Szkolenia sprzedażowe online

„Techniki sprzedaży i negocjacje cenowe”

Pobierz ofertę
Wpisz swój adres e-mail, a jednorazowo wyślemy Ci naszą ofertę 🙂
Wyślij do mnie ofertę
Twój e-mail zostanie użyty tylko jeden raz w celu przesłania wybranej przez Ciebie oferty.
Interesują mnie...
Szkolenie grupowe zamknięte – tylko dla mojej firmy
Szkolenie grupowe otwarte – osoby z różnych firm w jednej grupie
Szkolenie indywidualne – tylko dla mnie
∨

Otwarte szkolenie warsztatowe online

Szkolenie zakupowe online

Pierwszy warsztat całkowicie bezpłatny

Bez zobowiązań i spamu

Odniesienie do realiów uczestników szkolenia

Praktyczne narzędzia handlowe

Indywidualny trening umiejętności z trenerem

Cały cykl szkolenia to 4 spotkania warsztatowe

Certyfikat po szkoleniu sprzedażowym

Certyfikat ze szkolenia

Po ukończeniu czwartego warsztatu, każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający ukończenie cyklu szkoleń.

∨

4 moduły szkoleniowe cyklu warsztatów sprzedażowych

1 warsztat bezpłatny:
„Jak rozegrać presję cenową klienta na początku rozmowy?”

  • Jak rozegrać sytuację, gdy klient mówi:
    1. „Jaką macie cenę…?”, „Dlaczego tak drogo?”
    2. „Cena jest najważniejsza”
  • Czy jedyne wyjście to „odpuścić”, gdy słyszysz: „To ja się jeszcze zastanowię…”.

Najbliższe terminy Modułu 1 szkolenia online:
25 kwietnia 2024 r. (09:00-13:00)
23 maja 2024 r. (09:00-13:00)
20 czerwca 2024 r. (09:00-13:00)

Udział w tym module jest bezpłatny!
Zapraszamy na jeden termin maksymalnie 2 osoby z jednej firmy.

Szkolenia sprzedażowe online - darmowe
∨

2 warsztat płatny:
Jak poradzić sobie z obiekcjami cenowymi i grami handlowymi klientów?

  • Jak radzić sobie, gdy słyszysz:
    1. „Nie jestem zainteresowany, bo macie za drogo.”
    2. „W imię czego miałbym tyle płacić? Proszę mnie przekonać.”
    3. „Skąd macie takie ceny? W tych cenach nikt od was nie kupi!”

Najbliższe terminy Modułu 2 szkolenia online:
Termin warsztatu zostanie ustalony z uczestnikami po ukonstytuowaniu się grupy.

Szkolenie - Jak poradzić sobie z obiekcjami cenowymi
∨

3 warsztat płatny:
Jak radzić sobie z roszczeniami i ultimatum cenowym klienta?

  • Jak nie ulegać roszczeniom zachowując możliwość dalszej rozmowy?
  • Jak reagować, gdy słyszysz:
    1. „O ile jeszcze możecie obniżyć cenę?”
    2. „A czy dodatkowo możecie w tej cenie…”
    3. „Albo obniżycie cenę, albo kupię gdzie indziej.”
  • Jak z satysfakcją domykać negocjacje cenowe?

Najbliższe terminy Modułu 3 szkolenia online:
Termin warsztatu zostanie ustalony z uczestnikami po ukonstytuowaniu się grupy.

Moduł 2: Jak prowadzić ciekawe i angażujące prezentacje online?
∨

4 warsztat płatny – Trening Symulacyjny

  • Praktyczna symulacja prowadzenia negocjacji zespołowych.
    Weźmiesz udział w treningu, który:
    1. Przygotuje Cię do negocjacji, także zespołowych.
    2. Pokaże, że możesz kontrolować proces rozmowy handlowej.
    3. Pomoże Ci skutecznie finalizować sprzedaż.

Praktyczny sprawdzian umiejętności handlowych z certyfikatem STS

Najbliższe terminy Modułu 4 szkolenia online:
Termin warsztatu zostanie ustalony z uczestnikami po ukonstytuowaniu się grupy.

