w Polsce
Brenntag Polska Sp. z o.o.
C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
Castrol Lubricants Sp. z o.o.
Consolis Polska Sp. z o.o.
Coveris Rigid Polska Sp. z o.o.
MEWA Textil-Service Sp. z o.o.
MMP Premium Polska Sp. z o.o.
NUCO E. i G. Kosyl s.j.
Oknoplast Sp. z o.o.
Orlen Asfalt S.A.
PKN Orlen S.A.
Plastic Omnium Auto Sp. z o.o.
Profilex Sp. z o.o. Sp. K.
Puratos Polska Sp. z o.o.
Stora Enso Wood Products Sp. z o.o.
SWM Poland GP Sp. z o.o. s.j.
Wilo Sp. z o.o.
Wzorcownia AL-BO
Yara Poland Sp. z o.o.

Szkolenia
dla branży budowlanej

Arcelor Mittal Poland S.A.
Budimex S.A.
Budlex S.A.
C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
Consolis Polska Sp. z o.o.
Lindab Sp. z o.o.
Oknoplast Sp. z o.o.
Orlen Asfalt S.A.
Real Estate Support
Saint-Gobain Polska Sp. z o.o.
Stora Enso Wood Products Sp. z o.o.
Wilo Sp. z o.o.

Szkolenia
dla mediów i firm marketingowych

Bluerank Sp. z o.o.
Creality Sp. z o.o.
CzteryCzwarte Grupa Sp. z o.o. Sp. K.
Focus Advantage Sp. z o.o.
ITI Neovision S.A.
Polska Agencja Prasowa S.A.
POS Lab International Sp. z o.o. Sp. K.
Prowokator Sp. z o.o.
Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
Wirtualna Polska S.A.

Szkolenia
dla branży finansowej

Alior Bank S.A.
Bank BPS S.A.
Bank Pocztowy S.A.
Credit Agricole Bank Polska S.A.
DnB Bank Polska S.A.
Dom Maklerski mBanku S.A.
EGB Finanse Sp. z o.o.
EGB Investments S.A.
GBS Międzyrzecz
Grupa BPS: 107 banków spółdzielczych
ING Bank Śląski S.A.
Inotis
MasterCard
mBank S.A.
mBank Hipoteczny S.A.
Open Finance SA
Plus Bank S.A.
PKO BP S.A.
PKO Leasing S.A.
TU Europa S.A.

Szkolenia
dla branży medycznej
i farmaceutycznej

Apteka Magiczna Sp. z o.o.
Bausch & Lomb Sp. z o.o.
HAYNE Polska Sp. z o.o.
JAI KUDO Polska Sp. z o.o.
Medicare Sp. z o.o.
Novartis Poland S.A.
OPDF S.A.
VisionOptyk

Szkolenia
dla innych branż

Agrii Polska Sp. z o.o.
Alliance Française
Arbena Bis
Coris Lex Services Sp. z o.o.
Eurofins Sp. z o.o.
Fundacja UAM w Poznaniu
Greenland Technologia EM Sp. z o.o.
Panek S.A.
PLL LOT S.A. (Centralwings)
Politechnika Łódzka
Politechnika Warszawska
Poznański Park Naukowo-Technologiczny
P.P. „Porty Lotnicze”
printCARE Sp. z o.o. Sp. K.
Rolmax
SCA Hygiene Sp. z o.o.
Scotts Poland Sp. z o.o.
Sodexo Polska Sp. z o.o.
Trawena S.A.

Pobierz ofertę

lub

Dołącz do nas Facebook STS LinkedIn STS