Moduł 3: Jak radzić sobie z obiekcjami klienta w nowej rzeczywistości?
∨
Pobierz ofertę
Pobierz ofertę

lub

Metody warsztatu online

Fragment naszego szkolenia online

Praca w interakcji z grupą i 2 trenerami

Wszyscy uczestnicy i dwaj trenerzy pracują z włączoną kamerą wideo i mikrofonem. To umożliwia interakcję, wymianę doświadczeń, praktycznych wskazówek i porad „z życia”.

Fragment naszego szkolenia sprzedażowego online

Analiza case’ów handlowych (wideo)

Wspólnie z grupą analizujemy nagrania wideo przykładowych rozmów handlowych. Szukamy optymalnych rozwiązań i pomysłów do konkretnej sytuacji.

∨
Fragment naszego szkolenia handlowego online

Konkretne narzędzia i techniki

Pokażemy konkretne techniki i narzędzia, które umożliwią osiąganie zakładanych efektów. Opowiemy o naszych osobistych doświadczeniach, które uczą nas koncentrować się na celach i dostosowaniu do człowieka, a nie schematach postępowania.

Fragment naszego szkolenia online

Ćwiczenia komunikacyjne w podgrupach

Unikamy teoretycznego podejścia, uogólniania problemów i powielania schematów, które nie sprawdzają się w każdej sytuacji. Dlatego zaprosimy Cię do indywidualnego treningu ze wsparciem trenera. Dzięki temu zyskasz możliwość indywidualnego dostosowania.

∨
Przykładowe zadanie wdrożeniowe

Inspirujące zadania wdrożeniowe

Otrzymasz od nas dodatkowe materiały, które mogą być inspiracją i wsparciem we wdrożeniu nowych umiejętności.

Przykładowe konsultacje indywidualne z trenerem STS

Indywidualne konsultacje z trenerem

W specjalnie zarezerwowanym czasie możesz skorzystać z osobistych wideo konsultacji z trenerem. Zyskasz możliwość indywidualnego podejścia i praktycznego dostosowania narzędzi do Twoich specyficznych sytuacji handlowych (bo każdy klient jest inny).

Pobierz ofertę
Pobierz ofertę

lub

∨

Kto prowadzi szkolenie?

Każdy moduł szkolenia online poprowadzi dwóch trenerów STS.

Robert Kasperczyk

Mirosław Smoczyński

Trener, certyfikowany coach, konsultant z ponad 20-letnim doświadczeniem w biznesie. Specjalista w tematach związanych z szeroko rozumianą sprzedażą, szczególnie pod kątem wzrostu efektywności indywidualnej i zespołowej.

Specjalizuje się w obszarach sprzedaży, zarządzaniem zespołem i motywowaniem pracowników, prowadzeniem prezentacji oraz spotkań, tworzeniem i wdrażaniem standardów obsługi, budowaniem systemów zarządzania zespołami.

Pasjonat rozwoju – nieustanie podnosi swoje kompetencje. Absolwent Szkoły Coachingu IPRI, Coach Action Learning WIAL Poland. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu “Moderator” we Wrocławiu. Absolwent podyplomowych studiów menedżerskich na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.

Mirosław Smoczyński

Mirosław Smoczyński

Ścieżkę zawodową rozpoczął w 1983 w strukturze ZOZ, gdzie zajmował się prowadzeniem zajęć terapeutycznych oraz psychoedukacyjnych. W 1986 został po raz pierwszy kierownikiem zespołu.

W latach 90-tych stopniowo przeszedł do biznesu w różnych firmach, w których zbierał doświadczenia z zakresu umiejętności handlowych oraz budowania i zarządzania zespołem.

Od 1996 roku tworzy i realizuje projekty szkoleniowe i doradcze dla biznesu.

W 2000 roku był współzałożycielem firmy doradczo – szkoleniowej STS.
W ramach STS, oprócz prowadzenia warsztatów i treningów symulacyjnych, zajmuje się również doradztwem biznesowym oraz prowadzi indywidualne procesy rozwojowe dla menedżerów.
Merytorycznie specjalizuje się w doradztwie i projektach z zakresu umiejętności menedżerskich, handlowych i efektywnej komunikacji wewnątrz firmy. Z tych zakresów publikuje artykuły i poradniki dla menedżerów i handlowców.

Jednocześnie stale pogłębia swoje doświadczenia i praktyczne umiejętności w budowaniu i prowadzeniu różnych relacji handlowych.

Prywatnie jest pasjonatem podróży, motocykli i fotografii.

Adam Lisiecki

Rafał Mysiorek

Od ponad 22 lat jest menedżerem, od 4 lat również właścicielem firmy. Ukończył studia z zakresu planowania i zarządzania. Swoje doświadczenie zawodowe budował w korporacjach doradczych i sprzedażowych (Fundusz Współpracy, PKO BP, Kredyt Bank, mBank, Bank Pekao SA).

Nadal uczestniczy w rozmaitych projektach usprawniających funkcjonowanie sieci sprzedaży czy też podnoszących kompetencje menedżerów zarządzających zespołami handlowymi.

Od kilku lat współpracuje również z uczelniami wyższymi, prowadząc zajęcia w formie ćwiczeń i konwersatoriów, w ramach kilku specjalizacji kierunku zarządzania.

Pobierz ofertę
Pobierz ofertę

lub

∨

Poznaj nas bliżej

Nasze poradniki
dla handlowców

Gry i taktyki w negocjacjach

Autor: Mirosław Smoczyński
 

Kupcy i dostawcy często rywalizują w grach handlowych. Niektórzy są gotowi „zagrać się na śmierć”. Czy w ogóle warto grać w gry handlowe? A jeśli tak, to po co?

Wszystko zależy od ceny…

Gry handlowe
 

Gdy rozpoczynam negocjacje handlowe z klientem, na moje pytanie o możliwość współpracy często słyszę: Niewykluczone, ale wszystko zależy od ceny.

Jak odejść od rozmowy o cenie?
 

Już mam dostawcę…

Gry handlowe
 

Gdy staram się pozyskać nowego klienta, często słyszę: Już mam dostawcę, niby dlaczego miałbym robić jakieś zmiany?

Jak dalej prowadzić rozmowę handlową?
 

Proszę mówić, ja mam podzielność uwagi…

Gry handlowe
 

Rozpoczynając spotkanie handlowe, usłyszałem ostatnio od klienta: Proszę mówić, ja mam podzielność uwagi, tylko napiszę króciutkiego maila.

Jak ściągnąć uwagę klienta?
 

Gdy klient „ma tylko kilka minut”

Gry handlowe
 

Rozpoczynając spotkania z klientami, co jakiś czas spotykam się z sytuacją, gdy klient mówi: Mam teraz na głowie sporo spraw i mam tylko kilka minut na rozmowę.

Jak zdobyć czas klienta?
 

Jak wyrwać z rutyn i nastawień zespół handlowy?

Zarządzanie zespołem handlowym
 

Jak powstają nastawienia i rutyny w komunikacji? Które ich aspekty są korzystne, a które nie? Co może wpływać korzystnie na nastawienia klientów? Jak radzić sobie z własnymi nastawieniami?

Doświadczony handlowiec nie realizuje targetów

Zarządzanie zespołem handlowym
 

Handlowiec z dużym doświadczeniem trafia do nowej firmy. I okazuje się, że nie jest w stanie zrealizować swoich planów sprzedażowych. Co jest przyczyną trudności?

Co wyróżnia szkolenie sprzedażowe STS – opinie uczestników

Opinia dyrektora handlowego

 

Zajęcia były prowadzone w atmosferze sprzyjającej poszukiwaniu praktycznych rozwiązań, możliwych do zastosowania w realizacji celów sprzedażowych. Prowadzący dołożyli wszelkich starań, aby uczestnicy zaangażowali się w ćwiczenia i tworzenie nowych narzędzi, przydatnych w codziennej pracy.

 
5 gwiazdek
Mirosław Spaniał
Dyrektor Handlowy, Premium Foods
 

Opinia dyrektora zarządzającego

 

Rewelacyjny kontakt z uczestnikami, a wiedza podana w bardzo „zjadliwy” sposób. Firmę poznałem w 2002 roku, na początku swojej kariery managerskiej. W tym roku wspólnie przeprowadziliśmy szkolenie dla części mojego zespołu… To już 16 lat, kiedy polecam STS!

 
5 gwiazdek
Wojciech Węcławek
Managing Director, Saint-Gobain

Pobierz ofertę
Pobierz ofertę

lub

∨

Warunki i koszt szkolenia online

Wymogi techniczne

Będą Ci potrzebne:

  • Komputer z mikrofonem i kamerą internetową. Nie zalecamy łączenia się z telefonu lub tabletu – aplikacja mobilna zawiera liczne ograniczenia.
  • Aktualna wersja komunikatora Zoom (otrzymasz od nas link do bezpłatnego pobrania programu).
  • Stabilny dostęp do Internetu.
  • Dostęp do skrzynki e-mail podczas warsztatu.
  • W ramach wsparcia technicznego – możliwość kontaktu telefonicznego.

Zasady udziału w szkoleniu:

  • Ze względu na efektywność pracy warsztatowej, liczba miejsc w grupie jest ograniczona.
  • Do udziału zaprosimy osoby, które udzielą merytorycznych odpowiedzi na pytania w ankiecie i potwierdzą swój udział.
  • Wszyscy uczestnicy pracują z włączoną kamerą internetową.
  • W trakcie szkolenia zalecamy korzystanie ze słuchawek i mikrofonu, co podniesie Twój komfort pracy.
  • Przed i po szkoleniu otrzymasz od nas dodatkowe materiały.

Koszty

Koszt udziału w szkoleniu:

  • Moduł 1: bezpłatnie
  • Moduły 2-4: 1.800 zł netto (+23% VAT) / osobę.

Koszt szkolenia zawiera:

  • Twój udział we wszystkich modułach szkolenia online (każdy moduł trwa 4 godziny, łącznie 16 godzin warsztatu).
  • Indywidualne konsultacje / trening z trenerem po każdym spotkaniu warsztatowym.
  • Szkolenie prowadzone przez 2 trenerów.
  • Materiały szkoleniowe i zadania wdrożeniowe.

Zgłoszenia

 
Zasady zgłoszeń:

  • W jednej grupie możemy przyjąć maksymalnie do dwóch osób z jednej firmy.
  • Aby sprawdzić czy nasza formuła warsztatu Ci odpowiada, możesz bezpłatnie wziąć udział w Module 1 (bez zobowiązań).
  • Liczba uczestników w grupie – od 4 do 10 osób, co zapewnia optymalne warunki pracy warsztatowej.
  • Po zgłoszeniu udziału w warsztatach oraz wypełnieniu ankiety biuro STS skontaktuje się telefonicznie aby uzgodnić ostateczny termin uczestniczenia w warsztatach.
∨

Kogo szkoliliśmy?

Szkolenia
dla FMCG

ArtCoffee Sp. z o.o.
Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o.
Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o.
Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.
Colgate-Palmolive Poland Sp. z o.o.
EuroSer Sp. z o.o.
Herbalife Polska Sp. z o.o.
Mars Polska Sp. z o.o.
Maspex Wadowice Sp. z o.o.
Mondelez Europe Services GmbH (LU Polska)
Polskie Młyny S.A.
Premium Foods S.A.
Reckitt Benckiser Poland Sp. z o.o.
Sawex Sp. z o.o.
Tarczyński S.A.
Tom-Gast s.j.
VIMAX
Wabar
Wyborowa S.A. (V&S Luksusowa)

Szkolenia
dla retail

Adidas Poland Sp. z o.o.
Autogala Sp. z o.o.
Bać-Pol S.A.
BigStar LTD Sp. z o.o.
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Charlie Food & Friends Sp. z o.o.
Delfin ZOO
Designer Sp. z o.o.
Digel Polska Sp. z o.o.
Empik S.A.
Galeria Pomorska Investments Sp. z o.o.
Kolporter S.A.
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Motpol Sp. z o.o.
Platinium Wellness Sp. z o.o.
Redan S.A.
ShopDent.pl
SZARP Sp. z o.o. Sp. k.
Take Me HOME
Tom-Gast s.j.
TOP SECRET Sp. z o.o.
TravelPlanet.pl S.A.
TXM S.A.
VisionOptyk
Włoska Robota Sp. z o.o.
WM Brands Sp. z o.o.
Zdrowit S.A.

ABC Data S.A.
Action S.A.
AlleKurier Sp. z o.o.
Assa Abloy Poland Sp. z o.o.
Bluerank Sp. z o.o.
BULiGL
Craftware Sp. z o.o.
Cross Sp. z o.o.
DPS Software Sp. z o.o.
Eventim Sp. z o.o.
Hunters Sp. z o.o.
Indata Solutions S.A.
Infover Sp. z o.o.
International Data Group Poland S.A.
Lufthansa Systems Poland Sp. z o.o.
Lumesse Sp. z o.o.
Marcel S.A.
MetaPack Poland Sp. z o.o.
myTaxi Polska Sp. z o.o.
MSI Polska Sp. z o.o.
NASK
Nokia - Touch Point Sp. z o.o.
Nowa Era Sp. z o.o.
Petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o.
RavNet Sp. z o.o.
Rimi.pl
Sony Poland Sp. z o.o.

Szkolenia
dla przemysłu

Air Liquide Polska Sp. z o.o.
Alpla Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.
Amcor Flexibles Reflex Sp. z o.o.
Arcelor Mittal Poland S.A.
Avon Operations Polska Sp. z o.o.
Berry Superfos Poznań Sp. z o.o.
BP Europa SE Oddział w Polsce
Brenntag Polska Sp. z o.o.
C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
Castrol Lubricants Sp. z o.o.
Clariant Plastics & Coatings (Polska) Sp. z o.o.
Consolis Polska Sp. z o.o.
Coveris Rigid Polska Sp. z o.o.
Dax Cosmetics Sp. z o.o.
Dr. Schumacher Sp. z o.o.
Dynaxo Sp. z o.o.
Ergoferm Sp. z o.o.
Fluor S.A.
Fuchs Oil Corporation (PL) Sp. z o.o.
Gerda Hydomat Sp. z o.o.
INTERkrąż Sp. z o.o.
Kabel-Technik-Polska Sp. z o.o.
Kirchhoff Automotive Polska Sp. z o.o.
Komarko Sp. z o.o.
Kordus
Ledvance Sp. z o.o.
MEWA Textil-Service Sp. z o.o.
MMP Premium Polska Sp. z o.o.
MS więcej niż OKNA Sp. z o.o.
NUCO E. i G. Kosyl s.j.
Oknoplast Sp. z o.o.
Orlen Asfalt S.A.
PCC Synteza S.A.
PKN Orlen S.A.
Plastic Omnium Auto Sp. z o.o.
Plasticon Poland S.A.
Plastwil Sp. z o.o.
PPG Deco Polska Sp. z o.o.
Profilex Sp. z o.o. Sp. K.
Promark SA
Puratos Polska Sp. z o.o.
Stora Enso Wood Products Sp. z o.o.
SWM Poland GP Sp. z o.o. s.j.
Unico Polska Sp. z o.o. Sp. k.
Wilo Sp. z o.o.
Wzorcownia AL-BO
Yara Poland Sp. z o.o.

Szkolenia
dla branży budowlanej

Bouygues Immobilier Polska Sp. z o.o.
Bricoman Polska Sp. z o.o.
Budimex S.A.
Budlex S.A.
Budren Sp. z o.o.
CRH Materials Polska Sp. z o.o.
Consolis Polska Sp. z o.o.
Eko-Color Sp. z o.o.
Gabra
Lindab Sp. z o.o.
Lions Estate Sp. z o.o.
Manitu Solar PL Sp. z.o.o.
Miejski Zakład Dróg i Mostów Bytom
Oknoplast Sp. z o.o.
Orlen Asfalt S.A.
Pekabex S.A.
PKP PLK S.A. Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
PPG Deco Polska Sp. z o.o.
Real Estate Support
Rothlehner – Podesty Ruchome Sp. z o.o.
Royal Cement EU Sp. z o.o.
Saint-Gobain Polska Sp. z o.o.
Salwis Sp. z o.o.
Stora Enso Wood Products Sp. z o.o.
Ultrak Security Systems Sp. z o.o.
Warstal s.j.
Wilo Sp. z o.o.

Szkolenia
dla mediów i firm marketingowych

Bluerank Sp. z o.o.
Creality Sp. z o.o.
CzteryCzwarte Grupa Sp. z o.o. Sp. K.
Dragon Event
Focus Advantage Sp. z o.o.
ITI Neovision S.A.
Polska Agencja Prasowa S.A.
POS Lab International Sp. z o.o. Sp. K.
Prowokator Sp. z o.o.
Rimi.pl
Time S.A.
Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
Wirtualna Polska S.A.

Szkolenia
dla branży finansowej

Alior Bank S.A.
Bank BPS S.A.
Bank Pocztowy S.A.
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska S.A.
DnB Bank Polska S.A.
Dom Maklerski mBanku S.A.
GBS Międzyrzecz
Grupa BPS: 107 banków spółdzielczych
ING Bank Śląski S.A.
Inotis
MasterCard
mBank S.A.
mBank Hipoteczny S.A.
Nauczycielska Agencja Ubezpieczeniowa S.A.
Plus Bank S.A.
PKO BP S.A.
PKO Leasing S.A.
PZU Na Życie S.A.
TU Europa S.A.
TUiR WARTA S.A.
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego

Szkolenia
dla branży medycznej
i farmaceutycznej

Apteka Magiczna Sp. z o.o.
Bausch & Lomb Sp. z o.o.
Centrum Badań Klinicznych PI-House Sp. z o.o.
HAYNE Polska Sp. z o.o.
JAI KUDO Polska Sp. z o.o.
Medicare Sp. z o.o.
Novartis Poland S.A.
OPDF S.A.
VisionOptyk
Zdrowit S.A.

Szkolenia
dla innych branż

ABC-Czepczyńsk Sp. z o.o.
ADI Global Distribution
Agrii Polska Sp. z o.o.
Alliance Française
Arbena Bis
Carambola LTD
Cieciórski, Wacławik Spółka Radców Prawnych
CNP Sp. z o.o.
Concordia Outsourcing Holding Sp. z o.o.
Coris Lex Services Sp. z o.o.
Cyberteam Sp. z o. o.
DalpineX
DNV GL Poland Sp. z o.o.
ETS Global BV Sp. z o.o.
Eurofins Sp. z o.o.
Freightliner PL Sp. z o.o.
Greenland Technologia EM Sp. z o.o.
International Investment Group S.A.
Inżynierowie.com Sp. z o.o.
Kancelaria CW
Logwin Poland Sp. z o.o.
Magenta Vision Polska Sp. z o.o.
MPO Sp. z o.o.
Packhelp S.A.
Panek S.A.
PLL LOT S.A. (Centralwings)
Politechnika Koszalińska
Politechnika Łódzka
Politechnika Warszawska
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
Polska Szkoła Dendrologii i Arborystyki
Poznański Park Naukowo-Technologiczny
P.P. „Porty Lotnicze”
printCARE Sp. z o.o. Sp. K.
Rolmax
SCA Hygiene Sp. z o.o.
Scotts Poland Sp. z o.o.
Sodexo Polska Sp. z o.o.
Sowelo Consulting Sp. z o.o.
Team Up Recruitment Sp. z o.o.
Teatr Lalek Arlekin w Łodzi
Trawena S.A.

Pobierz ofertę
Pobierz ofertę

lub

∧

Dołącz do nas Facebook STS LinkedIn STS